Search Results

Search results 1-20 of 149.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Ødelæg hinandens ønsker :P

therealbobo - - Forumspil

Jeg fortæller dig at grunden til at du flyttede ned til svampebob står i en bog som er revet i 1000000 stykker, og som kun kan samles en gang hvert 100. år, såfremt stjernerne står i et bestemt mønster... sidste gang var i går Jeg ønsker mig nogle bedre ønsker

Sidekicks pyntetræ er hermed uddødeligt... dog synes folk det er så grimt at de putter en kæmpe kasse omkring det, og der er derfor ikke nogen som kan se / lugte / bruge træet mere. Desuden flytter sidekick ned til svampebob firkant, og finder ud af at han ikke har geller...... Jeg ønsker mig den bedste computer i verdenen, og som ikke går i stykker

• Gæt den næste

NÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ Sidekick!

• Gæt den næste

yes sir... fanger jeg så en sidekick?

• Gæt den næste

Altså hvis det var en wild bobo du ville finde, så var der en her Tror vi satser på at sidekick kommer igen

• Gæt den næste

a wild bobo appears... Sidekick kom her

Du får 10 mia. dollers på kontoen... men så ringer telefonen..... det er skat..... der ryger de første 5 mia dollars... Forarget betaler du og lægger på 5 min senere ringer skat (Den kvindelige) og tager yderligere 50%.... så der røg 2.5 mia dollars.... Til sidst finder du ud af...... det er Zimbabweanske dollars.... (kurs: $1 = Z$35,000,000,000,000,000, hen mod slutningen) Så deeeeeeeeet Jeg kunne godt bruge noget rigtigt velsmagende, velduftende, og som også ser godt ud til aftensmad... og som…

Du får din egen verden, men den bliver ødelagt, og du er nødt til at tilslutte dig vores verden Jeg ønsker mig at være glad resten af mit liv

• Gæt den næste

yes Al C kom her

• Gæt den næste

yes yes nej sidekick, men du kommer da bare igen så

• Gæt den næste

nein Ksbn come come

• Gæt den næste

Prøver lige at se om sidekick kommer

• Gæt den næste

nej, men ksbn kommer NU

Bobo ønsker sig ikke det samme som sidst, og han omformulerer det ikke... MEN Jeg ønsker mig at AL C er mindre flabet

Du vågner op i morgen og alt er.. i starten er det kedeligt, men som dagene passerer begynder du at have det rigtigt sjot, da alt er, og de ting du troede vil være kedeligt, viser sig at være sjovt Jeg ønsker mig at i ikke kan ødelægge mine ønsker.. CHECKMATE

• Gæt den næste

nej, men capone

• Gæt den næste

hehehehehe NOP zaza kom kom

Alle på forum liker dine comments, men du bliver depressiv da du finder ud af at folk kun liker dine comments fordi de fandt ud af det var dit ønske, og ikke på grund af indholdet Jeg ønsker mig en bugatti

• Gæt den næste

yes sir Zaza kom her

• Gæt den næste

jaja... jeg skal nok KOM SÅ SELV TILBAGE SIDEKICK