Search Results
Search results 1-20 of 149.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Sidekicks pyntetræ er hermed uddødeligt... dog synes folk det er så grimt at de putter en kæmpe kasse omkring det, og der er derfor ikke nogen som kan se / lugte / bruge træet mere. Desuden flytter sidekick ned til svampebob firkant, og finder ud af at han ikke har geller...... Jeg ønsker mig den bedste computer i verdenen, og som ikke går i stykker
-
Gæt den næste
therealbobo - - Forumspil
PostNÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ Sidekick!
-
Gæt den næste
Postyes sir... fanger jeg så en sidekick?
-
Gæt den næste
PostAltså hvis det var en wild bobo du ville finde, så var der en her Tror vi satser på at sidekick kommer igen
-
Gæt den næste
Posta wild bobo appears... Sidekick kom her
-
Du får 10 mia. dollers på kontoen... men så ringer telefonen..... det er skat..... der ryger de første 5 mia dollars... Forarget betaler du og lægger på 5 min senere ringer skat (Den kvindelige) og tager yderligere 50%.... så der røg 2.5 mia dollars.... Til sidst finder du ud af...... det er Zimbabweanske dollars.... (kurs: $1 = Z$35,000,000,000,000,000, hen mod slutningen) Så deeeeeeeeet Jeg kunne godt bruge noget rigtigt velsmagende, velduftende, og som også ser godt ud til aftensmad... og som…
-
Gæt den næste
Postyes Al C kom her
-
Gæt den næste
Postyes yes nej sidekick, men du kommer da bare igen så
-
Gæt den næste
Postnein Ksbn come come