Search Results

Search results 1-14 of 14.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Http fejl når jeg åbner ogame

Zyrox - - Spillet

Du kan prøve at slette din browsing data på telefonen (i Chrome er det Indstillinger > Privatliv > Ryd browsing data [cache, cookies/site data]). Det kan muligvis hjælpe.

• Den Intergalaktiske Bar

Zyrox - - Intergalaktisk bar

Quote from Bikermus: “Må indrømme, selv efter en stilling som GA, flere års spil og virkelig prøvet, har jeg stadig ikke forstået det system, da jeg troede det samme. Men så var der flere gule der var i FM og flere grå der var ganske aktive. Har ikke luret det system, da det heller ikke passer med Honour systemet :p ” Alle med gult navn har to klasser: "status_abbr_honorableTarget" og "playername", hvor de med gråt navn kun har én: "playername". Så det er nok meningen, at gult navn betyder honor…

Quote from Unixion: “Sig mig engang kan man nu se, hvem der er online? Jeg må være blevet senil, for det husker jeg ikke. Lyder mærkeligt. ” Kun hvor mange, ikke hvem. Det ville være ret så unfair

Jaja, vi er ikke helt døde derinde endnu

• Merge lortet sammen!

Zyrox - - Yderligere Ting

Når vi nu har fået en ~600+ nye spillere ind i U1, kan vi så ikke lige få alle de inaktive, der blev flyttet, ud af FM, så de kan bruges til andet end at optage pladser?

• Merge lortet sammen!

Nu har jeg lige et par hurtige spørgsmål i forbindelse med ændringerne af U1s indstillinger forud for merge. 1. De +30 felter - er det kun for nye planeter eller får eksisterende planeter også 30 ekstra felter? (EDIT: Felterne var åbenbart forsinket - de kommer på alle planeter) 2. Er der en speciel grund til, at de 10 af mine planeter som jeg ikke havde aktivitet på forud for ændringerne pludselig har en del flere ressourcer liggende?

• Merge lortet sammen!

Jeg er godt klar over, at U1 ikke ligefrem er et super aktivt univers (lyder desværre ikke til, at der er mange af dem tilbage..), men jeg har personligt den holdning, at accounts fra speed unis ikke burde merges ind i U1. Det er der nok ikke noget at gøre noget ved nu (hvis de overhovedet kan merges ind i U1 - det hele ser lidt forvirrende ud), og jeg skal selvfølgelig ikke tale for alle andre i U1. Men held og lykke til jer andre med merge - forhåbentlig får i jeres rigtige accounts derhen hvo…

• Hvad lvl er jeres miner

Level of Mines player Zyrox ( s1-dk ) at 7/28/2018, 11:58:06 AM : Planet 01 : Metal 39 / Crystal 33 / Deuterium 34 / 36°C Planet 02 : Metal 39 / Crystal 33 / Deuterium 34 / 41°C Planet 03 : Metal 39 / Crystal 33 / Deuterium 34 / 62°C Planet 04 : Metal 39 / Crystal 33 / Deuterium 34 / 48°C Planet 05 : Metal 39 / Crystal 33 / Deuterium 34 / 34°C Planet 06 : Metal 39 / Crystal 33 / Deuterium 34 / 68°C Planet 07 : Metal 39 / Crystal 33 / Deuterium 34 / 61°C Planet 08 : Metal 39 / Crystal 33 / Deuter…

• Gameforge Coupons Give Away

Abracadabra Scrooge McDuck Sidekick Lille skygge bestofthe60s Al Capone Zaza N1xorn3m3s7s Darth uzzerino Immortal LCM Anjobanjo HLS StarCraft Waste Luzzo The Devil The1killer Archerlite Framerate Flyingduck Ksbm Toph Beast Goatmeister ZybeR Martin_R Vendelboen Popzi Dark Depresion Psytech Spaceking Zyrox

• Jeg kan ikke rigtigt udtale mig om de andre universer, da jeg kun spiller i Uni1. Jeg synes dog, at GWOs forslag lyder fint med hensyn til et standardunivers, der eventuelt har 2x economy. I den situation vil det efter min mening være fedt også at få aktiveret +25 arealer i universet (slet ikke fordi jeg selv gerne vil have nogle flere arealer på mine planeter, næh nej...). Jeg vil dog holde fast i kun 30% til RM i det standardunivers.

• where is Uni2's archive

Zyrox - - Board & IRC

Afhængigt af hvad du leder efter kan du prøve med Wayback Machine. Den har nogle gamle snapshots fra boardet. Desværre er det ikke alt den har data på, men det er i hvert fald bedre end ingenting.

• Univers 1 - OGame.dk: 02-01-2017 - 18.274.238 (Placering 54 af 613) 02-02-2017 - 18.734.246 (Placering 52 af 600) 02-03-2017 - 20.846.276 (Placering 48 af 603)

• Univers 1 - OGame.dk: 02-01-2017 - 18.274.238 (Placering 54 af 613) 02-02-2017 - 18.734.246 (Placering 52 af 600)

• Univers 1 - OGame.dk: 02-01-2017 - 18.274.238 (Placering 54 af 613) Bruger i et bestemt tool til det her, eller er det bare manuelt arbejde?