Search Results

Search results 1-20 of 25.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Bug? 404 på iPhone

IAmDrNoLife - - Spillefejl, Bugs o.l.

Quote from ErikFyr: “Hmm er der nogen andre der oplever det samme på iPhone ? ” Bruger ofte min mobil til at tjekke OGame, og oplever aldrig den fejl personligt. iPhone X kører iOS 12.

• Var ude og lade sonderne flyve lidt tilfældigt rundt, og da månen havde overtaget solens plads på himmelen og næsten alle havde placeret sig i sengen, fandt jeg endeligt noget. En enkelt lille måne med nogle helt forladte transportere som stod der, blottet og helt trist. Jeg fik hurtigt sendt en besked til min gode ven RepTituz og spurgt vedr. recyclere, da jeg ikke lige havde nok ved hånden, og han var der igen og reddede dagen (eller natten var det jo). Så tak for hjælpen mate! On 02-07-2019 -…

• Spænding ved at sove

IAmDrNoLife - - Løs Snak Uni 37

Quote from Tyrial: “Er der nogen der har nogle tips til, hvordan man kan sove bedre ” Tag ned til lægen, sig du har nogle problemer med at sove, og så får du uddelt nogle piller der hedder Circadin, de kan hjælpe dig med at sove! Hjælper ihvertfald mig

• Quote from Falcon: “1. Han hyler over hans uni er inaktivt, maaske skulle manden kigge ind alt.. det eneste jeg kan læse ud fra jeres kommentar, er at i slikker ham langt op i roeven foej ” Igen jeg giver dig ret, da jeg også synes det er en barnlig tilgang til spillet han har, dog ændre mine (eller dine) personlige følelser ikke på at den her tråd ikke omhandler sådan nogle ting. Det her handler om hans hit vs. mig, ikke andet. Min pointe er, du bringer tråden væk fra dens primære fokus, hvis d…

• Quote from Falcon: “ - Hvad er det for nogle beskidte tricks du bruger krummer du truer folk i hyperion, med ikke at give måner til lonley, fordi du ikke kan fange ham p andre måder lolZ, kom ind i kampen og vis hvem der er den bedste fleeter istedet . - Det du laver lige nu er pussyspil ” Selvom jeg også selv synes det er ret latterligt af ham, forstår jeg dog ikke lige hvorfor man vælger at bringe det ind i den her kamp rapport? Giver ikke særligt meget mening; havde det været en kamp mellem K…

• Well var til en mates fødselsdag og brugte dagen derefter sammen med kæresten; der tog IRL sgu prioritet. Så slipper jeg da også for at FS i fremtiden xD

• Tja havde sgu sendt min flåde til fleetsave, uden at have ventet på de transportere kom hjem, efter at have sendt noget res' ud til miner... Det var sgu en lille fejl fra min side af xD

• Quote from Hood: “Håber du fik lidt af RM'en? ” Det gjorde jeg sgu! Er dog ikke så investeret i mine RC'ere, så de skulle flyve to gange, men jeg fik da 43mil metal og 41 mil krystal ud af det! Quote from Krumme: “5 minutters flyvetid og tæller over hele linjen. Må ærligt indrømme det var svært at tage det her seriøst nok til at dobbelt tjekke inden den gik igennem Men sådan går det nu engang når man ikke taget ogame så seriøst som man engang gjorde xD ” Ja det sker! Havde ærligtalt ikke regnet …

• Efter at have hjulpet en ven med at flytte ind i ny lejlighed, kom jeg sgu i tanke om at jeg ikke havde tjekket OGame hele dagen. Så fandt sgu hurtigt lige mobilen frem og tjekkede, og der var sgu en rød trekant på min skærm! Så hurtigt det var 1k destroyers, så valgte sgu bare at smide hele min flåde afsted for at ninja. Det var da også på tide at jeg fik en lille smule tilbage betaling fra Krumme, for alt det han har kostet mig! Var sgu heldig at man ikke havde valgt at angribe min flåde, da d…

• Shit happens xD Faldt sgu i søvn før jeg nåede at sende flåden afsted på FS! Men fedt hit!

• Quote from Justin Time: “IAmDrNoLife: For de to angreb på hhv Malte og NeverXI gav et underskud på 20- 25 mio. Og måske ville det give et større impact for læserne af disse CR's, hvis jeg havde valgt at sende flåden for at tage minus points, men det ville være dumt fordi omkostningerne havde været større end det underskud jeg fik ved at sende IPR. ” Ah det det forstår jeg godt, siger skam heller intet imod det! Siger blot at hvis omkostningerne for de IPR blev regnet med, ville det nok give et s…

• Ej den er jo ikke længere end at Justin Time gjorde det for kun at sende en meddelelse, dog ændre dette ikke på at det giver et forkert billede ved angrebet til andre mennesker der ingen ide har om jeres interne kamp, og derfor kan denne kamp rapport virke misledende. Udover det, ville det så ikke være en større og mere tydelig meddelelse at sende, hvis at man kunne se du, Justin Time, gik X antal millioner i minus grundet denne kamp, men alligevel angreb ham? Det ville være et tydeligere budska…

• Synes der er så stille her på forum, så bryder stilheden med denne her. Siger jo aldrig nej til fin profit. On 26-02-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker DrNoLife [GGez] Weapons 140% - Shields 140% - Armour 150% ________________________________________________ Large Cargo 2.000 Cruiser 1.934 _________________________________________ Defender Smaug [PRO ERA] Weapons 160% - Shields 150% - Armour 160% ________________________________________________ Solar Satellite 516 Rocket…

• I kølvandet på mit hit et par timer før, sad jeg og ventede på at mine recyclere kom tilbage så jeg kunne få sendt dem og res' afsted væk. Valgte lige at spionere lidt rundt, da jeg havde masser af tid at gøre godt med! De første mange sonder gav intet, bare fleetsaved planet/måne efter fleetsaved planet/måne. Dog så faldt mine sonder over denne dejlige planet. Hvorfor den flåde lå der ude så dejligt og stille, ved jeg ikke, jeg ved blot jeg tænkte "Så snart mine RC'er er tilbage, bliver de sgu …

• Synes det er så lang tid siden at der har været et hit smidt op på forum fra uni1, dette skal da ændres! Sad og hyggede mig i et et andet spil, og kom lige i tanke om OGame, så tjekkede det lige, fik ordnet nogle ting og fik nogle sonder smidt ud for lige at se mig omkring. Efter de minutter var omme og jeg havde modtaget de rapporter, så jeg det sgu. Hvovlsomt havde igen igen glemt sin flåde ude på sin måne. Jeg gad sgu ikke lige spilde nogen tid, hurtig simuler og tjek - et stort win, ja tak d…

• Næste merge?!

IAmDrNoLife - - Yderligere Ting

Quote from HLS StarCraft: “Quote from lcmsfar: “Quote from HLS StarCraft: “Det kunne ellers være sjovt hvis i slog hårdt ned på det og røvede ham for de 25-50k kroner han har betalt for den ” jeg håber da virklig du har noget bevis for sådan en påstand ellers er den langt under bæltestedet at fyre sådan noget pis af. om man har den største konto i ogame er det stadig et spil og irl liv går viderelige som kontoer i spil mener da også den 5 største flåde i q har fået ny pilot og hvad så fedt de bl…

• Miner konto byttes

IAmDrNoLife - - Account Trading

Quote from Falcon: “Quote from Bambus: “Hvorfor ikke give den væk, istedet for at smide den på slet? ” de sidste aktive folk i hyperion fortjener ikke et aktivt Universe, det har i ødelagt for dem selv i længe ” Det er sgu noget af en dum logik... Nogle få personer har gjort livet surt for dig, så derfor vil du være lige så slem som dem og gøre uniet værre for alle andre?

• Forum merge.

IAmDrNoLife - - Spørgsmål og Hjælp

Quote from Ressei: “Quote from Bikermus: “Tillykke til Mods som ikke kommer til at have meget mere og lave. Hermed begynder ogame DKs board at dø.. Ses på discorden! PS, nu kan vi da ikke brokke os over reglerne i DK, hvis det ender med at skulle være standard derovre, så er det bare kæft, trit og retning, og står noget ikke i reglerne, kommer det heller aldrig til det ” dette er selvfølgeligt ikke korrekt, da .org mods ikke forstår dansk bliver det af gode grunde svært for dem og ‘modde’ den da…

• Tja ting sker sgu! Kan sgu ikke tage alt med en sur mine, det sgu part of life! Nice fangst alligevel dog, må man sige.

• Vi i ggᵉᶻ undskylder for at tage de ressourcer andre lader ligge blottet på deres planet. Vi kan godt se dette stiller dig i et værre dilemma, og driver dig ud i eksistentiel krise; dette er noget vi vil nøje overveje i fremtiden. Der skal jo være plads til os alle i dette, ellers så dejlige univers vi har bosat os i.