Search Results

Search results 1-20 of 460.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• 4 x Økonomi i Draco

VandaLL - - Forslag Arkiv

Quote from ErikFyr: “Jeg synes bare at universet bliver ligesom Nekkar og Mizar” Kunne ikke have sagt det bedre. Er enig med Toph & Kongen Så stemmer nej.

• 50% rm til Mizar

Yep, så tager vi den lige igen. VandaLL'en, er med på den fine ide

• + 25 arealer til draco

Quote from Kongen: “Quote from MegaManHasReturned: “Så det hjælper at brokke sig lidt Mon Mizar skal gøre det samme for 50% rm” Yeah GO GO GO Det kunne være sjovt... er det ikke bare noget man slår til... :beer: ” Finder det en udemærket ide. Hvem filen kan ikke bruge 50% til RM, i stedet for de snuskede 30%. Fint forslag, bare klø på!

• Hvad hører du lige nu?

VandaLL - - Intergalaktisk bar

youtube.com/watch?v=VF6-J5BCxWM

• Lækkert "Turtle Crack" Echeo, din gamle brugtvogns kaptajn. Hvorfor i alverden bliver du ved med det der forsvars byggeri, når du ved at størsteparten af Ogame.dk elsker "paddesuppe"! Troede at du var færdig med det, efter Draco.dk! Det er spild af ressourcer, at bygge så stort et forsvar. Du skulle hellere have smidt det i dine miner. Men GLwRB til Echeo. Ved godt at jeg roser "de forkerte", men syntes altid det er lækkert når en "padde" for flækket skjoldet!![\align]

• Hvad hører du lige nu?

youtube.com/watch?v=VKV5LVSn_qU Jaa, det lyder ganske forfærdeligt^^ & Jeg takker... :cool1:

• Hvad hører du lige nu?

youtube.com/watch?v=0uLI6BnVh6w youtube.com/watch?v=tgIqecROs5M youtube.com/watch?v=l9PxOanFjxQ

• Helt klart, et af de fedeste hit's... HÆVN!!Quote from Toph: “+ han raidet mig i nat for sølle 2mil. så dette hævn hit er bare dejligt ” bitchslap-11.jpg Det plejer at være en af de bedste fornemmelser, når sådan et hit går igennem! GRATZ M8, det er dig vel fortjent!

• HoooaH JC Det ser sku godt ud, M8! Dejligt at se dig bruge flåden, og trylle lidt. Er sku kun glad for at se "min baby" er landet hos den rette. a_560x375.jpg Keep it up M8!!

• Det ser skisme god ud, drenge Godt at se du bruger flåden, JC :cool1: 275mill profit, er altid en god ting :squint:

• Halløj Folkens. youtube.com/watch?v=Vppbdf-qtG…[font='Georgia'][size=10][/size] Jaa, så blev det tid... Lysten er ikke længere til Ogame, og IRL har kraftigt fået overtaget. Uddannelse er ved at nå vejs ende, og jeg har set lyset. Så jeg bukker og takker mange gange, for den fantastiske tid jeg har haft i mange forskellige menneskers lag. Utroligt mange menneskers bør nævnes, men det vil tage evigheder... Så holder mig til et få tal, som har gjort spillet så meget bedre!! Toph - Nok en af de fli…

• JoeKing, dit dejlige stykke hamster. Uanset hvad, så er en Ninja altid et GODT hit. Dejligt at se, og god PROFIT! TILLYKKE med det HF / GLwRB KK

• STOR TAK TIL MIN ALLYM8!! (det lækre stykke kød!) Blev prikket på skulderen (ringet op), lidt over 12 middag af en af mine SUPER flinke allym8's. Jeg skulle lige Phx'e Echeo, da der var bolcher i luften... Sørme... 121 dejlige bolcher, lige til at spise. Sondede lidt over det hele både for at se resten af hans flåde, men også for at han ikke skulle blive nervøs og bare lade hittet køre igennem. Frem med regne ark og phx + spy rapp... "AT REGNE returtiden ud..." :niv: Lavede da også en "bøf" i u…

• Puuhaaa JC!! Det kan du skisme ikke være bekendt, nu har larsht passet så godt på sit grej det sidste stykke tid. Og så har du den frækhed, at nuppe ham den dag hvor han sover over sig (og jeg er i FM :gnaven: ) Ej tillykke med endnu et flot hit M8. Godt spottet, og nyd profitten m8 (Velkommen tilbage til Ogame, og dejligt at se det rigtige "rygmærke" på dig igen :op: ) welcome_back_minions1.gif

• Butili... Som skrevet før, så ønskes du alt held og lykke IRL. Det er altid "kedeligt" at se folk takke af, og forsvinde. Jeg vil dog gerne her på faldrebet sige, at vi har både spillet med og mod hinanden i Uni10. Mener at du var i .:DaUn:., da vi spillede mod hinanden. Men som du selv siger har du været i DeuP, hvor jeg har spillet i [haps] Men før eller siden følger alle jo stop, det er kun et spørgsmål om tid. Jeg håber at IRL vil flaske sig for dig, og at det bliver dig en god tid. Du ønske…

• Tak for Krigen [RaM]!! Butili, da jeg har hørt at du alligevel ville stoppe... Havde jeg jo mere brug for de Ress Held & Lykke IRL, Butili youtube.com/watch?v=7-GTQBb9Kq0 VandaLL & goa - Vs - Butili Watchmen+main+use2.jpg Angriber VandaLL Våben: 180% Skjold: 170% Pansring: 180% L. Jæger............ 400.003 Interceptor............ 19.521 hr.png Angriber goa Våben: 180% Skjold: 170% Pansring: 180% Spio.Sonde............ 1 hr.png - VS - Forsvarer Butili Våben: 170% Skjold: 170% Pansring: 180% L. Tr…

• Uff en dejlig profit, Bruce. Du har sku da gang i Draco, så det batter! Skønt at se :beer:

• Hvad hører du lige nu?

youtube.com/watch?v=bbS-Zhz31CA

• Dedikeret til mine M8's : (Så de kan se jeg er i live ) Radagast. Justin Case. & [BACON] Alliancen. youtube.com/watch?v=rVvUknh9III VandaLL - Vs - Hanbi88 sith2e.jpg Angriber VandaLL Våben: 180% Skjold: 170% Pansring: 180% L. Jæger............ 100.000 Destroyer............ 10.000 hr.png - VS - Forsvarer Hanbi88 Våben: 150% Skjold: 130% Pansring: 170% L. Trans............ 3.000 St. Trans............ 500 Spio. Sonde............ 75 Sol. Sat............ 150 Rip............ 29 Interceptor...........…

• Piv fræk Profit, Bruce!! Aner stadigvæk ikke hvem han er, men ohh well... Gætter på hans "Nemesis", nyder profitten vel pt :twoup: Lækkert lavet Bruce!!