Search Results

Search results 1-20 of 104.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Flot lavet, Gwo. Du er og bliver en farlig spiller. Jeg er desværre ikke så meget herinde - men glæder mig til at slå et smut forbi og se dig endnu tættere på toppen næste gang Godt at se, capella-acc er endt så flot og farlig i et uni så anerledes

• Den Intergalaktiske Bar

Maestro - - Intergalaktisk bar

Hvis I synes Dubstep mangler rytme? Det kan jeg ikke helt følge.. Der er da ofte ret klare beats - dog uendelig mange kedelige gentagelser og for lidt melodi samt mangel på lyrik - der er jeg enig.. MEN, hør så disse: LINK 1 og LINK 2 imv.au.dk/nyheder/2008/0314/ - læs her.. Han har altså fået en form for statsstøtte.. Nææh.. VI kan lide god gammel 80'er, Rock og Hard Rock

• Ohøj. Det er jo dejligt vejr, og ja, så er ogame og computer ikke det sjoveste.. Jeg lå ude i solen og sov i 30-40 minutter og blev så tørstig - gik ind og hentede en øl og ud i en stol.. Jeg vidste godt, jeg skulle tjekke min ogame, og jeg forsøgte så fra mobilen.. Den ville dog ikke gå på WiFi - ved ikke om det var varmen DarkCloud har flittigt forsøgt sig på mig, og har da også haft heldet med sig en gang, hvor jeg mistede en del ress (læs god mængde deut) og nogle trans.. Jeg kan ikke huske,…

kalle: med god vilje kan man køre til århus på 30 min.. men ikke centrum/bruuns.. maps siger nok nærmere 45 hvis vi snakker centrum.. 55 min i tog. men 895.000 for 2 plan plus kælder...ca 140 kvm og 70 kvm kælder.. Edit: er det ny batman som ny spiderman? eller er det en efterfølger til et eller andet?

kalle definer nærheden... ? og billigt..

Quote from Chixls: “Quote from Maestro: “Chixls, jeg tror bare, at venzel mener, det virker som om, I deler meninger/holdninger etc. og derfor agere som en person - ikke multi.. Men det er vel heller ikke multi, I generelt har forsvaret jer imod - men nærmere at I bliver skåret over en kam? - Anset som én fælles enhed (ikke en person - eller andet multisjov). Eller tager jeg fejl? I så fald beklager jeg.. Ved slet ikke, hvorfor jeg blander mig.. Dog tror jeg måske, man skal tænke meget over, om …

Chixls, jeg tror bare, at venzel mener, det virker som om, I deler meninger/holdninger etc. og derfor agere som en person - ikke multi.. Men det er vel heller ikke multi, I generelt har forsvaret jer imod - men nærmere at I bliver skåret over en kam? - Anset som én fælles enhed (ikke en person - eller andet multisjov). Eller tager jeg fejl? I så fald beklager jeg.. Ved slet ikke, hvorfor jeg blander mig.. Dog tror jeg måske, man skal tænke meget over, om hvor mange personlige holdninger der komm…

• Hvor er det lækkert! Og det var så slutningen på Capella Total dominans fra dig, min ven! Hvor er det lækkert! Jeg vidste, du nok skulle få ham ned, når nu jeg ikke kunne tage mig sammen, da jeg havde acc.. Igen viser du, hvor dygtig en ogamer du er, samt hvor god en overtager du var

• Okay.. skulle sikre mig det var således. Man er da dum, hvis man har en flåde men intet den kan flyve ? Igen god slag, lækker profit og nice, at der bliver postet noget, så man kan følge lidt med

• 0 af alle ress? Hvordan det? Flot slag og dejligt at der bliver postet..

• Der er godt nok mange, der har forsøgt på ham i u3.. Han plejede at være RIGTIG meget på og umulig at tage.. Så derfor et stort tillykke.. Conq: Glwrb.

• Der er jo nok flåder - de er bare alle i fm.. :I Fjols: Mener ralle har spillet den - men han skiftede vist fra sin egen engang.. Tror ikke rigtig flåden er brugt meget siden overtagelsen.. :O

• Fed historie! Og lækkert ripkill og angreb generelt monks! Du er en farlig mand! Men det er som skrevet fandme dumt at lave en rm hver gang man skal fs..? Og generelt at fs til rm... Specielt når det ikke er ens egen.. :O

• Stakkels din lille nanit! Meeen igen igen.. Du er sgu for sej! Congratz med as1! Globiz, synd - men du fortjener ikke flåden, når du alligevel ikke fleetsaver, men bare gemmer dig i g-lort Det gjorde du også i min tid :O) Prøv at genopbyg og vis lidt - du har jo taget lidt fra mig, når jeg blev for doven - meeen det er længe siden

• Det er så super fee'! Du viser virkelig, hvilken klassespiller du er Genialt.. Og lækker profit..! EDIT: Nåe ja, tillykke med as1'eren Den har jeg jo set! SUPER LÆKKER!

• Det er simpelthen en super arbejde! Ingen tvivl om, at du var en perfekt overtager Jeg er rigtig glad for, kontoen endte i gode hænder Super at du tømmer universet.. Snart er der ikke flere flåder tilbage Jeg ved godt, hvilke der er - men mon ikke de forsvinder en efter en Jeg græder næste af glæde FEDT! BImmelim - glwbr, hvis du vælger det

• Super sejt, Gwo! Jeg vidste, jeg jo selv skulle lave lidt, for at holde dig fra nummer 1 - indtil jeg ikke længere kan følge med.. Så jeg lavede lidt i sidste uge [b]Almindelig Epic's Farming.[/b]

• Åhhhh den var dyr.. En mørk og dyster aften blev 24 rips opdaget på en måne. Men ak og ve. Flåden var ikke rigtig til rip-killing.. Hmmmf! Hvad gør man så! Pludselig røg kreditkortet op af lommen! SELVFØLGELIG! Der lå i forvejen temmelig mange ress på egen måne, som godt nok var til en fin mine, men de ress skulle da bygges til flåde... En anden mine blev annulleret, der blev regnet på det.. Nogle st og anden ikke-rip-dræbende flåde røg i skrothandleren! Alle disse ress skulle nu passe i forhold…

• Hva bygger du/ hva forsker du

Maestro - - Løs snak Uni 1

1 Metal 37 bliver færdig om 2 timer og 20 min.. 1 anden metal 37 er igang. Og 1 krystal 32 er igang.. Og noget månebasefis..

• Hvad hører du lige nu?

Lytter efter, hvor ens disse to sange er Den første Keith Whitley med Don't close your eyes (Første mand der spillede/coverede "When you say nothing at all") youtube.com/watch?v=4jUICUbKZoI Nummer to er The Prayer sunget af Celine Dion og Andrea Bocelli (The Prayer er bl.a. med i tegnefilmen "Det magiske sværd - Jagten på Camelot" eller engelsk "Quest for Camelot). youtube.com/watch?v=FK5VulNn3so