Search Results

Search results 1-3 of 3.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Efter mange forsøg på at fange noget af damuwins flåde, så lykkedes det endelig. Han er virkelig en spiller som er online på de mest uforudsigelige tidspunkter. Men det var han ikke klokken 05:00 om morgenen Den 18-11-2018 --:--:--, møder følgende flåder i kamp: Angriber Phoenix [RaM] Våben 180% - Skjold 170% - Pansring 170% ________________________________________________ Lille Transporter 20.000 Krydser 10.000 Slagskib 10.000 Destroyer 4.500 Interceptor 10.000 _________________________________…

• Ja det er rimelig irriterende, at blive smidt ud når man er igang med at finde farming mål. Så skal man til at finde ud af hvor man var sidst i galaksen. Men det kan godt være at det hjælper med at lukke nogle af botterne ude, men jeg tror de er kloge nok til at kunne logge ind igen. Jeg ved ikke helt om de er i stand til at logge ind igen, men det vil jeg tro de er.

• 4 x Økonomi i Draco

Phoenix - - Forslag Arkiv

Altså jeg har spillet inde på Draco i meget lang tid, og jeg har ikke noget i mod at der kommer 4x økonomi herinde. Men på nogle punkter kan jeg godt være enig i det Toph han skriver Men jeg stemmer gerne for 4x økonomi, men jeg håber ikke at flåde hastigheden den bliver sat højere op, hvis nu det skulle være tilfældet.