Search Results

Search results 1-3 of 3.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Sad og kedede mig lidt og tænkte det kunne være der skete lidt i universet så sad og spionerede rundt og og da jeg faldt over denne kunne jeg bare ikke lade den gå forbi der blev lavet nogle hurtige sims og tingene blev planlagt. Flåden nåede dog og forsvinde men valgte alligevel og fortsætte pga profitten Den 08-01-2019 --:--:--, møder følgende flåder i kamp: Angriber Tanja84DK Våben 110% - Skjold 110% - Pansring 110% ________________________________________________ Lille Jæger 1.975 Krydser 30…

• Hejsa Allesammen Jeg vil lige høre om addons der er godkendt på .org om de også automatisk er okay og bruge på .dk Årsagen er at jeg overvejer og bruge Ogame UI++ idet jeg kunne se på org forum at den var godkendt men synes ikke jeg kan finde noget her. Her er link til .org tråden hvor deres staff skrev den var ok Google Chrome extension : OGame UI++ - Official Tolerated Tools, Addons & Scripts - OGame Origin Det er på side 2 at staff skriver den er blevet godkendt på .org til og bruge

• Sad og kedede mig lidt i nat så valgte og spionere lidt og faldt over dette mål. Sim blev lavet og alt blev planlagt Good Luck med rebuild til defender Den 31-12-2018 --:--:--, møder følgende flåder i kamp: Angriber Tanja84DK Våben 70% - Skjold 70% - Pansring 70% ________________________________________________ Stor Transporter 75 Slagskib 50 _________________________________________ Forsvarer Ploppser Våben 80% - Skjold 70% - Pansring 90% ________________________________________________ Stor Tr…