Search Results

Search results 1-12 of 12.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Spærring af Razzy

Razzy - - Løs Snak Uni 37

Jeg kommer tilbage. Jeg sov i timen mens jeg sad og probe farmede og kom til at sende 7 angreb i stedet for 6, så jeg har fået 3 dages ferie Håber det er okay jeg videre giver denne information

• Quote from Sidekick: “Tillykke med hittet. Men det så vidt jeg ved er det vel "bare" en backtime. Quote from restlesz: “Tillykke med Blind Phalanx ” Medmindre vi lige pludselig kalder alt der har noget at gøre med phalanx en blind plx.Fedt hit anyways, congrats. ” Jeg vidste ikke hvad kategori det skulle puttes i og jeg tænkte nok det ikke var helt rigtigt. Jeg tænkte bare at det passede nogenlunde på det, phalanx på en planet, og se han angriber den og regne ud hvornår han er tilbage. Du synes …

• Quote from restlesz: “Nogen gange er det ikke profitten som tæller Tillykke med Blind Phalanx ” Mange tak Quote from Krumme: “Det er altså en flåde der sparker røv. Føj da. Men ja med rumdokken oveni hele RM er det ikke fordi forsvaren tabte specielt meget, men kender godt følelsen af frustration ved ikke at ramme nogen af de dejlige flåder og så må man jo bare tage hvad man kan få. Briste eller bære ” Ja jeg havde håbet på at få noget af den, men der blev insta bygget rec, så jeg fik ikke en de…

• Jeg sad og kiggede lidt phalanx op, lige pludselig faldt jeg over Graff var ved at ramme, jeg skyndte mig at sende rec, og begynde at regne ud hvornår hans IC og SS ville være tilbage. Desværre havde jeg ikke tid til at time RM, så den missede jeg ud på. Men hittet skulle i ikke misse ud på, så smider det op alligevel. Den 07-06-2019 --:--:--, møder følgende flåder i kamp: Angriber Razzy [Swag] Våben 100% - Skjold 90% - Pansring 120% ________________________________________________ Lille Jæger 4…

• Quote from Krumme: “Vent.... han fs'ede ikke?`FUUUUUUUUUUUCK Havde ellers holdt lidt øje med ham de sidste par dage men grundet eksamens skrivning ville jeg ikke være oppe om natten. Oh well. Tillykke med det. Brug det fornuftigt :D! ” Beklager Men det var en dyr flyve tur, så var blevet lettere irritable hvis han var kommet on Godt det var ally mate der bare fik det til at se ud som om

• En ally mate delte den her ude i g2, som åbenbart følte sig så sikker ikke at FS. Der var aktivitet af flere omgange, men mistænkte det var en XENOS der sendte transer eller et eller andet for at få det til at se ud som aktivitet da der aktivitet på nabo planeten. Så jeg lod hittet gå igennem, og er glad for jeg gjorde Den 04-06-2019 --:--:--, møder følgende flåder i kamp: Angriber Razzy [Swag] Våben 100% - Skjold 90% - Pansring 100% ________________________________________________ Lille Jæger 3…

• Spænding ved at sove

Lyder ikke helt sundt Har du overvejet at spille som turtle i stedet? Det er bare et spil, mister man flåden så træk på skulderne og RB, det sker for alle af og til.

• Snak

Halløj. Vi må håbe der kommer godt gang i forum herinde.

• Solidt hit, en af de store der tog sig en tur ned af ranglisten. Glwrb. Kom stærkt tilbage.

• Ikke det vildeste, men ville smide den op når andre ikke rigtig gider Den 27-04-2019 --:--:--, møder følgende flåder i kamp: Angriber Razzy [2K1M] Våben 130% - Skjold 130% - Pansring 160% ________________________________________________ Slagskib 1.220 Destroyer 697 Interceptor 2.001 _________________________________________ Forsvarer wolfmandk [Space L] Våben 100% - Skjold 100% - Pansring 120% ________________________________________________ Lille Transporter 17 Lille Jæger 1.538 Stor Jæger 95 K…

• Køber Krystal

Razzy - - Handel Uni 36

Jeg står og mangler krystal Kan bytte med metal eller deu.