Search Results

Search results 1-16 of 16.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Quote from Dark bandag: “men guiden hedder hvordan man undgår at miste ens skibe, hvis man ikke bygger nogen så er der jo ikke nogen man kan smide..” Nemlig

• Quote from Dark bandag: “Guiden hedder hvordan man undgår at miste ens skibe, men hvis man følger # 3 råd, så har man ingen skibe og derved er de 3 andre råd ubrugelig og dermed er det ikke en guide på hvordan man undgår at mindste ens skibe” Sådan kan man også se på det. Og jo da, hvis man følger nr 3 så kan man jo ikke miste ens skibe - nemlig fordi man ikke har dem

• Quote from Psytech: “fordi det er 100% troll?” Lol, men er det måske ikke rigtigt? Sådan helt basalt Anyways ..

• Ahvad? Seriøst? .. Sig mig lige, hvorfor gør den ikke det? nu når det jo er en guide...

• Den ultimative guide til aldrig at miste sin flåde! Det er ret simpelt, men dog er der flere muligheder. 1. Gå i FM (Feriemodus) - Når du er i FM kan du aldrig blive angrebet og derved mister du ikke din flåde. 2. Lad være med at sende den ind i en planet med 1 Million RIPs 3. Lad helt være med at bygge flåde, byg istedet for miner og forsvar (Så kan du kalde dig en rigtig miner)... (du har ikke nogen flåde og kan derved ikke miste den da den ikke findes?) 4. Være online 24 timer i døgnet og lav…

• gutti gutti Java jeg er glad for du fik nakket ham efter han har total smadret Ravne hver dag ..

• Så skal jeg nok få dig bare vent

• Quote: “Original af Kordox Quote: “Original af Foto2 Hallo han har jo ik sagt at han stopper han har jo kun sagt at han er sur på GF ... :rolleyes:” Ahem... Quote: “Original af MegaMan Ja så kom tiden til at jeg gjorde alvor og stoppede spillet.<<<Den havde jeg ik set ” og desuden skiftede han navn til "Farvel og Tak". <<< Viste vi altså godt -.- Quote: “Original af Lille Skygge mm hvad blev der a de 90 RIP's du havde /har??” Det skrev han i starten af tråden: Quote: “Original af MegaMan Paldin …

• Zela vs xXx

Foto2 - - HoF Uni 3

Slettet svar

• Hallo han har jo ik sagt at han stopper han har jo kun sagt at han er sur på GF ...

• Quote: “Original af Lille Skygge mm hvad blev der a de 90 RIP's du havde /har?? ellers trist du stopper held og lykke irl” Dette skedte der: Quote: “Original af MegaMan Ja er sur på GF og ved godt at det ikke hjælper at slette mine kolonier og min flåde men det er slut med at støtte dem på nogen måde alle mine 8 kolonier er slettet og min flåde ramte en mur et sted så der er nok en der ligger inde med en del råstoffer lige nu accounten ryger snart på slet har bare lige en lille mission jeg skal …

• MM Bestemmer jo selv hvordan han vil slette sin konto på ...

• Hvad har Uni3 men Uni9 at gøre ?? :lol2:

• Quote: “Original af Kordox Quote: “Original af Foto2 han har også sendt hele sin flåde en en eller anden man ikke ved ...” Forstår ikke helt hvad du siger. Som MegaMan selv skrev, så fik Paladin hele hans flåde, undtagen sine RIPs som han stadig har.” Jo jeg mener Quote: “Original af MegaManJa er sur på GF og ved godt at det ikke hjælper at slette mine kolonier og min flåde men det er slut med at støtte dem på nogen måde alle mine 8 kolonier er slettet og min flåde ramte en mur et sted så der er…

• Quote: “Original af Kordox Quote: “Original af Foto2 Wauu det må jeg nok sige og hvorfor sendte du alle dine flåder hen mod en eller anden ??” Han donerede bare det hele til Paladin.” han har også sendt hele sin flåde en en eller anden man ikke ved ...

• Wauu det må jeg nok sige og hvorfor sendte du alle dine flåder hen mod en eller anden ??