Search Results

Search results 1-14 of 14.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Jo tak og iligemåde det var en ganske fin tur, med godt selskab. Trist jeg ikke kunne sende fuld flåde... GLwRB til Burned og fortsat god ferie

• Ser rigtig godt ud mate (Y)

• Rigtig godt Inmate, kan ikke sige tillykke med profitten - da den går videre :Pp

• Skide godt hit, laver man et nummer som han gjorde. Er dette mere end fortjent for ham! Har flere gange spottet ham, og vi har flere gange spottet ham mens han var off. Dog ville Inmate selv klare sagen, så vi tog ham ikke... Dog kan han (OMG...WhatsoEver) være sikker på VI farmer ham 24/7 såfremt, han går ud af ferie modus, medmindre han vælger at tilbage levere accounten til rette ejer. Fortsat god dag til alle jer derude... /SSS

• Rigtig flot hit Baronen af Hydra, ser frem til flere hits fra dig

• Quote from Ali Hansen: “Ser godt ud Dostum tillykke med hittet profitten fejler ikke noget små 100 mill :op: Jeg skulle havde taget ham inat inden dig HAHA Glr defender” Hehe ja gozum, du skulle bare have taget ham da jeg sagde han var på phalanx :)) Du havde endda 16 timer til at planlægge hittet, men det går nok på denne måde fik jeg ham med minimal tab

• Ca 9mio metal og krystal forsvandt... SSS -vs- Star-Lord-Ne0 Angriber SSS Våben: 150% Skjold: 150% Pansring: 170% Destroyer............ 6.025 hr.png Angriber SSS Våben: 150% Skjold: 150% Pansring: 170% Slagskib............ 1.008 Interceptor............ 448 hr.png Angriber SSS Våben: 150% Skjold: 150% Pansring: 170% Spio.Sonde............ 1 hr.png - VS - Forsvarer Star-Lord-Ne0 Våben: 150% Skjold: 150% Pansring: 160% L. Trans............ 2.117 St. Trans............ 1.795 L. Jæger............ 1.73…

• Fik Ruinmarken på begge hit SSS -vs- Flame Angriber SSS Våben: 150% Skjold: 150% Pansring: 170% L. Trans............ 1.757 Slagskib............ 1.067 Bomber............ 217 Destroyer............ 5.590 Interceptor............ 458 hr.png - VS - Forsvarer Flame Våben: 150% Skjold: 130% Pansring: 160% L. Trans............ 991 St. Trans............ 148 L. Jæger............ 1.664 Krydser............ 30 Slagskib............ 20 Recycler............ 170 Spio. Sonde............ 28 Sol. Sat............ 360…

• Ser rigtig godt ud, tillykke med hittet - en fornøjelse at se jer to i aktion

• Ser godt ud inmate

• Jeg har ikke multi-konto og ved heller ikke hvad du bygger den antagelse på. Det korrekt A Wild Mouse har postet nogle af mine hit hidtil, helt præcist er det vidst tre hit han har postet for mig, men da jeg fik lyst til at poste mine egne hits, har jeg oprettet en konto og gjort dette. Lige en sidste ting, har ingen pligt til at overbevise dig om vi er to vidt forskellige personer, hvis det er så stort et problem for dig, så hop videre til næste hit! Fortsat god grundlovsdag! /SSS

• Ved ikke hvad du hentyder til manitou

• SSS -vs- Holgerdanske Angriber SSS Våben: 150% Skjold: 150% Pansring: 170% Destroyer............ 2.000 hr.png Angriber SSS Våben: 150% Skjold: 150% Pansring: 170% Spio.Sonde............ 1 hr.png - VS - Forsvarer Holgerdanske Våben: 140% Skjold: 130% Pansring: 150% St. Trans............ 3.550 Kol. Skib............ 1 Recycler............ 1 Interceptor............ 940 hr.png - Efter kampen - stick.gif hr.png Angriber SSS Destroyer............ 2.000 . . . . . .(Tabt: 0) hr.png Angriber SSS Spio.Son…

• SSS -vs- achvina Angriber SSS Våben: 150% Skjold: 150% Pansring: 170% Destroyer............ 5.124 hr.png - VS - Forsvarer achvina Våben: 120% Skjold: 110% Pansring: 130% St. Trans............ 80 L. Jæger............ 545 St. Jæger............ 305 Krydser............ 115 Slagskib............ 375 Kol. Skib............ 1 Recycler............ 187 Spio. Sonde............ 59 Bomber............ 97 Sol. Sat............ 478 Destroyer............ 117 Rip............ 2 Interceptor............ 34 Raketkanon…