Search Results

Search results 1-20 of 45.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Super fint hit som vi fik lavet. Sådan kan det gå, når man bliver ved at spy en minér. Jeg kan phanx dig til hver en tid.

• Smart plan og godt gennemtænkt.

• Det kan man jo sige Monks, at det er en god begyndelse på krigen. Flot timet og super regnet ud. Det kraver sin mand. Flot lavet.

• Super flot Monks Det viser bare, at udanset hvor meget forsvar nogle bygger, kan det altid nedbrydes hurtigt. Man kan aldrig stole på sit forsvar og så bare ikke fs. Det går galt før eller siden, dette viser dette angreb tydeligt. Jeg lærte selv det i uni 4. Hilsen Figo

• Jeg synes, at samtalerne har drejet i en hel forkert retning. At jeg tabte til Decard er fair nok, min egen skyld og min egen dumhed. Det er som jeg tidligere har udtalt en flot hit og med en meget fin planlægning og opbakning for venner tæt på min main. Jeg har det fint med det skete, sådan er spillet, at hvis du dummer dig eller ikke gider at FS, så bliver du straffet på et tidspunkt. Men min flåde har nu heller ikke spillet den store rolle i spillet. Jeg har hele tiden være mest som miner og …

• Jeg havde 101 beskeder, da jeg fik kikket på spillet i dag. Jeg vidste godt Decard, at du nok snart var ude efter min flåde, men skidt med det. Et flot slag du fik lavet og fin planlægning. Lidt vanskeligt var det jo at komme gennem forsvaret, men det lykkes for takket dine nære og tætte venner. God hjælp fra Mightofmike og også IPR fra andre af dine venner, som ligger tæt ved mig, men det er holdent min egen skyld, jeg kunne jo bare FS, men jeg er nu også mere interesseret i mine miner.

• Tillykke med det flotte slag Decard. Det var jo også godt at du fik hjælp fra bl.a. Mightofmike med raketter. Men flot slag, men jeg skal nok komme op igen, jeg har jo nogle gode miner.

• Det er sku ikke noget med Java, at jeg leger, at jeg er idemand bag dette hit, men ingen du udtaler dig om noget, som du ikke ved en skid om, burde du holde din kæft. Men du skal lige for historien alligevel. BAMMER klagede for et stykke tid siden at der ikke var mange mål i G1, så jeg forslog ham, at han skulle lægge en planet i G3, for der var ihvertfald én spiller, hvis flåde mange gange lå på hans måne. Efter flere overvejelser gik BAMMER med til det. Der var en spiller, som jeg sagde til ha…

• Ja, selvfølgelig mener jeg galaxy. Men det var nu godt, at du fulgte mit råd og lagde en planet der, og fik dig en måne. Jeg tror nu godt, at du kan se den fordel, selvom der skulle noget til at overtale dig. Men du viser nu så sandelig hvor god spiller du er blevet med tiden. Der er nok mange som er ude efter dig nu med alle dem som du har nakket. Men hvis du brug for hjælp, så ved du, hvor jeg bor.

• Ja, BAMMER det er super flot lavet. Det var nu godt, at jeg fortalte dig om den flåde, som faktisk altid lå der på hans måne. Så det var nu ikke en dum ide, at jeg fortalte dig, at du skulle lægge en planet i det univers og få dig en måne, så du nogenlunde var tæt på ham. Det er et hit, som er af det helt store. Du viser virkelig din kapacitet, men det har jeg aldrig været i tvivl om. Det er da også noget af en flåde, som du har dig efterhånden. Flot, Flot, Flot BAMMER

• Igen viser du, at du er den bedste spiller, som jeg har stødt på i Ogame. Ikke nok med at du tager ham én gang, men også du gør arbejdet færdig med follow-ups. Jeg er stolt af dig, at du har valgt Syndikat som den alliance, som du gerne vil være en del af. Du bliver nød til, når du skal have dit STORE HOF NR. 100, at lave et sammenskudsgilde. Du kunne være rart med en fest for dig, når du viser dit store hof. Syndikat vil selvfølgelig stå for festen. Kunne være at FISKEREN havde et par fiskebåde…

• Quote: “Ja, Space Cowboy kan godt huske din tid i Syndikat. Du har i den anledning ikke vist mig noget særligt selv. Derimod kan jeg huske, at der var en inaktiv med en masse råstoffer og flåde. Vor kære modpart sendte Rips fra G1, hvor det ville tage mere en 30 timer for dem at nappe den, da den lå i G3. Så sendte Syndikat også uden nogen form for kommunikation med Synd C også rips mod den samme i G3, men den ville bare komme senere end vor kære modpart. Du blev informeret om dette af mig, men …

• Quote: “Ej nu må du stoppe figo... Space cowboy er efter min mening ubetvivltsomt en af de bedste ogamere jeg har mødt.. Og efter min mening er en ogamer med flåde mere "værd" end en ogamer med gigantiske miner.. Derfor mener jeg ikke at en rang 1 med giga miner, nødvendigvis er højere placeret end en rang 100 med over 50% af de samlede point i flåde (i mit hoved) Og når du nu endelig vil lade det komme til det, så vis dine evner på kamppladsen som space cowboy gør det... Jeg kan stadig godt hus…

• Ja, Space Cowboy kan godt huske din tid i Syndikat. Du har i den anledning ikke vist mig noget særligt selv. Derimod kan jeg huske, at der var en inaktiv med en masse råstoffer og flåde. Vor kære modpart sendte Rips fra G1, hvor det ville tage mere en 30 timer for dem at nappe den, da den lå i G3. Så sendte Syndikat også uden nogen form for kommunikation med Synd C også rips mod den samme i G3, men den ville bare komme senere end vor kære modpart. Du blev informeret om dette af mig, men sendte d…

• Quote: “Hehe, det er jo lidt selvmodsigende, hvis det var til fordel for syndikat var det jo også for dig, ergo har du været i en mere gunstig position end lad os sige f.eks. NX01!” Det har jeg ikke benægtet, jeg skriver jo også, at efter at Syndikat blev dannet og slået sammen med os fra Mafia, var der fordele, som vi fik, via Moons diplomatiske evner. Dette var nogle aftaler som var en fordel for os i Syndikat og dermed også ut. Men før det var jeg sku også et jagtet bytte ligesom så mange and…

• Quote: “at du ligger nr2 er fordi du har spillet uni4 siden det startede. en god ogamer er en ogamer der kan det hele, både bygge miner og raide/crashe flåder beregne tider/rm fangst/blind lanax osv. du kan kun bygge miner hvilket siger alt om dine ogame skills, held og lykke med næste level mine... Rækker Tunge” Igen udtaler du dig Space Cowboy om en skid du ikke kender til. Jeg har for uden mine miner også en god flåde, som jeg bruger ligeså fligtig, som jeg lyster. Alle de forskellige ting me…

• Quote: “ahhh... det er altså dig figo der skal føre syndikat frem nu, du aner jo hat og briller om ogame... jo du kan bygge miner og det er du god til, men skal vi så ikke stoppe der... Rullendne øjne det lyder godt og sige man laver masser hits, men man ikke poster. det kan enhver jo sige, og dig figo der elsker og skrive på forum du skulle nok poste ethvert slag du laver det er jeg ikke i tvivl om... Fornøjet helt tilbage fra dengang slagene imod decard og co. vidste vi der var spioner i syndi…

• Svar til dig Space Cowboy Quote: “er iron den eneste i syndikat der har skills, så ser det da slemt ud. jeg kan ikke tro iron gider og spille med en flok minere, hvem skal man så aks med... Fornøjet” Jeg vil fortælle dig Space Cowboy, at alle slagene som jeg fører, ikke rigtigt bliver skrevet på forrummet. At Iron Horse har den største flåde i Syndikat, det er der ikke tvivl om, men der kan sagtens laves AKS med medlemmer fra Syndikat. Det er altså ikke kun Iron Horse, der har en flåde. At Iron …

• Igen et bevis på at du er den bedste OGamer i uni 4, når også hvis du havde spillet i de andre unis. Du viser helt sikkert omverden, at selv med et rip forsvar på 69, at du bare går i gennem, når det passer dig. Jeg vil personligt udnævne dig som Danmarks bedste Ogame spiller. I hvertfals som top Raider.

• Endnu en gang viser du Iron, at du er den bedste raider, som Uni 4 har og har haft gennem hele din tid i Ogame. Atter et super flot hit og ja sikke en flåde, som du har skrabet dig sammen efterhånden. Dejligt at se at du valgte at blive i Syndikat, da RC mere eller mindre gik i opløsning, og ikke som andre der var venner med Syndikat, valgte. You did not backstapped Syndikat.