Search Results

Search results 1-20 of 60.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Top 3 account

Warlicker - - Account Trading

Quote from Falcon: “Bytter eller giver min top 3 account væk, da en crazy polak er over den ” haha har du haft en samtale med ham og hvis ja så ved du hvad jeg mener og giver dig fuldstændig ret med crazy. xD

• Quote from Falcon: “Hold da op warlicker du har jo rumdokken og 80 procent til rm, det tager jo Inter tid at bygge den op.. Godt ramt m8 ” havde ikke rumdok, men så går det da til en nogenlunde god sag nu hvor jeg faktisk ikke har tid til at bruge/flyve med flåde på grund af grind i andre spil.

• jeg skal fandme lære at lade være med at lige ligge mig i sengen de sidster par timer/minutter flåden nu tager for at flyve bare fordi man er skide træt, xD men ja så vil jeg sige farvel indtil næste uni ( forhåbeligt et flyver uni så jeg ikke skal vente 100 år ) xD gl hf til dig og gratz med profitten.

• ADIOS

Warlicker - - FarvelTråde R' Us

@Abracadabra Held og lykke der ud af, husker skam stadig mit store nederlag angående din phalanx da jeg dummet mig hårdt så håber da jeg ser dig ingame en dag så jeg kan prøve at få gengæld haha var faktisk os en af mine første gange hvor jeg faktisk i følge mig selv mistede en del uden at få pisse nederen på så det bare fjong ( kan ikke huske Uni )

• Moon Chance Trade.

Warlicker - - Handel Uni 35

Ved ikke hvordan jeg lige skal lave den her tråd her, da jeg gerne vil lave den for alle da folk sikkert gerne vil have nogle måner især de nye ( som mig ) så vil bare sige at jeg har lavet denne tråd her for folk som vil lave ms Trades. så der med vil jeg da starte med at jeg søger en som vil lave 1 til flere MS trades ingame Navn: Warlicker så bare kontakt mig hvis i har lyst til endten at hjælpe eller bare gerne vil trade Hilsen Warlicker.

• Quote from Psytech: “ De burde istedet fokusere på lobby systemet skal færdiggøres. ” Jeg synes de skulle prøve at fjerne køb af MM i en periode eller i det mindste den først 1 måned til 2 bare for en smule mindre pay 2 win

• Kunne være dejligt med lidt langsom hed i et uni, altså hvor ting hvis ikke alle settings nærmet er sat ned i forhold hvad der sikkert kommer til at være i det nye, fordi hold da helt kæft folk vil have skruet op for hastigheden på alle ting ( især for folk som kommer tilbage eller prøver, som selvfølgelig jeg er en af ) dsdsewwe

• du får vel sovet 1/2 timer adgangen og så vågner igen ( repeat xD ) ægte ogame nørd

• Rigel

Warlicker - - Spam Planeten

Quote from Sidekick: “Warlicker, du har da også selv brugt en god sjat mm ” lige efter jeg så ham så fyret jeg lige 150kr true men bruger skam heller ikke mere end det, det måske lidt i overkanten ( Via Mobil så det river lidt )

• Rigel

Quote from HLS StarCraft: “Izi har fået en god start må man sige ” Rip er det izi som gemmer sig ? troede da ellers DK var lort

• Rigel

Quote from Poxixs: “Quote from Warlicker: “Quote from Poxixs: “Quote from Warlicker: “Quote from Bikermus: “Hver da glad for at folk bruger MM, det støtter Ogame og derved holder serverne kørende! ” det jo rigtigt nok men alligevel 2 planeter på under 30 min Rip ved ikke lige hvor fedt det er godt nok for andre. nu vil han jo bare lege konge osv. ” Ikke tag det så tungt bare et spil ” et spil skal os nydes ikke nydvendigvis på Pay to win metoden xD ” Dude. Ingen grund til at blive ked af det man…

• Rigel

Quote from Poxixs: “Quote from Warlicker: “Quote from Bikermus: “Hver da glad for at folk bruger MM, det støtter Ogame og derved holder serverne kørende! ” det jo rigtigt nok men alligevel 2 planeter på under 30 min Rip ved ikke lige hvor fedt det er godt nok for andre. nu vil han jo bare lege konge osv. ” Ikke tag det så tungt bare et spil ” et spil skal os nydes ikke nydvendigvis på Pay to win metoden xD

• Rigel

Quote from Bikermus: “Hver da glad for at folk bruger MM, det støtter Ogame og derved holder serverne kørende! ” det jo rigtigt nok men alligevel 2 planeter på under 30 min Rip ved ikke lige hvor fedt det er godt nok for andre. nu vil han jo bare lege konge osv.

• Rigel

Hvem er enlig leader af DFS og hvem end som er mega fan af MM skift navn vi vil da se hvem det er

• Rigel

Quote from kuntz15: “Quote from Blege Ben: “Banditten Leo er på 145 points... ” 222 nu ” ja ked er det er han vist ikke åbenbart kunne være skønt med et uni uden MM xD

• Rigel

gad vide hvem det er som lige føler for at skyde sin opsparing af kun på at komme nummer 1 for sikkert at bleve nakket ned igen xD

• Rigel

der sgu en som er noob og bruger MM xD

• Rigel

Quote from Bikermus: “Hvorfor kan vi ikke alle bare være venner? ” WTB Ogame venner, betaler gerne en flad 1´er

• Rigel

Quote from izi: “Starter op i Rigel alle som er klar til at betale mig 2-1-1 eller dø burde få deres r** derind - Qaun er alligevel dødt efter jeg forlod det uni ” Rip Dick spottet xD men så er der i det mindste liv i det nye

• Rigel

Quote from ZybeR: “Stemte: AKS 6xØko 6xFlåde 0% duet reduktion 0% Forsvar til rm 30% Rm +25 felter Ingen sonde raids 5 galakser Ingen Officer/Halvering og færdiggørelse. ” og ingen MM usage xD så dumt at det kan være pay 2 win