Search Results

Search results 1-20 of 21.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Med denne tilgang er der ingen grund til at label et angreb som noget, da alt derfor ville falde ind under "et angreb". Label, som jeg skrev i første post er med til at ophøje det tekniske aspekt af et hit, og som beskrevet går der meget planlæning i et MD hit. Om det så er MD stationering, MD stationering-recall, MD ninja. Ville derfor kunne falde ind under den label katagoriseret som MD. Ligesom der indgår Stationering recall, RM-blind hit og Blind hit under "Blind phalanx" (flere sub katagori…

• Jeg overvejede det samme som du skriver, vedr. brug af for mange labels, og kan sagtens følge denne tankegang, men igen hvis vi kigger på Blind phalanx, her indgår tilbagetrukket stationering samt RM recall også. Et MD label indenfor phalanx katagorien ville derfor stadigvæk være mit bedste bud. Med lad os endelig høre hvad folk tænker ang. dette forslag fra Krumme.

• Spacey - Hvordan skal dit argument for at det ikke er noget specielt i et speed uni forstås i forhold til Krummes indlæg? Ud fra hvad du skriver må man antage at du syntes ideen er god, selvom den bliver undermineret i et speed uni, efter din mening. Gwo - En label uddyber det tekniske ved et hit. At du vælger at skrive +MD, er fint, men ideen med label er at kunne ligge denne information ind på samme måde som Phalanx. Jeg kunne også vælge at skrive +BLIND, hvis der var tale om en blind phalanx,…

• GB hit i Hyperion?

Eventyret - - Spillet

Ja.. Hvorfor skal du ikke spørge mig om. GB hit blev midlertidigt gjort "ulovligt" grundet problemer vedr. merge. De snakker om den nye lobby funktion skal træde i kraft før vi ser en ophævelse af dette. Dog giver det stadig ingen mening, da Hyperion aldrig har været påvirket af merge.. Det er den bedste forklaring jeg kan give dig, eller rettere sagt, den forklaring jeg fik.

• Jeg kan godt ligge en lille rapport op, nu hvor der står krumme over det hele Den 03-11-2018 --:--:--, møder følgende flåder i kamp: Angriber Eventyret [PRO ERA] Våben 140% - Skjold 140% - Pansring 140% ________________________________________________ Slagskib 3.199 Bomber 153 Destroyer 896 Interceptor 2.064 _________________________________________ Forsvarer Nickoch [IAP] Våben 110% - Skjold 110% - Pansring 110% ________________________________________________ Lille Transporter 250 Stor Transp…

• Der var engang hvor raketterne fløj højt på himlen, alle de civile måtte lade livet, der var intet tilbage.. jeg fik at vide jeg altid kun ville være et farm, men langsomt begyndte juletræet at tage form og blev udsmykket med den smukkeste julepynt i universet som deuterium kunne købe. Men der er altid plads til lidt mere julepynt Den 24-10-2018 --:--:--, møder følgende flåder i kamp: Angriber Eventyret Våben 140% - Skjold 140% - Pansring 140% ________________________________________________ Li…

• Der var engang en flåde på vej fra G2 til G1. Men phalanx gjorde opmærksom på at noget var mærkeligt. Stationering med lidt over en time tilbage af flyvetiden? Planen blev lagt. Tjekkede op på flyvehastigheden, kiggede rundt i systemerne for at se tiderne på hans andre planeterne. Der var ingen timer på planeten han havde sendt fra. Den var tricky, flåden havde allerede været i luften over en 1 time før jeg fandt den. Planen blev sat igang. Flåden blev sendt til at ramme 2 sek. efter hans stati…

• Asteroide ?

Eventyret - - Spillet

Items på spawn planeter d. 15/10 til 21/10 Send et skib på angrebs mission. Eksempel 1 krydser: 1. Fra: Flådekommandant Selv efter flere forsøg, har vores flåde endnu ikke været succesrig. Vi burde sove på det en nat og prøve igen imorgen. 2. Vores flåde har formået at genskabe det følgende item fra denne planet 1 Guld Deuterium Booster. Dette item er nu i dit inventar. Håber det hjalp lidt

• Det ser godt ud, god profit ! Bliv endelig ved med at post

• On 10-10-2018 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Eventyret Weapons 140% - Shields 130% - Armour 130% ________________________________________________ Battleship 500 Battlecruiser 800 _________________________________________ Defender Lucasio1999 Weapons 100% - Shields 70% - Armour 90% ________________________________________________ Small Cargo 599 Light Fighter 449 Cruiser 364 Battleship 234 Recycler 66 Espionage Probe 91 _________________________________________ After the …

• Godt at høre du har en god indstilling og tilgang til spillet! Glwrb Nickoch On 10-10-2018 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Eventyret Weapons 140% - Shields 130% - Armour 130% ________________________________________________ Cruiser 4.151 Battleship 2.110 Bomber 65 Destroyer 237 Battlecruiser 804 _________________________________________ Defender Nickoch [IAP] Weapons 110% - Shields 100% - Armour 100% ________________________________________________ Small Cargo 210 Large C…

• Quote from Lonleyforrest: “Et juletræ ligefrem? Tror du er i eventyrland igen Fint hit Glrb Gnist ” Et fantastisk eventyrland, og du er da velkommen lonley. Her er både swimmingpool, fitnesscenter, spa, sauna, basketball, badminton, tennis og fodbold baner, samt bordtennis, poolbord, airhockey og meget mere. Det bedste er varmen, og mangler du det mindste, ringer du bare og så bliver det leveret. Det er dog en flyvetur på 8+timer at komme hen til denne koloni, og skulle du vælge at holde ved kol…

• Jeg syntes vores forum var pyntet som et flot juletræ, med klk hængende som julepynt over det hele, stort som småt. Her kommer dog et lille "farm hit" udenom klk, så er der lidt tid til at trække vejret til vi ses igen. Held og lykke til gnist On 09-10-2018 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Eventyret Weapons 140% - Shields 130% - Armour 130% ________________________________________________ Small Cargo 5.659 Light Fighter 24.819 Heavy Fighter 140 Cruiser 4.378 Battleship 1.7…

• On 08-10-2018 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Eventyret Weapons 140% - Shields 130% - Armour 130% ________________________________________________ Light Fighter 25.500 Cruiser 4.396 Battleship 1.217 Bomber 49 Destroyer 216 Battlecruiser 613 _________________________________________ Defender TheKasseBoxen [Klk] Weapons 120% - Shields 100% - Armour 120% ________________________________________________ Small Cargo 400 Light Fighter 225 Recycler 121 Solar Satellite 50 Rocket …

• On 05-10-2018 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Eventyret Weapons 140% - Shields 130% - Armour 130% ________________________________________________ Small Cargo 1.800 Light Fighter 12.980 Heavy Fighter 113 Cruiser 2.996 Battleship 1.199 Bomber 48 Destroyer 187 Battlecruiser 569 _________________________________________ Defender Canis Lupus [Klk] Weapons 130% - Shields 130% - Armour 130% ________________________________________________ Large Cargo 63 Light Fighter 1.251 Heav…

• On 05-10-2018 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Eventyret Weapons 140% - Shields 130% - Armour 130% ________________________________________________ Light Fighter 12.421 Heavy Fighter 117 Cruiser 3.027 Battleship 1.025 Bomber 46 Destroyer 187 Battlecruiser 577 _________________________________________ Defender Mikemike [Klk] Weapons 110% - Shields 100% - Armour 110% ________________________________________________ Small Cargo 1.028 Heavy Fighter 2 Cruiser 12 Recycler 1 Espi…

• Sponsoreret af TatrIX-DK som blev lidt hævntørstig med IPR Deja Vu ? "There is nothing new under the sun" On 04-10-2018 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Eventyret Weapons 140% - Shields 120% - Armour 130% ________________________________________________ Small Cargo 2.135 Light Fighter 11.663 Heavy Fighter 124 Cruiser 2.644 Battleship 1.237 Bomber 47 Destroyer 187 Battlecruiser 564 _________________________________________ Defender Falcon [Klk] Weapons 100% - Shields 80% - …

• On 02-10-2018 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Eventyret Weapons 130% - Shields 120% - Armour 130% ________________________________________________ Small Cargo 1.400 Light Fighter 2.500 Heavy Fighter 96 Cruiser 2.017 Battleship 825 Battlecruiser 542 _________________________________________ Defender TroldGhost [Klk] Weapons 120% - Shields 120% - Armour 120% ________________________________________________ Small Cargo 329 Light Fighter 62 Cruiser 307 Battleship 59 Recycler …

• Lonley. trist at du tager det sådan. Der var engang: Først smed Mikemike med trusler, så falcon, og så kom du selv på banen, selv jeres nyeste medlem gogo begyndte at skrive. Respekt til troldghost, canis og kasseboxen fra Klk for ikke at true med bål og brand, selvom de deltog aktivt i jeres massive ipr angreb. Jeg rakte enda hånden ud efter du var blevet nakket. Du takkede pænt ja tak til at indstille raket cirkuset, så du kunne genopbygge flåden. Orker ikke en sørgelig debat. Men Falcon påpeg…

• Rolig nu Falcon. I kørte en personlig IPR krig mod mig, 7 mod 1. Fordi jeg havde lavet et hit hvor jeg brugte 3 ipr + halvdelen af min flåden på et par kolonier til at halvere forsvaret da der ikke var en eneste forsvarsraket. Jeg fløj efter en profit på 3mil+ og fik den. At Klk så vælger at gå personligt til værks og starte en ipr krig, som sagt 7 mod 1, uden nogen form for profit, i stedet for at lære jeres ally medlem at bygge et par forsvarsraketter, er i min optik det laveste man kan gøre i…