Search Results

Search results 1-8 of 8.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Quote from Polemos: “givet den til Nano ” Han har givet den til ham lige så meget som MindWar gav hans konto til TheDevil. I kan bare slette brugeren, i behøver ikke give flere warns

• Quote from Dark Depresion: “Gad vide hvornår han erkender OGame bare ikke lige er hans spil Ikke at N1x klager naturligvis. Det er ligefør vi snart bør anmelde Nano for pushing ” 2.5 Spam indlæg (Indlæg uden indhold eller relevans i forhold til tråden) er ikke tilladt.

• Forum merge.

Jacob - - Spørgsmål og Hjælp

Quote from Ressei: “Problemet med dette forum merge, som jeg ser det, er at hele arkivet samt alle hofs, allstars osv vil blive slettet.. intet kan åbenbart gemmes hvilket jeg syntes er utroligt ærgerligt. ” Kunne man så ikke bare være fræk og copy pasta allstars og re-poste dem i .org, sådan så man stadig har en top 10.

• Forum merge.

Jacob - - Spørgsmål og Hjælp

Du får ikke din account med derover, du skal oprette en ny. De samler vel bare en masse mindre communities for at spare penge/tid/ressourcer på at holde styr på dem. Det er godt nok synd for de ældre univers fra de mindre communities, det er meget historie der mistes. Jeg håber da hall of fame bliver flyttet med over. Man kan da altid håbe på at det er med en fremtidsplan om at merge de communities univers sammen med .org universene på et senere tidspunkt. Hvordan de så skulle have tænkt sig at …

• Drop dog den account i det dødfødte univers og gå til .en, .de eller .fr og lad ham være kongen af ingenting.

• Som jeg har forstået det kan en konto ikke slettes så længe der er bare 1 købt mm på den. Det er vel derfor der adskilles mellem fundet og købt. Så jeg går ud fra det her er en bug, ellers er det godt nok dumt. Jeg har ikke købt dm, jeg har kun brugt af de 8k (Fundet) jeg fik ved start. Ingen dm fra rm event eller ekspeditioner. Da der var 15% cashback event brugte jeg dm. Det resulterede naturligvis i at jeg fik noget retur. Nu har jeg så opdaget at det er kommet retur som købt dm, som kan ses …

• Gift Code

Jacob - - Spillet

Nma siger: "Instant and permanent, no way to revoke it by yourself. We don't know yet if there will be the possibility to revoke the trade for GOs." board.en.ogame.gameforge.com/i…ostID=7013427#post7013427

• Attacker's fleet will be divided into four groups: 1. Heavy units (destroyer, bomber) 2. Capital ships (battleship, battlecruiser) 3. Light units (heavy fighter, cruiser) 4. Fodder (light fighter, small cargo, arguably heavy fighter) The ships will be launched in the order stated above. board.en.ogame.gameforge.com/i…ing-order-guide-ACS-only/