Search Results

Search results 1-20 of 31.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Server crash i nat

Molle - - Spørgsmål og Hjælp

I min ticket skrev han at han "skulle se på det. Normalt blev flåderne kun gendannet som en gestus og tabt produktion ville ikke gendannes"... Jeg er spændt på om han nogensinde vender tilbage, eller om han bare "glemmer" det??

• Server crash i nat

Ja, skaderne for mit vedkommende er gjort op. Jeg har grundet dette server crash og den ufrivillige FM mistet et gennemsnit på godt 18.000 point om dagen, siden første januar. Dette er et gennemsnit, hvor tælleren blev nulstillet første januar. Så det er altså ikke 18.000 point om dagen i den tid jeg har været i FM jeg har mistet, det er 18.000 point om dagen, hver dag, siden første januar. Det er så meget mit gennemsnit er faldet. Så lige godt 1.6 mil point totalt set.

• Server crash i nat

God idé, det gør jeg også. Måske det vil lægge lidt pres på ham

• Server crash i nat

Quote from Bambus: “Quote from ErikFyr: “Dejligt at CoMa har givet svar, hvis han ikke skulle bruge FM alligevel så kan jeg ikke finde ud af hans konto gendannelses procedurer ” @ErikFyr Så vi kan godt bare hoppe ud af fm eller hvad? ” 1) hold dig til det du får at vide i ticket, det må være "det sikre" valg. 2) som jeg ser det, så ja, bare din konto er i FM på det tidspunkt du har oplyst. 3) jeg holder mig dog i FM indtil han har ordnet det. Nu kan jeg ENDELIG lægge det her fra mig og ikke tænk…

• Server crash i nat

Quote from ErikFyr: “Dejligt at CoMa har givet svar, hvis han ikke skulle bruge FM alligevel så kan jeg ikke finde ud af hans konto gendannelses procedurer ” Det var ikke CoMa, men en stedfortræder Med mindre han skriver til os under et andet navn end CoMa??

• Server crash i nat

Right, Lad os dampe lidt af og kigge på de lyse punkter... Nu har vi da fået en tidsramme, som vi så længe har råbt efter... 30124075_1765998866800271_2951818116440522752_n.jpg

• Server crash i nat

Quote from KingOfDraconien: “Dude pas på! De fjerner dit svar og gver dig warn for at poste ticket svar! @Molle Men som bedre nyhed nu ved du hvornår det kan ske og du kan jo hoppe ud af FM indtil da ” Jeg er ret sikker på at jeg ifgl. Dansk lovgivning har ret til at dele denne information. Men jeg har da fjernet navnet på afsenderen, så jeg ikke "hænger ham ud"... --EDIT-- Sjovt nok fik han at vide at kontoen ville stå klar til ham på mandag klokken 11. --EDIT--

• Server crash i nat

Quote: “Hej Molle Thank you for contacting us. Please provide a timeframe when the ships can be added to your account next week (Mo-Fr between 11:00 and 17:00) Med venlig hilsen, ” Are you fucking serious?? Har jeg været i FM siden tirsdag, for dette?? Da jeg så at der var kommet et svar på ticket, så troede jeg at jeg skulle logge ind for at se min gendannede flåde...

• Merge tråd.

Molle - - Yderligere Ting

En klog person fortalte mig engang at store drømme koster det samme som små drømme. Man bør derfor altid drømme så stort som muligt, for når drømmen så endelig går i opfyldelse så er fortjenesten så meget større.

• Merge tråd.

Joh. Men hvis GF ikke i et eller andet omfang pleaser deres kunder/spillere, så vil der jo til sidst ikke være noget firma der hedder GF tilbage. Men når et merge i DK tager så lang tid, så er det måske i virkeligheden fordi de kigger mere på et internationalt merge, som foreslået??

• Merge tråd.

Måske er det overordnede problem med Ogame at der ikke er nogle "vindere". Der er ikke en spiller eller en alliance der kan "løbe med sejren" og derfor er der ikke en naturlig afvikling af en server. Når der ingen naturlig afvikling er på en server, så er det jo klart at serverne bliver mere og mere tyndt befolket i takt med at nye popper op, for nye popper jo op når folk opdager at de ikke kan være med i toppen længere og hellere vil starte "på en frisk".

• Server crash i nat

Quote from Bikermus: “Tænker også at hvis nu CoMa sagde til ErikFyr, "Hey, jeg fikser kontoerne her om fire dage" kunne ErikFyr gå ind og smide folk i FM med en besked om at blive eller lad vær med at få fikset konto, sværere er det vel ikke. Men det kræver at CoMa tager kontakt til ErikFyr, det scenarie er vel også utænkeligt! ” Netop! Det kræver at CoMa begynder at give nogle informationer! I princippet ville det ikke være et større problem at skulle vente en uge på det (dog bør konti gendanne…

• Server crash i nat

Quote from Bambus: “Ville CoMa ikke selv ku smide den i FM ?Han ved vel selv hvornår han har tid til og fikse det, og kan derved gøre det i god tid i forvejen.. ” Jo, men som Erik skrev, så er problemet hvis flåder kommer hjem mens han arbejder på den, så risikerer han at fjerne flåde fra kontoen i stedet for at tilføje. Jeg ved ikke helt hvordan man kan sikre sig imod dette.

• Server crash i nat

Man kunne også forestille sig et scenarie hvor alle bliver tvunget i FM, men det kommer lidt an på omfanget af nedbruddet. For at tvinge alle i FM i denne situation ville måske have været en lille overreaktion. Men alt i alt syntes jeg at vores team mangler redskaber til at begrænse den slags ting. Nøjagtigt hvilke redskaber de skal have kan jo diskuteres. Et andet problem med et angrebs block er: Hvornår ophører det igen? Man skal jo være 100% sikker på at alle på serveren er klar over, både at…

• Server crash i nat

Ja - Jeg har stadig ikke forstået hvordan dette kan ske automatisk Men bare det virker, så kan jeg jo i princippet være ligeglad med hvordan. Det jeg undre mig over er hvordan serveren kan kan vide at flåder er kommet uautoriseret hjem, når der ikke er lavet nogen rapport over det? Hvis der ingen rapporter er, hvad skal systemet så arbejde med? Yderligere, hvis der ER en rapport, så er der formentlig ikke sket en fejl. Men hvis bare det virker, så er det jo godt nok.

• Server crash i nat

@ErikFyr Hvad sker der EGENTLIG, når der gives et BAN?? Altså kontoen bliver tvunget i FM, men hvad med flåderne? Er de stadig ude? For det scenarie du beskriver kan jeg ganske godt sætte mig ind i. Hvis han kigger og ser "der er 2.500 ST" og han skal tilføje 1.000, så hardcoder han på positionen at der skal være 3.500, men hvis der i mellemtiden er 1.500 hjem, så har man jo et mindre problem. For med et 24t ban, så ville vi jo miste en hel dagsproduktion mindre, end hvis vi selv sætter den i FM…

• Server crash i nat

Jeg HAR haft en lang snak med Erik, og han er som sådan helt enig. Og jeg er da også af den opfattelse at Erik vil gå videre til bl.a. CoMa med de ting jeg er utilfreds med (for der er bestemt flere ting). Som jeg har sagt til Erik, så er det jeg er mest utilfreds med den manglende information. Her vil jeg godt lige slå fast at Erik selv ikke har fået den information jeg søger og derfor ikke kan give den videre til mig. Men jeg syntes at det er ganske uanstændigt at bede os om at sætte vores kon…

• Server crash i nat

Jeg er faktisk rimelig indebrændt over at vi STADIG er tvunget i FM, uden der er sket spor med vores konti i spillet... Hvis det kommer til at tage meget længere, så vil jeg lukke min konto og have mit MM refunderet af GF. Jeg er MEGET tæt på at have nået grænsen for hvad jeg vil finde mig i. Jeg forstår slet ikke grunden til at vi skal sætte vores konti i FM, ham der CoMa svarer jo til "Arkitekten" i The Matrix, han kan ændre hvad han vil, når han vil. Hvis en konto ikke er i FM, så kunne han b…

• Server crash i nat

Jeg har måske hentet ca 50% mere end jeg ellers ville have gjort. Omstændighederne er jo ret så anderledes end på en normal dag. Og så tror jeg at der er mange der plejer at farme, som i al postyret ikke har farmer i dag og det har jeg så kunnet hente i stedet.

• Server crash i nat

Jeg syntes at det rigtige tragiske i denne sag er at GF i Tyskland tilsyneladende ikke betror deres teams rundt omkring i verdenen med de rettigheder der kunne have begrænset denne fejl. Da teamet først blev klar over det, så skulle de have mulighed for at fryse serverens tilstand, så man kunne finde ud af hvad der var skidt og hvad der var kanel. Så ville fejlen (efter en lang dags frivilligt arbejde) have været rettet nu. Men næ nej, der skal sendes en besked til Tyskland, som måske svarer ind…