Search Results

Search results 1-20 of 28.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Det tog ham da ikke længe at smide den føring væk må man sige. :down: Så gik man og troede at man havde fundet den rette overtager. Men fik en Skype fra manden om at han ikke kunne logge på kontoen. Da han ikke vidste at man sagtens kan tale engelsk til vores kære GO´er gik der nogen tid før han kunne logge på igen. Da han endeligt kommer på igen, er flåden væk. Han, ifølge hans eget udsagn, kunne se at nogen havde sat kontoen på slet. Han rettede den fejl. Det hele virkede lidt mærkeligt. Men d…

• Jump has left the building!

Jump - - FarvelTråde R' Us

fjols der var skam ikke nogen kamp fra min side. Kontoen gloede bare og jeg loggede på bare for at samle lidt ress. Hvis jeg have været aktiv tvivler jeg på du have hentet den konto og lad os nu se hvad den nye ejer kan. Der er lidt start kapital til ham

• Jump has left the building!

Jump - - FarvelTråde R' Us

Tja så blev det min tur til at smutte fra ogame. Egentlig har jeg længe gerne ville væk fra spillet da det mere var gået over i at være en pligt frem for en fornøjelse. Sådan skal et spil ikke være. Men som så mange andre ting man går op i og har brugt lang tid på er det svært at slippe det. Bekræftligelsen kom da jeg endeligt havde fundet en overtager til min sidste konto og jeg stod op næste morgen med den største lettelse. Jeg skulle ikke checke ogame. OPTUR! kæft det er lækkert. Jeg har opnå…

• B&F&F&F HoF - Andromeda

Jump - - HoF Uni 12 Andromeda

Husk hvis i har nogle rekorder, så smid dem herind, så vi kan få opdateret hvor "godt" det går i andromeda

• Som en gammel uni 4 spiller må jeg også lige kommentere dette hit, jeg har spillet under mange pseudonymer, men en spiller jeg altid har haft respekt for er Decard. Det er ikke mange der har kunne tage noget fra dig, ikke engang Iron Horse, Harkon etc. og alle de drenge. Jeg tror der er mange spillere der har en samme tanke som dig, så nyd fritiden

• Rigtig flot slag drenge, jeg så beskeden fra stangas at månen var flækket og det var sgu godt arbejde, så lå den til højre foden med phx. Altid dejligt at blive inviteret med på et hit hvor forarbejdet er lavet, og det er jo udført til UG med kryds og slange ærgeligt at du ikke kunne få dine tunge skibe med Spacey, men i fik jo alligevel en rigtig lækker profit. At få et MD ind er skam ikke nemt da personen skal ikke være online i ja i hvert fald 8+ timer (de er jo ret langsomme de RIPs) da det …

• Det er godt at se at min gamle konto bliver brugt til noget fornuftigt keep up the good work!

• Jeg vil også gerne følge op på de beskyldninger imod mig, fra Moon's side. Jeg vil hermed give tilladelse til at du Moon poster den kommunikation fra din side til mig hvor du skulle have givet mig dit password til din konto. Hvis det ikke er tilfældet så vil jeg gerne have det på det rene og her på forum. Slaget er forgået helt efter bogen og at vi som ally kender dine tider har da primært noget med at man kan se online/offline status i en alliance. Hvis man er meget på så kan man jo se et mønst…

• Jeg bliver jo nødt til at komme med et indspark her. Jeg står stadig som et stort spørgsmålstegn over for de valg der er blevet taget fra Moon's side. Du melder ud at du har deut til salg (30 mio) til en højere kurs end den interne kurs. Du skriver at T.O.R giver rigtig gode kurser så vi skal huske at FS. Hvis det ikke er en provokation af rang så ved jeg ikke hvad det er. En miner i en ally sælger til "fjenden" og gør det muligt at nakke os selv? Én spiller melder så ud af han personligt ikke v…

• for en gang skyld så får den kære Thorn credit for de flotte slag. Thorn hatten af herfra og Spacey du har det da med at få serveret profit her på det sidste!!!

• sådan endte det desværre, Ori jeg går ud fra at du egentlig er ligeglad da den indstilling du havde til Andro var ligeledes. Vi hjalp med RB og MS og ja lige godt var det, og nej du fik IKKE den RM. Efter mange advarsler endte det så med at han røg ud af alliancen og jeg insisterede på at ingen måtte røre ham indtil han lige havde vænnet sig til at ikke være under NL´s vinge. Håber du hygger dig i de andre uni´er du spiller i.

• hold da op blau, en lille sniger AS1 applaus herfra, godt at se du ikke er gået i helt fodbold-mania

• Nu hørte jeg om planen og kan skam sige til alle dem der skulle tvivle, der er ikke et gram snyd i det overhovedet, bare en umenneskelig tålmodighed fra Thorn´s side. Det må jeg give dig Thorn, men profitten opvejer jo også den deut regning Godt at se jer to i gang, og så til et rigtig flot hit.

• wow jeg må sige at da jeg spillede i Barym der snakkede jeg med 1nsane hver dag, uden at han vidste det var mig godt nok. Men så altid ham/dig som en god spiller, en dreng der prøvede at vise alle de andre i skolegården at han/du også var god nok. Du blev hevet ind af flame under den store grissekrig i andro hvor der var et par hits som glow og ham lavede. Nu spillede han med de store drenge og der skete en oplæring, ja der var meget at lære. Så flame, spacey og alle de andre lærte fra sig og ha…

• hov hov....nu tager vi lige en slapper ;D

• blau jeg vil sige at det er sgu flot lavet det der, og sødt af dig at invitere de andre med både at vække den kære flame fra de døde og spacey fra morgensøvnen ;D

• flot hit må jeg sige, endnu engang viser flame at han kan finde ud af at flyve rundt med en masse skibe. Derudover er det godt nok sjældent at man ser PH på den anden side af et slag. Kan slet ikke huske sidste gang det skulle være, tror måske at guldfisken faldt i søvn? og måske lidt for meget rom en sen aften. Red-Baron måden af skrive 14 mio på ? det er den korrekte måde at skrive det på. Man kan også fristes til at skrive 14M/14mio eller sågar 14*10^6, dog det fis hvor folk skriver 14kk, ja …

• hold da op, her gik man jo og troede du var gået helt død og så får du en Solo AS 3 serveret til døren, det må jeg sgu sige er flot GLwRB til angriber selvom den nok sveg ret meget.

• hmm lad mig forstå det her rigtigt du cruiser rundt imellem forskellige alliancer, finder så DFS-wing, smutter derfra og starter en anti DFS ally. Du starter da en krig og råber og skriger efter dem....og så GIDDER du ikke FS? øøøhhh HUH?!!?

• B&F&F&F HoF - Andromeda

Jump - - HoF Uni 12 Andromeda

Her har vi så de forskellige Bygnings, Forsknings og Flåde rekorder for Andromeda. For at komme på listen skal der postes et billede her i tråden eller sendt til mig som pm. Den pågældene rekord skal være bygget/forsket før den kan komme på tale. p.s jeg har med vilje fjernet alle de ubrugelige tech rekorder ;D Bygnings, Forsknings,Forsvar og Flåde Hall of Fame - Andromeda Bygnings Rekorder: Metal Mine - Level 37 - Jump. Krystal Mine - Level 33 - Jump. Deuteriumsyntetiserer - Level 34 - Jump. So…