Search Results

Search results 1-20 of 38.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Merge lortet sammen!

TheIceQueen - - Yderligere Ting

Det bliver da ikke et problem med for mange konti med alle de GB-hits der sker pt. Inden ugen er omme er 90% af dem væk.

• Merge lortet sammen!

@Ressei Jeg forstod det bare som at man ikke kunne have mere end en konto i et univers? Betyder det så jeg får begge konti med til Quantum? I så fald hvordan og hvorledes bliver det forsvaret fra GameForge's side? De gør jo så at vi alle bryder T&C omkring multi-account? Og hvad gør de folk der så havde endnu flere konti? Det da et værre rod GameForge har gang i.

• Merge lortet sammen!

@ErikFyr @Al Capone Quote from Al Capone: “ Alle gamle universer ryger til Quantum, og alle nyere ryger til Sirius.. Wasat, Uni1 og Hyperion er undtaget Merge.. Og så tror jeg, at hvis folk ender op med multi-acc, så sendes overskydne acc til, indtil videre, unavngivne target-unis, eksempelvis Uni1.. ” Bare lige så jeg forstår det rigtig. Hvis jeg har to konti så kan jeg få en med i merge med det store univers og en der slipper uden om? I så fald hvordan sikrer jeg mig at det min aktiv konto der…

• Abracadabra Scrooge McDuck Sidekick Lille skygge bestofthe60s Al Capone Zaza N1xorn3m3s7s Darth uzzerino Immortal LCM Anjobanjo HLS StarCraft Waste Luzzo The Devil The1killer Archerlite Framerate Flyingduck Ksbm Toph Beast Goatmeister ZybeR Martin_R Vendelboen Popzi Dark Depresion Psytech Spaceking Zyrox Zero Avalanche1 Citronen Blege ben Abdullahsine Rock Sprit Admiral Barbarossa Dancing Hamster Birthe Barolo Gwo LynetMcQueen FaXuZ KingOfDraconien DjangoVonAnd Vatkoen TheIceQueen

• Merge tråd.

Men ville de også det når dem der ligger nummer et derinde måske ender med at blive smidt helt ud af top hundrede? Der kan jo være flere grunde til Quantum har klaret sig bedst, bare fordi der bliver hældet fire andre universer derind betyder det jo ikke at det forsætter sådan. Men kan se din pointe tak for input!

• Merge tråd.

Quote from Sidekick: “Quote from TheIceQueen: “Hvad er det der gør det så attraktivt? Jeg leder bare efter hvorfor folk gerne vil have det blev sådan, kunne jo være det kunne få nogle flere med på forslaget. ” Vi er ikke alle miners, selv dem af os der er, søger aktivitet. Merge giver flere aktive spillere i samme uni - det er i hvert fald idéen bag. ” Det jeg helt med på, men er der så ikke bare ligeså mange fleeters der stopper fordi de bliver merged ind i et 2x flådespeed? Altså sidste gang v…

• Merge tråd.

Quote from Bambus: “Der var faktisk en tråd i forvejen. Merge lortet sammen! ” Sjovt du så ikke kunne finde ud af at skrive på den i stedet for GB-Hit. Så har jeg lige et spørgsmål til Mizar, Nekkar, Orion og Pegasus til Quantum forslaget. Hvad er det der gør det så attraktivt? Jeg leder bare efter hvorfor folk gerne vil have det blev sådan, kunne jo være det kunne få nogle flere med på forslaget. Jeg husker bare at sidste merge var problemet folk ikke ville ned i hastighed, tror det var hydra, …

• Merge tråd.

Hej DK, Siden der nu mangler en merge tråd og folk ikke kan finde ud af hvor det skal diskuteres så opretter jeg en tråd for alle de fortabte børn. Kom gerne med forslag til universer der skal merges og hvorfor. Jeg starter ud, jeg spiller selv i Nekkar og vil gerne undgå at blive tvunget ind i et i et univers med færre galakser? Og hvorfor vil jeg så gerne det? Jo det ikke alle der er fleeters, herunder jeg, og dermed ikke alle der ønsker færre galakser højere flåde speed, mindre deu forbrug os…

• Quote from Bambus: “Quote from TheIceQueen: “@ErikFyr kunne du ikke oprette en tråd selv. Ville være dejligt hvis i kunne holde ting som merge ude af denne tråden som stadigvæk om handler GB-Hit. Er der ikke nogle moderaters til stede? Er jeres job ikke og holde folk til topic? @Psytech @Al Capone @kejser-k @Gwo Og er der noget nyt fra CoMa? ” Inddirekte handler tråden vel også om merge ” Det har du helt ret i den ikke gør, jeg har oprettet tråden til at omhandle GB-Hit, ser ikke hvorfor det så …

• @ErikFyr kunne du ikke oprette en tråd selv. Ville være dejligt hvis i kunne holde ting som merge ude af denne tråden som stadigvæk om handler GB-Hit. Er der ikke nogle moderaters til stede? Er jeres job ikke og holde folk til topic? @Psytech @Al Capone @kejser-k @Gwo Og er der noget nyt fra CoMa?

• Er der noget nyt fra GameForge?

• Quote from ZybeR: “Jeg er sådan ligeglad med hvad resultatet bliver, da jeg kun spiller på 1 konto i et univers. Min holdning er dog at GBH skulle være tilladt i 48timer efter et merge, så dem med mere end en konto har mulighed for at få lidt ud af den konto de har brugt penge og tid på(eller man laver et system så man kan få sin resterende officers/MM med sig på den nye konto(virker ikke som om det er så langt væk nu hvor lobby kommer)). ” Igen ZybeR du har fat I T&C der, det ikke noget Ogame.d…

• Quote from Zaza: “Jeg har da aldrig været uenig med de ting du skriver der? Men teamet har taget en beslutning om den skal være anonym, så det har vi jo måtte forholde os til. Jeg er overbevist om mange af stemmerne er fra nye board accounts og har derfor god grund til at påpege en enkelt stemme ikke skal kunne ændre en regl ” Igen med dine augmenter kunne jeg jo sige det samme? "Jeg tror at de fleste stemmer på "den skulle blive" er sat af multi konti"? Jeg stoler bare på teamet har styr på det…

• Quote from Zaza: “Jeg håber valgresultaterne i den virkelige verden er mere oprigtige end på dette board...Derfor kan du ikke lade demokratiet tale 100%...Herinde kan du oprette en masse nye boards profiler fx, men i den virkelige verden kan du ikke bare smide din stemmeseddel i kopimaskinen ” Og derfor hele min ide med at stemmerne skulle være offentlige men det var teamet imod? Skrev også om muligheden at det kun var boardkonti der var over 6 måneder kunne stemme men det ville de heller ikke? …

• Quote from ZybeR: “Eller den med flest forum bruger ” Det jeg ikke bekymret for, det har teamet jo styr på? Teamet holder jo øje med hvem der stemmer? Men igen, tyv tror hver mand stjæler.

• Quote from Zaza: “ Eftersom "Fjerne GB-Hit reglen" kun vandt med 1 stemme er det vel mere eller mindre lige og der skal derved ikke ændres noget??<br style="background-color: transparent; color: rgb(153, 168, 199); font-family: Tahoma,Arial,Helvetica,sans-serif; font-size: 13px; font-style: normal; font-variant: normal; font-weight: 400; letter-spacing: normal; orphans: 2; text-align: left; text-decoration: none; text-indent: 0px; text-shadow: none; text-transform: none; -webkit-text-stroke-widt…

• Så kan man gå ud fra der bliver sendt et forslag for at fjerne GB-Hit reglen til GameForge nu "Fjerne GB-Hit reglen" vandt? @ErikFyr

• Kan kun sige jeg har givet min mening, men undre mig ikke at teamet ikke vil lave en offentlig afstemning nu de alle uden undtagelse har erklæret de gerne vil have reglen bliver? Hvis i er I tvivl om hvordan man laver en offentlig afstemning kan i kontakte Origin har jeg fået af vide.

• Quote from ZybeR: “Man skal vel også huske på at man kan merges ind i et univers som har været i gang i flere år end en selv og dermed flere 100 millioner foran en, så synes jeg det oki at man kan merge sine kontoer enten med det tid som er tilbage på ens commander og officer og den MM der er tilbage. Eller at man kan lavet et gbh på sig selv med sin konto. ” Tror de fleste glemmer at vi nyere spiller altid vil ende nederst I andedammen. Nu får du lige et eksempel på en spiller der evt. kunne li…

• Quote from Jaqupson: “Man skal huske på at selvom man stemmer, så kan man godt have lysten til at holde hvad der er stemt for sig selv. ” Vi har bare set utallige gang efterhånden at når det en anonym afstemning ender det ofte med en inflation I stemme antallet. Folk hiver hurtigt deres "multikontoer" (de lovlige med tilladelse fra teamet) og stemmer med dem. Eller som nogle andre en inflation I nye board medlemmer. Så sent som i dag så jeg et board medlem der ikke havde postet siden 2012 og ikk…