Search Results

Search results 1-20 of 144.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Spærring af Razzy

ZybeR - - Løs Snak Uni 37

Quote from Tyrial: “Det har egentlig altid undret mig, at Ogame ikke har en server setting, hvor man kan forbyde folk at angribe mere end 6 gange ingame. Sådan at det er en del af spil-reglerne, i stedet for en "forum regel". ” Det har egentlig altid undret mig, at Ogame ikke har en server setting, hvor man kan forbyde folk at angribe mere end 6 gange ingame. Sådan at det er en del af spil-reglerne, i stedet for en "forum regel". Quote from Tyrial: “ ” hvis du trykkerr på regler i spillet står f…

• Nu kan alle sove stille og roligt i nat

• Til alle med stort forsvar

ZybeR - - Løs Snak Uni 28

Quote from beast6: “Klamt nok alligevel Hver sin spillestil. Håber nogle vælge den anden vej... At bygge mere forsvar og smide rips bag det så du mister rips hver gang du deff basher Men ellers have a litlle bacon ” Problemet er vel at den spillestil toph gerne vil spille ikke kan lade sig gøre med alle fleeters stort set i fm. Så må man jo ændre spillestilen til den som passer til det univers han spiller i, som det er pt. er det turtlerne som bare ligger og nyder de få timers sol vi har af denn…

• Lækker profit, dejlig med lidt gang i den her i påsken.

• Tillykke med det drenge, flot udført og planlagt. nyd profitten og en kold øl nu vi har nået foråret!

• Forum merge.

ZybeR - - Spørgsmål og Hjælp

Jeg bruger personligt dashboard utrolig meget, og med alle de subfora og så meget aktivitet på alt andet end det danske community bliver pain the ass. Men kan ikke se hvorfor det skulle være billigere for dem, da vi vil vel stadig gøre på et sub domain som vi gør nu?

• Fatter ikke lige reglerne. Dvs. nå jeg nu skriver 194 og så vi når 300 så har teamet vundet?, dvs. de kan jo bare lade vær med at poste noget og vinde, det virker da utrolig dumt. 194

• Quote from N1xorn3m3s7s: “den er vidst ike TD værdig til en HoF :O :O for satan du gamle du kan jo godt, ja jeg kommer aligevel for sent til det hele så det sku godt du kan ramme for os ! ” Går den så går den Men hvis man plusser profitten med td så er den over 1mia nyd profitten

• Ogame´s Folketing

ZybeR - - Intergalaktisk bar

Tænker sgu bare lidt hvis Nano havde brugt lige så meget tid her på forum og rage irl i ogame, så lå han over Al og kunne pushe ham så tosset han ville indenfor reglerne's "Lange"arm. Men hvis I ikke mener i har gjort noget på kant med loven, bare en lille smule forkert, så synes jeg da i skulle have skrevet til GF, evt. skulle i have taget forbi Paris på vejen har hørt de giver gratis veste i reflekteret motiv så rigtig kunne blive set.

• Ogame´s Folketing

ZybeR - - Intergalaktisk bar

Quote from Bikermus: “Quote from ErikFyr: “Quote from Bikermus: “Jeg vil med glæde gå ind i teamet og hjælpe med det, men det kræver at Prongs ophæver Grimnirs bandlysning af mig. ” Jeg ved ikke om det kun var Grimnir der havde noget imod dig, måske har Prongs ikke noget imod dig, jeg kan snakke med ham omkring det ? ” Jamen ErikFyr, du kunne starte med at høre om hvorfor jeg er bandlyst? Hver gang jeg spurgte, dengang du ville have mig ind igen, sagde dig og Ressei at Grimnir svarede at jeg var…

• Store hits postes ikke?

ZybeR - - Løs Snak Uni 36

Det vel fordi hvis det bliver postet vil folk sidde og tale om der er fusk indblandet eller ej? sådan havde jeg det da med nogle hits i uni 1 og 3 i gamle dage.

• corporate.gameforge.com/about/?lang=en Albert-Nestler-Straße 8 76131 Karlsruhe Phone: +49 721 354808-0 Fax: +49 721 354808-152 E-mail: info@gameforge.com God tur hvis du vil køre derned også

• Vedkommende som i er banned for at pushe kunne jo også vælge at lad docken gå til grunde og beholde sine res fra jer. Men som spiller og hvis man bare tænker sig lidt om, vil man jo vide at man ikke bare kan booste en konto som efter et par dage har flere mia flåde igen så man ryger over en i points. Det jo den samme grå morale der er med at handle her i spillet. Du må jo hellere ikke tjene res på at handle rundt med forskellige spillere, selvom det teknisk set var indenfor reglerne, blev det st…

• Rubber spillede du under navnet Commander Racley i uni 3?

• Hva dælen, du fandt vores rcs, så det var der Cartellet havde gemt vores rcs.

• Lets Play a game !!!

ZybeR - - Headhunts Uni 1

Jeg prøvede at sende cross uni, men den nye lobby havde ikke funktionen aktiveret endnu.

• Historie bag Cartel?

Quote from Zaza: “Bikermus kommer omkring nogle ting, som klart er årsagen til at mange ikke bryder sig om Cartel...Det de fleste glemmer er dog at der i mange af situationerne skal to til tango Cartel har ihvertfald ikke været alene om at udvise arrogance på board(Ellers ville det sku være en kedelig monolog).... Derudover har jeg efterhånden erfaret i løbet af de sidste år, at det ikke kun er Cartel som kender til GB reglen Lige en sidste ting, så snakker vi ofte om hvor kedeligt og dødt ogame…

• Historie bag Cartel?

Hvis du spillede helt tilbage hvor der kun var uni 1, så nåede du ikke at spille i lang tid, og Cartellet var der ikke dengang. Dengang var der .AD. Fallen som de store drenge, så var der også nogen andre store drenge som var i forskellige alliance navne, mener der var en som brugte Romansk tag SPQR, Vultures og xforce m.m.

• Nådada troede sgu ellers Cartel havde forladt forum siden de ikke har skrevet på de andre flotte store hits på boarded. Flot profit og flotte flåder dejligt planlagt glæder mig til at se mere af det, så det ikke ligner det kun er IC i kan ramme med.