Search Results

Search results 1-20 of 65.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Tælletråden

ciothrue - - Forumspil

3081

• Spiller ikke mere, men kiggede lige forbi Læser til læge sammen med ihvertfald 2 andre ogamere Meget sjovt at møde dem nogle år efter at man var stoppet med at spille, hehe. Danmark er et lille land.

• Det smager helt godt Jeg takker og bukker.

• Nuværende avatar: board.dk.ogame.gameforge.com/w…s/avatars/avatar-1076.png Request: I stedet for at der står "ciothrue" skal der stå "Kingo" - helst med samme font hvis det er muligt Håber at der er en med lidt forstand på sådan noget der gider bruge 5 minutter på det

• Den Intergalaktiske Bar

ciothrue - - Intergalaktisk bar

Prøver lige at kontakte dig privat Håber Sagan vinder, men vil mene at Greipel er favorit - hans sprintertog er intakt og så er han tourens wattmonster lige nu.

Nogen er jo nødt til at sørge for at tingene herindre ikke løber løbsk. Til Unixion: Hvem lavede din avatar i sin tid, eller kender du nogen der kan lave en? Vil gerne have en magen til, der skal bare stå et andet navn i stedet for "ciothrue"

I skal være søde mod hinanden.

Jeg startede selv på medicin sidste februar i Odense - er igang med 4. modul nu

VPro, er det dig jeg har set inde på studmed, eller er det en anden der bruger samme nickname? Passer med starten på uddannelse ihvertfald

Kunne være man skulle kigge på nogle af de foreslåede spil - har så meget tid nu hvor det er sommerferie og vejret alligevel er dårligt! Til Unixion: Jeg har læst din PM og ser om jeg kan finde ud af noget.

Dejligt at få overstået de sidste eksamener i dag. Så er der dømt sommerferie! :twoup:

Utroligt så meget I skal larme herinde! Det er slet ikke til at sove, når der bliver skramlet sådan med stolene ved baren....

• Et forslag kunne være det nyeste univers i .fr, Vega. Det er 2x speed og pt. 8428 spillere. Hygger mig selv derinde. God vind

• Tjae hvad kan man sige, smukt Tia! Og lækker profit! GLwRB til Nybegynderen.

• Fint hit, det fejler intet....og profitten er i top..... Men hold da op for en børnehave herinde, man skulle tro at folk havde bare en smule omtanke bag de indlæg der bliver postet herinde, men nej.... Det er efterhånden ren arto-stil herinde, hvor der bliver kastet med lort fra begge sider... Eneste der mangler er duck-faces og selvbruner. Til Alextor + påhæng - hold nu op, det der er for ynkeligt.... Til Ikaros - “Do not argue with an idiot they drag you down to their level and beat you with e…

• Youtube tråden

youtube.com/watch?nomobile=1&v=zgB2ziyAteI

Jeg er lige kommet hjem fra Århus, hvor jeg har set den - synes at den var god (Vil ikke spoile noget, da folk selv skal have lov til at se den og danne deres egen mening om den) Men den har pt. indfundet sig på en tiendeplads på IMDB (imdb.com/title/tt1345836/) - den er steget 2 pladser siden jeg tog afsted

• Tour de france

Evans skulle efter sigende være ramt af maveproblemer.... Tvivler på at der er nogen der kommer i nærheden af Wiggins føring - tror at han vinder Touren med næsten 3 min. Nibali har ikke en chance for at hente 2 min på Wiggins og derfter tage over 1½ minut (nærmere 2 min). Ser ikke Wiggins gå ned med 4 min i dag. Så skal Evans have smittet ham med skørbug eller hvad det nu er han lider af.... Tror desværre ikke at der er nogle, som er stærkere end Sky-folkene. Så havde de vist det. Sky-folkene k…

• Tour de france

Godt kørt af Greipel i dag - han har sgu fart i benene pt. Tyler Farrar på hævntogt: drupal-sporten.tv2.dk/tour/201…ar-stormer-rivals-holdbus Grunden: drupal-sporten.tv2.dk/tour/201…ev-farrar-s%C3%A5-rasende IMO - Det er Farrars egen skyld - han prøver at komme fremad ved at køre igennem et sted hvor der i grunden ikke rigtig er plads til ham. Veelers håber bare hjulet på hans holds "tog", og da Lamre manden så trækker en smule ud er der slet ikke plads, og så styrter Farrar. Det er 2. dag i træ…

• Tour de france

Mørkøv i udbrud