Search Results

Search results 1-3 of 3.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Normalt ville jeg ikke gå efter en så lille spiller, men... når man vælger at lave et fleetsave ved at sende hele ens flåde på spioneringsmission, så fortjener man det altså.. Havde phalanx på den person han spionerede, og regnede returen ud derfra. Resultatet er som følge: On 02-04-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Malte ________________________________________________ Large Cargo 1 Battlecruiser 5.000 _________________________________________ Defender karla __________…

• Kom online og så et angreb på vej, så muligheden for at prøve en ninja GlwRB Justin Time, du tog det sgu ordentligt, respekt for det On 01-04-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Justin Time [KIMBRER] ________________________________________________ Large Cargo 53 Destroyer 25.000 Espionage Probe 1 _________________________________________ Defender Malte ________________________________________________ Deathstar 794 _________________________________________ After the battl…

• Ønsker uni 1 konto til ven

Malte - - Account Trading

Jeg søger en konto i uni 1, da jeg er i den situation at jeg har en ven der vil spille med mig i uni 1. Han er en erfaren ogame spiller (fra .us og .org) - Han spiller mest som fleeter/hybrid, men det er slet ikke et krav til kontoen, at det er en fleeter konto