Search Results

Search results 1-20 of 362.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Velkommen til discountmoderering (R) - Hvor priserne er lave, men servicen stinker. Skal vi lige prøve en gang til? Så bliver der givet warns for indlæg som ikke overholder reglerne når jeg har tid! (Disse er flyttet og ligger trygt et andet sted.)

• Efter en tur på værkstedet blev bilen sandelig også lige støvsuget... Toyota yder jo 112%! Warns bliver uddelt efter undertegnedes forgodtbefindende.

• Hvad hører du lige nu?

venzel - - Intergalaktisk bar

youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=WfQEclxbQrs Nyt album - Glæder sig som en lille dreng på juleaften Ej at forglemme at Ronnie Atkins synger dele af nummeret - Pretty Maids ftw /o/

• Den Intergalaktiske Bar

Nah.. Det var på Skjoldhøj kollegiet Spacey blev så fuld... Men ja, i Risskov mistede han vist noget.. Var det Daggoth der havde en finger med i spillet der, også? :o

Lad nu være med at mobbe den lille mand... Han har det hårdt nok i forvejen...

MasterIQ, det er fordi du kun har én rang.. Vi andre kan vælge at fjerne den grønne skrift f.eks.. Men I går ikke glip af noget... xD

I det mindste skød vi det af udenfor :p

Jeg er ikke ude efter jeres aften, det lyder som om I havde det sjovt. Vi har vist alle været fulde og gjort seriøst dumme og farlige ting, det kan jeg heller ikke benægte. Det der bekymrede mig var din åbenlyse begejstring for en potentielt livsfarlig situation, selv i ædruelig tilstand. Jeg er moderator, jeg kan godt se hvem der rapporterer indlæggene, så det behøver du skam ikke forklare Min undskyldning er nødvendig, fordi jeg personligt har redigeret i mit indlæg bagefter jeg havde skrevet …

Srsly? I har ikke kun bragt jer selv i livsfare med kraftig røgudvikling og chance for forgiftning af diverse affaldsstoffer efter forbrændingen i sjove farver (SURPRISE MOTHERFUCKER! De sjove farver kommer bl.a. ved afbrænding af forskellige kemiske stoffer, nogle med tungmetaller i), eller risikeret at brænde hele bygningen ned, og derved også udsætte alle andre beboere for livsfare... Du mener seriøst stadig at det var det bedste der kunne ske og er endda stolt af det, praler på et forum med …

De var gule engang... Så fik vi alle nye farver... Nogle blev ændret mere end andre...

Kig på de sidste 30 DB-indlæg i IGB og I vil forstå det hele...

Du dør, hvis du står på en togperron

• Hjælp matematik igen

Man kan vel argumentere for at du dér bare allerede har sat den ene ligning ind i den anden?

• Hjælp matematik igen

Jeg tror du skal finde ud af hvad der er lig med hinanden i stedet... Der står f.eks. at omkredsen er lig med 32... Omkredsen er alle 3 sider lagt sammen (du ved at to af siderne har samme længde) - Den anden ligning skal du finde i "Grundlinjen er 4 cm kortere end de 2 andre" Her står der indirekte at grundlinien -4 er lig med én af de andre sider... Prøv så igen at løse den (Hidden Content)

• Som jeg ser det, er vi ved at køre ud på et spor, som ikke har med kampen at gøre... Hvis I mener der skal siges noget som ikke er relateret til slaget, vil I så ikke lige gøre det i en pm til den pågældende? Så slipper jeg nemlig for at skulle lave papirarbejde ;)

Hey drenge! Kom lige til at se i nyhedsbrevet fra GF at de er ved at arbejde på noget nyt: Ogame 2 er på trapperne: "Ogame 2 - Return of the the moneymaker" bliver navnet. Man skal som sådan ikke spille, men når et nyt univers åbner byder man valuta for at vinde det. Som ved en normal auktion, kan man blive ved med at overbyde sine konkurrenter. Dog kan tidligere bud ikke refunderes.

FEDT! AA giver omgang på kroen!

Jeg ville stemme på dig hvis du lovede medvind på cykelstierne... Men du vil jo ikke have stemmer... jeg lader være.

Jaja, enhver kan jo lave den slags gøgl med en iphone og instagram.. tsk tsk... :p /joking comment is joking

Kill, jeg kom til at tænke på dig da jeg så den her... 5484244_700b.jpg