Search Results

Search results 1-20 of 274.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Holy shit !!!! sikke du kan og der skal mere mere til for komme ud af fm men kunne løbe hvilke jeg nok også havde gjort Fanden med godt gået men man kan jo ikke lade være når der ligger en kat på vejen den får da lige en vinge og profiten blev der også sørget for Glwrb garfield det bygger du hurtig op igen

• Du er heller ikke søndagsmanden med pudsekluden heller med salmebogen fra de hellige o-kirker og en kop kaffe ja .man kan sq ikke sig andet end at den sider sq som den skal og svær at tømme hvilket må være ok det er sq en thumbs up Glwrb du er stadig kongen af transene selvom jeg synes at de lugede lidt af ninja sidst jeg så dem

• Det er sgu dejligt se at du ikke lader rusten snigende ind på alle de fine ic'er De skal nemlig også holdes blanke og når man ikke lige er typen der står hver søndagformiddag med pudsekluden Hva er bedre end en go' spand transer med lidt blandeet godt for det hele især i disse miljøtider Rigttigt godt at se mate Glwrb for en ige siden

• Den var ikke helt go' klassikeren med at vente på rc'er men vi må videre så blev der tid til tønde lidt ud for reserverne da konturen af bunden kunne anes fremkom der et lille lys næ det var sq da en timer han dukkede op og gnavede lidt af rm men lidt blev det da til så man kan dække et par huller Glwrb Den 11-03-2019 --:--:--, møder følgende flåder i kamp: Angriber Rubberduck [D-D] ________________________________________________ Slagskib 5.766 Interceptor 5.401 ________________________________…

• Midt i flytterodet pga den polske mafia var da stadig tid til en solstrålehistorie måske scoby vil fortælle om den ved lejlighed Glwrb Den 10-03-2019 --:--:--, møder følgende flåder i kamp: Angriber Rubberduck [D-D] ________________________________________________ Interceptor 3.000 _________________________________________ Forsvarer scoby [TRR] ________________________________________________ Lille Transporter 2 Stor Transporter 59 Lille Jæger 640 Stor Jæger 6 Krydser 898 Slagskib 266 Koloniskib…

• Det var ikke helt godt til morgen havde sq nok fået hygget mig for meget med en polak polak wæk wæk!! Glwrb you the unlycky one Den 07-03-2019 --:--:--, møder følgende flåder i kamp: Angriber Rubberduck [D-D] ________________________________________________ Krydser 9.402 _________________________________________ Forsvarer Lucky29 [POL] ________________________________________________ Lille Transporter 1.557 Stor Transporter 1.076 Lille Jæger 2 Koloniskib 1 Recycler 501 Interceptor 26 ___________…

• Tilsyneladende havde Canis hevet en off dag eller lignede for resten af flåden dukkede op på en anden planet da det var en længere tur tog vi hinanden i selskab,og afsted over stok og sten Glwrb Canis og så vil jeg finde hjelmen frem inden ipr-regnen Den 05-03-2019 --:--:--, møder følgende flåder i kamp: Angriber Sisqo [D-D] ________________________________________________ Slagskib 2.181 Interceptor 2.434 _________________________________________ Angriber Rubberduck [D-D] _______________________…

• Den blev lidt mere kringlet for det hele startede med en chargo hit og afsted ryg 1k ic'er da xx'erne var ude på noget andet og tænkte lidt at han nok dukkede op men der var andre ting i ovnen og der dukkede timer på den men 10 min før impact kom der aktivitet på månen hm sondede og nu var det en 68 mil flåde så var det ikke helt nok men reserverne var klar og afsted over stok og sten !! Næsten rapport blev så resultatet Glwrb Den 05-03-2019 --:--:--, møder følgende flåder i kamp: Angriber Rubbe…

• i forstår jer sq at lave ballade thumbup.png RESPEKT for det drenge beer.gif og sikket brag og den holder nok også nogle dage wink.png Tillykke til alle parter thumbsup.png så er der lidt at bygge på whistling.png GLWRB

• Havde sendt efter ham igår uden held da han kom på 10 min før ,men igår aftes så jeg han fs med ekspidition så var det såmen afgjort men hans allymate den store nr1 (mm-forbruger) synes at det ville hjælpe med ipr så defense på 5 planet er væk lidt dum når man tænker på hans planeter er samlet Den 04-03-2019 --:--:--, møder følgende flåder i kamp: Angriber Rubberduck [D-D] ________________________________________________ Krydser 10.289 Slagskib 4.644 Koloniskib 1 Bomber 703 Destroyer 2.355 Inter…

• Mange vil give mig ret i at når de første rips kommer på kamprapporterne i et nyt uni så må foråret snart være på vej og her er de små første tegn Den 28-02-2019 --:--:--, møder følgende flåder i kamp: Angriber Rubberduck [D-D] ________________________________________________ Krydser 10.527 Slagskib 4.299 Interceptor 4.062 _________________________________________ Forsvarer Balzardk ________________________________________________ Stor Transporter 380 Lille Jæger 3.463 Krydser 19 Slagskib 138 Re…

• En sonde og et hurtigt kig der blev godt nok gnavet lidt af rm men det overlever jeg nok Glwrb Den 28-02-2019 --:--:--, møder følgende flåder i kamp: Angriber Rubberduck [D-D] ________________________________________________ Interceptor 4.047 Spionagesonde 1 _________________________________________ Forsvarer scoby [TRR] ________________________________________________ Lille Transporter 21 Stor Transporter 70 Lille Jæger 1.475 Stor Jæger 60 Krydser 1.601 Slagskib 710 Koloniskib 1 Recycler 36 Spi…

• Efter en lille vinterferie lå der lige en lille lun sag og ventede Glwrb Den 26-02-2019 --:--:--, møder følgende flåder i kamp: Angriber Rubberduck [GSM] ________________________________________________ Krydser 9.974 _________________________________________ Forsvarer james [CLUB] ________________________________________________ Lille Transporter 56 Stor Transporter 350 Lille Jæger 44 Stor Jæger 1 Krydser 472 Slagskib 294 Recycler 123 Spionagesonde 71 Bomber 47 Destroyer 28 Interceptor 209 _____…

• Jeg stødte ind i en lille godbid igår og håbede men desværre blev det hele flyttet inden jeg nåede frem så glæden var stor da den dukkede op igen Glwrb Den 17-02-2019 --:--:--, møder følgende flåder i kamp: Angriber Rubberduck [GSM] ________________________________________________ Lille Transporter 6.208 Slagskib 1.131 Interceptor 684 _________________________________________ Forsvarer Captain Altair ________________________________________________ Lille Transporter 2 Stor Transporter 1.470 Lill…

• Så var den sq gal igen Clean-shit hæhæ den skal være større hvis den ikke skal fs Glwrb Den 05-02-2019 --:--:--, møder følgende flåder i kamp: Angriber Rubberduck [GSM] ________________________________________________ Interceptor 2.028 _________________________________________ Forsvarer Snehvide [TRR] ________________________________________________ Lille Transporter 1.720 Stor Transporter 500 Lille Jæger 1.000 Krydser 100 Slagskib 125 Recycler 450 Spionagesonde 301 Bomber 30 Interceptor 50 ____…

• Ups så var den sq gal igen i fs -land !!! Som et trold i en æske måtte den gamle ud og og stikke en finger iiiiiiiiiiiiiii flådeknappen men uden hjælp fra allyen var resultatet aldrig blevet det samme og så er det jo godt at de ikke tror det er et åben buffe Den 02-02-2019 --:--:--, møder følgende flåder i kamp: Angriber Rubberduck [GSM] ________________________________________________ Krydser 2.000 Slagskib 1.528 Interceptor 1.427 _________________________________________ Forsvarer Wish2Die [I-…

• Den 01-02-2019 --:--:--, møder følgende flåder i kamp: Angriber Rubberduck [GSM] ________________________________________________ Krydser 3.500 _________________________________________ Forsvarer Kakashi2300 [HxH] ________________________________________________ Lille Transporter 82 Stor Transporter 110 Lille Jæger 30 Stor Jæger 225 Krydser 745 Slagskib 46 Recycler 304 Interceptor 3 _________________________________________ Efter kampen ... Angriber Rubberduck [GSM] ____________________________…

• Den 31-01-2019 --:--:--, møder følgende flåder i kamp: Angriber Rubberduck [GSM] ________________________________________________ Krydser 2.200 Slagskib 1.348 Interceptor 1.251 _________________________________________ Forsvarer DoctorWho [ISA] ________________________________________________ Lille Transporter 900 Stor Transporter 2.055 Lille Jæger 1.500 Stor Jæger 300 Krydser 250 Slagskib 70 Recycler 130 Spionagesonde 43 Solarsatellit 219 Interceptor 50 Raketkanon 7.900 Lille Laserkanon 1.000 …

• en gammel Q-konto

Rubberduck - - Account Trading

en gammel Q-konto skal af vej til en værdig som gider at fodre den lidt da den har lidt i en rum tid uden den opmærksomhed den egentligt havde fortjent.Den har været vant til meget opmærksomhed i fordomstid men nu må den videre så do you got ball !! l

• det sq dejlig læsning synes jeg kan genkende noget af det fra nogle snak i Q hvor den blev afprøvet men desværre var der ikke bid men det kan man ikke sige her Kæmpe tillykke til Cartell Glwr til DFK