Search Results

Search results 1-20 of 20.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Fint hit, død uni desværre Brug profitten fornuftigt, og kom ind i Jupiter når du/i lyster på lidt aktivitet

• God Morgen folkens Der er lidt stille På IO for tiden, så da jeg så denne turtle med et par rips parkeret kunne jeg ikke lade være, på trods af et skræmmende stort rebuild til mig selv Historie er der desværre ikke så meget af, men et All Star hit blev det til Gl w RB mate, Forsvar er kedeligt så vil håbe at du kun rebuilder flåden deutcost var kun 300k Legacy arrived. . . dreamhax -vs- payback Angriber dreamhax Våben: 130% Skjold: 120% Pansring: 130% L. Trans............ 621 St. Trans..........…

• Havde ikke andet at sende på.. lidt er bedre end ingenting 400k deut brugt incl. recs Krone123 er nu i fm.. Gl irl hvis du ikke rebuilder dreamhax -vs- Krone123 Angriber dreamhax Våben: 130% Skjold: 120% Pansring: 120% St. Trans............ 100 L. Jæger............ 11.159 St. Jæger............ 438 Krydser............ 600 Bomber............ 143 Destroyer............ 52 Interceptor............ 922 hr.png - VS - Forsvarer Krone123 Våben: 110% Skjold: 100% Pansring: 100% St. Trans............ 23 Kry…

• Well played once again sir! Nyd profitten. Håber du rebuilder Basse.. der er ikke mange som tør angribe de helt store

• Har set JCC et par gange på min sonde "routine" men denne gang var fristelsen for stor på trods af de skræmmende 100 plasmaer.. No fs no fleet. Gl med RB, brugte 350k deut incl. recs på turen Legacy arrived... Enjoy! dreamhax -vs- JCC Angriber dreamhax Våben: 120% Skjold: 120% Pansring: 120% St. Trans............ 85 L. Jæger............ 6.059 Krydser............ 400 Slagskib............ 250 Bomber............ 100 Destroyer............ 40 Interceptor............ 750 hr.png Angriber dreamhax Våben…

• Nice hit og flot profit.. =) Gl med Rb Slikpind

• Så var det tid til endnu et hof Fandt ham for lidt tid siden men havde ikke tiden.. Nu skulle det være ;) Kan ikke rigtig lide turtles så synes lige jeg ville minimere forsvaret lidt.. knap 200k deut brugt, gl w rb mate! Legacy arrived.. Enjoy! dreamhax -vs- alpahfeo Angriber dreamhax Våben: 120% Skjold: 120% Pansring: 120% L. Jæger............ 5.896 Krydser............ 390 Slagskib............ 250 Bomber............ 30 Destroyer............ 40 Interceptor............ 750 hr.png - VS - Forsvarer…

• Ikke den store historie i det her hit (Et hof er et hof!), der var lidt tomt igår i g1 så kiggede i et større område end normalt og fandt ham her Kunne godt tage den selv men det ville blive dyrt i deu så spurgte Nicki om han var klar.. Der gik ikke længe så var vi afsted på fælles tur og her er resultatet. 7-800k deut brugt på recs+flåde Gl w Rb Mr. Lange. Legacy arrived.. Enjoy! Nickimadsen1 & dreamhax -vs- lange Angriber Nickimadsen1 Våben: 110% Skjold: 90% Pansring: 100% Krydser............ …

• Ikke den vilde historie her.. (Et lille hof er stadig et hof =D ) opdagede flåden for en uges tid siden da en ally member blev angrebet, dog fik Ska1p ikke noget profit fra angrebet. Der går nok lidt tid før han kigger forbi igen , gl w RB! 200k deut brugt på flåde incl. recs, ikke regnet med i profit. Legacy arrived... Enjoy! dreamhax -vs- Sca1p Angriber dreamhax Våben: 120% Skjold: 110% Pansring: 120% L. Trans............ 350 L. Jæger............ 1.760 Krydser............ 115 Slagskib.........…

• Lidt historie.. Har jagtet ham her i en god månedstid.. Han havde ingen måne men brugte sin flåde meget sjældent, det kombineret med at være rigtig aktiv (meget online) Gjorde ham svær at fange. Indtil idag hvor jeg fandt ham på lanx; Profitten er ikke det vigtige her., sådan en aktiv spiller vil hurtigt blive en konkurrent og tage mine targets . Fik det meste af rm; GlwRB Slikpind! Legacy Arrived... Dreamhax -vs- Slikpind Angriber DreamhaxVåben: 110% Skjold: 110% Pansring: 120% L. Trans.......…

• Så er jeg tilbage starten af et nyt semester er altid tralvt.. men synes alligevel der lige skulle blive tid til ogame i weekenden.. Faldt over Lederen fra Dem Regnede det ud og kunne godt tage ham selv, meen det ville give en mindre profit og et rimelig stort rebuild :). Desuden er det jo altid sjovere når man er 2, så Gammelby fik buddet og takkede pænt ja :airborne:. Legacy arrived.. Enjoy! Gammelby & dreamhax -vs- Lederen Angriber Gammelby Våben: 120% Skjold: 120% Pansring: 110% L. Jæger....…

• Lækkert hit! og derudover er det AS 5 så vidt jeg kan se wp GLwRB til defender!

• De bliver større og bedre de hits!! Wp keep em comming

• Ikke så meget historie.. Hvis i kigger i mine tidligere hits kan i se hvorfor jeg specifikt går efter DDV's medlemmer. GLwRB Wik3 Søger stadig en alliance.. så hvis nogen føler de har noget at tilbyde skriv endelig en pm =) ENJOY! Dreamhax -vs- Wike Angriber Dreamhax Våben: 100% Skjold: 90% Pansring: 100% St. Trans............ 136 L. Jæger............ 338 Krydser............ 20 Slagskib............ 111 Interceptor............ 166 hr.png Angriber Dreamhax Våben: 100% Skjold: 90% Pansring: 100% In…

• Når mennesket ikke kan forklare hvad der er sket bruger de typisk magi eller "held" til at forklare det med.. Det viser intet andet end usikkerhed. Smukt hit BoyZ

• Yep, rm gik til os.. Ved dog ikke hvordan man skrive rm til forsvar ind i converteren

• Først vil jeg lige sige FØRSTE HOF!! :bday: Lidt historie: Efter et vellykket raid i WoW ser jeg røde lamper på min planet.. Det var sørme DDV som prøvede at tage hævn over den seneste strøm af angreb, jeg fik hurtig skrevet rundt til de nærmeste og sørme om ikke alco besvarede indenfor få minutter.. Der blev regnet lidt på det og det så godt ud! Derefter var der ikke meget tilbage at gøre ud over at vente... Og her kommer resultatet så ENJOY!! PS: ved ikke hvad der skete med rec rapporterne (de…

• Lækkert samarbejde gutter! Keep it up!

• Der er ikke så meget historie, fandt ham på en fin morgen sonde Turen kostede ca. 700k incl. recs Converteren fuckede lidt op, så det ser ud somom jeg intet krystal fik, men jeg fik altså hele rm Tak til Prins Ali Ababwa for salg af billig deut Gl med RB til Defender. Dreamhax -vs- thedevilthatbarks Angriber Dreamhax Våben: 140% Skjold: 120% Pansring: 150% L. Jæger............ 14.374 St. Jæger............ 500 Krydser............ 340 Slagskib............ 957 Bomber............ 158 Destroyer......…

• Så blev det min tur til at poste mit første HOF :D!! Vil sige tak til ludicrous, en gammel ven fra uni 3 for turen. Derudover er det bare sonde simme sende Skal også lige siges at vi fik hele rm - dog var konverteren ikke helt samarbejdsvillig. Enjoy! Zoix Glwrb Dreamhax & Ludicrous -vs- Zoix Angriber Dreamhax Våben: 130% Skjold: 120% Pansring: 140% L. Jæger............ 8.232 St. Jæger............ 2 Krydser............ 483 Slagskib............ 502 Bomber............ 173 Destroyer............ 432…