Search Results

Search results 1-7 of 7.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Når du siger "smidt de 200mill i flåde". Så havde jeg forstået det som om du ville bygge dem? Og ikke gøre som mig og starte med at smide dem væk?

• Da jeg stod op i morges tænkte jeg.... Hmm, det her må blive en kedelig dag på kontoret. Men wupti, så stod Birk og hang op af en lygtepæl i sine dejlige lysegrønne speedos med en promille der var 3-cifret . Jeg tænkte den er go, så må jeg afsted! Undervejs skete der som ikke det vilde, måske han var gået kold for at sove den ud. Hvem ved Da skaden så var sket ramte alvoren ham og han blev hurtigt ædruelig igen og skyndte sig at spise lidt af kagen, dog ikke noget nævneværdigt. Du ønskes et GLw…

• Ja det har været en god dag på kontoret Han var i FM inden jeg nåede RM så derfor tænker jeg ikke han rebuilder. Ellers kunne han godt have nået at få en bid af RM

• Har nuppet ham flere gange efterhånden. Dette blev så den sidste for nu så intet GLwRB herfra. Angriber Collin [VIKINGS] Våben 120% - Skjold 110% - Pansring 120% ________________________________________________ Destroyer 1.000 Interceptor 2.617 _________________________________________ Forsvarer CHILI Våben 100% - Skjold 100% - Pansring 110% ________________________________________________ Stor Transporter 700 Lille Jæger 2.000 Krydser 2.000 Slagskib 610 Koloniskib 1 Recycler 207 Spionagesonde …

• Bare en lille sjov en. Jeg har længe jagtet hans flåde uden held. Nu fandt jeg så ham i gang med et angreb på phalanx. Og jeg måtte jo hellere nappe ham på retur bare fordi jeg kunne. Selvom der ikke var meget profit at hente denne gang var jeg nød til at sætte et statement. GLwRB Angriber Collin [VIKINGS] Våben 120% - Skjold 110% - Pansring 120% ________________________________________________ Lille Jæger 4.041 Krydser 3.234 Interceptor 2.270 _________________________________________ Forsvarer…

• Der er ikke meget at sige om slaget, jeg så en lille sød flåde stå på hans måne. Skyndte mig at sende RC og derefter flåden. Godt og vel 5 min efter slaget hopper han sku lige ind og tjekker.. Og der var det jo for sent. Han fik dog lige hentet en god portion af RM. Og med 10 min igen til mine rammer var han så flink at stoppe med at hente fra RM så jeg også kunne komme derfra med lidt profit. Jeg takker. GLwRB Angriber Collin [VIKINGS] Våben 120% - Skjold 110% - Pansring 120% _________________…

• Nu vi ikke fik lov til at få lidt fra Cartellet i går må jeg jo finde det et andet sted. Jeg efterhånden prøvet at sende mod ham flere gange. Nogle gang med lidt held. Men denne gang med størst held! Havde desværre ikke nok RC's til at kunne hente det hele over 1 gang så han var heldig at få noget den sidste bid af RM. Du ønskes en held og lykke med dit rebuild Chili. Angriber Collin [VIKINGS] Våben 110% - Skjold 100% - Pansring 120% ________________________________________________ Lille Transp…