Search Results

Search results 1-20 of 210.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Hva bygger du/ hva forsker du

anexio - - Løs snak Uni 1

3 metal miner lvl 33

• Blade(AD) Vs Broke Aka Chris r

anexio - - HoF Uni 1

Det var super dejligt at have dig som en del af Ogame. du var og er en stor mand. selvom du er meget bleg i det. alligevel vil jeg mene at du havde fortjent bedre, da alle ved at du spillede bedre en Einstein, hvis du trak alt det snyd og lort ud som han brugte M.V.H the frog! ▒▒▒▒▒████████▒▒▒▒▒ ▒▒▒███▒▒██▒▒███▒▒▒ ▒▒██▒▒▒▒██▒▒▒▒██▒▒ ▒██▒▒▒▒▒██▒▒▒▒▒██▒ ▒██▒▒▒▒████▒▒▒▒██▒ ▒██▒▒▒██████▒▒▒██▒ ▒▒██▒██▒██▒██▒██▒▒ ▒▒▒███▒▒██▒▒███▒▒▒ ▒▒▒▒▒████████▒▒▒▒▒ peace out homes

• ▒▒▒▒▒████████▒▒▒▒▒ ▒▒▒███▒▒██▒▒███▒▒▒ ▒▒██▒▒▒▒██▒▒▒▒██▒▒ ▒██▒▒▒▒▒██▒▒▒▒▒██▒ ▒██▒▒▒▒████▒▒▒▒██▒ ▒██▒▒▒██████▒▒▒██▒ ▒▒██▒██▒██▒██▒██▒▒ ▒▒▒███▒▒██▒▒███▒▒▒ ▒▒▒▒▒████████▒▒▒▒▒

• ▒▒▒▒▒████████▒▒▒▒▒ ▒▒▒███▒▒██▒▒███▒▒▒ ▒▒██▒▒▒▒██▒▒▒▒██▒▒ ▒██▒▒▒▒▒██▒▒▒▒▒██▒ ▒██▒▒▒▒████▒▒▒▒██▒ ▒██▒▒▒██████▒▒▒██▒ ▒▒██▒██▒██▒██▒██▒▒ ▒▒▒███▒▒██▒▒███▒▒▒ ▒▒▒▒▒████████▒▒▒▒▒ Spam. Advarsel givet - DingoPer

• jeg lukker tråden igen da jeg ikke gider høre på hverken nano eller Qbin jeg postede slaget for at vise at hartz have mistet flåde om det skjult GB hit eller ej er jeg pisse ligeglad med skriv til CBI eller en anden GO hvis der problemer

• jamen jeg anede ikke hvad der er sket imroges der jeg loggede på så jeg at jeg var blevet angrebet og så kom det der frem da hartz har angrebet med recy. går jeg ud fra at shrek eller en anden REBS har taget RM jeg tror det er med vilje så hartz kunne få vekslet flåde om til råstoffer også leve af sine rips skal dog siges at jeg ikke ved en skid om det blot min egen personlige mening

• Følgende flåder møder hinanden: Angriber: HARTZ Våben: 170% Skjolde: 160% Pansring: 170% St.Trans...8.000 L.Jæger...7.245 St.Jæger...977 Recy....8.200 Spio.Sonde...1.426 Bomber...1.642 Destroyer...1.199 Forsvarer: Anexio Våben: 150% Skjolde: 140% Pansring: 150% l.Trans...286 Sol.Sat...412 Rip...2 Rak....100.000 L.Laser...50.000 S.Laser...10.010 Gauss...5.000 Ion...10.000 Plasma...355 L.Skjold...1 S.Skjold...1 -- Efter kampen -- Angriber: HARTZ Ødelagt Forsvarer: Anexio l.Trans...194 ( tabt: 92 …

• hvem havde troet du ret faktisk ville stoppe. tlk. med fritten willow

• holy s*i* søde willow det var godtnok et nusser pusser slag <3333 rigtigt sødt nogle drablige pips du har fået bygget. du er en dygtig lille ogamer skatter pus <33333 :III

• kender du ikke det hvor et slag for dig til at tænke på en bestemt sang sådan har jeg det med det her slag det nu meget flot slag godt lavet jeg ser frem til shrek 3

• Hvad hører du lige nu?

anexio - - Intergalaktisk bar

Torrpedorr - Sol Over Gudhjem

• Gæt en film:

anexio - - Gamle Spil

sex_drive_movie_image_clark_duke_and_seth_green.jpg

• HoF Flåde og Forsvar - Rekorderne!!

anexio - - F&F HOF

Quote: “Original af Lille Skygge se ta fx pennewise fra uni 2 hans gauss de er ikke kommet på ikke efter han har postet sidst og det er fra den 24/11 hvor han havde 7k men der står stadig 6k ved rekorden det kalder jeg i hvert fald ikke at der er vedligeholdelse her inde” det er fordi arends ikk har udfyldt det som det skal som du også kan se i sidste post i den tråd

• Quote: “Original af Tennek Quote: “Original af Spawn Hall of Fame for Flåde og Forsvar Dødsstjerne (Stigning 1) #1 Commander Racley u3 (210) #2 Anewbiz u4 (90) #3 AD3B u4 (61) Syge Worf u6 (334.955) Quote: “” Mig bekendt har D13 (UNI 5) 226 dødsstjerner (hvis ikke flere) og mener osse der er en i uni 6 der har endnu flere ?” hvis folk vil have en rekord skal de poste et billede af deres flåde”

• Gæt en film:

anexio - - Gamle Spil

Quote: “Original af HARTZ kill bill vol.1 :D” ja nemlig =D

• Gæt en film:

anexio - - Gamle Spil

på vegne af testikler killbill-paimei.jpg

• Jumper[] -vs- Willow[NA] (TS: ~1641M)

anexio - - HoF Uni 1

Quote: “Original af Mr.Willow I mine øjne er det IKKE et HH. Ringhejm vælger at smadre ind i mig, så må det være et GBhit. Det er sådan det er meldt i toolet. De evt. HH resurser der måtte være, vil jeg foreslå de 2 herrer om at sende til nye U1 spillere, fordelt jævnt. Jeg frabeder mig dem ihvertfald. =)” jeg har faktisk sendt en del råstoffer til bloodchamp fra RU1 pisse flink fyr =) men det er stadigvæk et pisse flot hit willow det sys jeg uni 1 største whiner, flyver ind i den største "smide…

• endelig.. uni 1 bliver et bedre sted nu genialt willow selvom der ikk skulle meget hjerne til øhme.. jeg ved ikke om man kan kalde det hh når det er et GBhit

• Gæt en film:

anexio - - Gamle Spil

Quote: “Original af tastier Tror nok det er Hancock selvom jeg ikke har set den :p” rigtigt

• Gæt en film:

anexio - - Gamle Spil

will_smith_as_john_hancock.jpg nu da zyber siger man bare ska poste