Search Results

Search results 1-16 of 16.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Spærring af Razzy

Tyrial - - Løs Snak Uni 37

jojo ZybeR, jeg har skam læst reglerne... Men hvorfor lave et regelsæt? Kunne man ikke i stedet for bare at implementere reglerne direkte i spillet. Man kunne da bare lave en setting i spillet, således at det syvende angreb var umuligt at gennemføre? Jeg forstår godt at man ikke bare lige laver om i et spil. Men jeg undres bare.

• Spærring af Razzy

Det har egentlig altid undret mig, at Ogame ikke har en server setting, hvor man kan forbyde folk at angribe mere end 6 gange ingame. Sådan at det er en del af spil-reglerne, i stedet for en "forum regel".

• Spærring af Razzy

Arhhh den er ærgerlig. Det kunne sku også godt være sket for mig. Fedt at du kommer tilbage.

• Spærring af Razzy

Det kan jo værre at Razzy selv vil fortælle det. Vi havde for eksempel en fra Xenos der blev spærret kaldet Sokkehoved. Han blev spærret på grund af bøvl med kreditkort transaktionen af MM. Håber at Razzy har i sinde at komme tilbage. Han var en stor faktor på serveren. Et spil er sjovest når man har gode modspillere.

• Den hvide streg of doom

Så vidt jeg kunne forstår, så er problemet vidst ved at være løst. Men han har været ude i over en uge før der kom styr på det, og nu har han mistet lysten siger han. Jeg syntes også det lød mærkeligt, derfor jeg var lidt nysgerrig på om de andre spillere der er forsvundet, måske er ramt af samme payment problem som min ally member.

• Den hvide streg of doom

Jeg har lagt mærke til at der er nogle spillere der er forsvundet fra ranglisten på vores server. Men de er stadig ude i solsystemerne. Jeg kan se at de har fået en hvid streg over deres planeter. Betyder det at de er blevet banned? Jeg ved at en i min egen alliance er blevet banned grundet at Gameforge ikke kunne lide hans dankort, da han ville købe mørk materiale. Men er der andre der er ramt af det samme? Det er lidt ærgerligt, for nu har min alliance mistet en rigtig god spiller. Og hvis vi …

• Angrebs Blok

Der er Angrebs Blok... Så er det tid til at få flåden på værksted. Jeg skal have renset turbinerne for ruminsekter og pudset panserpladerne. Jeg har slagskibspersonale der ikke har sat fødder på fast jord i evigheder, så en velfortjent overlov er vist berettiget. I mellemtiden udnytter mine embedsmænd chancen for, at optælle imperiets skibe. Personligt overvejer jeg en parade, nu når alt militær for en gang skyld er hjemme på min Hjemplanet. Nogen er glade for en lille periode med Angrebs Blok, …

• board.dk.ogame.gameforge.com/i…da0cbda147db39db47b253b5a Muttley! Doooooo sooomethiiiiiinnnggg!

• Spænding ved at sove

Jeg syntes i vært fald at det er sigende, når man kigger på kamprapporterne, hvor mange rescourser folk har i forsvar kontra hvad folk angriber med. Det er ofte en 1:6 ratio. Man skal altså have brugt 6 gange så meget defense for at turtle en der er gået offense... Og det er kun taget i betragtning af 1 planet. Turtleren skal ofte tænke på alle kolonier. Det er et hårdt live at være turtle.

• Spænding ved at sove

Man burde bare spille ultra safe og altid fleetsafe med god buffer tid og aldrig lave hazarderet moves... Men jeg har bare en indre Crazy Ivan der ønsker at flyve på kamikaze missioner midt om natten, mod spillere der er online, bare for at være provo.... Problemet er at det kun er hver anden gang mine moves er en succes... Ogame er ikke et sundt spil for mig.

• Beklager drenge og piger, jeg er let distraheret. Håber ikke den kvindelige halvdel af jer tager det ilde op.

• Har ikke læst teksten, men lækker kamprapport drenge!

• Første rigtige angreb på mig resulterede i en måne. Så jeg klager ikke, selvom jeg fik øretæver.

• On 24-05-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker hvorfor [Swag] ________________________________________________ Light Fighter 309 Cruiser 370 Heavy Fighter 1 Battleship 60 Battlecruiser 68 _________________________________________ Defender Tyrial [XENOS] ________________________________________________ Large Cargo 5 Light Fighter 177 Battleship 56 Recycler 3 Espionage Probe 16 Rocket Launcher 300 Light Laser 300 Heavy Laser 35 Gauss Cannon 10 Ion Cannon 5 Small Shield Dome …

• Spænding ved at sove

Det er altid dejligt at stå op tidligt sådan en lørdag morgen, og se at man er blevet spioneret regelmæssigt hele natten. Suset når man logger ind og nervøst kigger om ens flåde er intakt. Det er nu ikke fordi jeg har meget flåde tilbage... Er der nogen der har nogle tips til, hvordan man kan sove bedre, mens man spiller Ogame? (Fleetsave tips, dagsrytme tips, andet?)

• Snak

Davs til folk på Forum.