Search Results

Search results 1-20 of 534.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• OK, mange tak for update. A propos update, har jeg opdateret Historisk HoF AllStar med jeres no 1 slag, til evigt minde - hvis der ellers kommer nogle og kigger derinde i u10. Det bliver jo nok sidste gang, jeg kommer forbi, nu hvor alle "mine" universer er blevet nedlagt. Egentlig lidt sørgeligt.

• Fantastisk slag! GIGANTISK! Jeg har lige opdateret den historiske AllStar

• Hi med jer, kære Ogamere. Der er nok ikke mange tilbage, som husker mig, men jeg spillede dette spil i gamle dage (3-4 år siden, tror jeg). Jeg kommer ikke så tit forbi her, måske hvert halve år eller så, og så kommer jeg gerne for at læse HoF's, og hvordan det i al almindelighed går i mit gamle uni, Uni 10. Og nu er det bare pist væk, og iflg Infuza er alle spillere på 0... Yderligere har Uni'et fået en "arkiv-plads", hvilket fortæller mig, at det er dødt. Men der står bare ikke noget om hvorfo…

• Quote from iqmaster: “KABUUMM, flot hit Choking, forsvar holder ikke længe når RIP'sne er ude og flyve =) Jeg undrer mig dog over en ting: hvorfor ha 1 lt, 1 lj, 1 sj, 1 xx, 1 ss, 1 koloskib, 1 recyler og 1 bb liggende? Ser sgu da højest besynderligt ud Men ikke desto mindre en flot hit. Held med rebuild Bammer...” Det tror jeg, at jeg kan svare på, for jeg brugte det selv, da jeg spillede, det med at have 1 skibstype med forskellig tophastighed liggende på hver planet. Det, at man har dem ligge…

• TILLYKKE Janosch! Endnu en gang manifesterer du dig som en raider værdig til at besidde 1.-pladsen i u10 Fantastisk slag med 2 superflåder der ramler sammen - MEGET seværdigt! Synd dog, at du ikke selv fik lov til at poste slaget. En AS bør altid postes af vinderen - ISÆR en AS numero uno! Tillykke igen PS. Den historiske allstar er opdateret!

• Quote from GreZeBall: “Tja.... så kom rygtet helt over i .org unis .... sikke da et brag, Men holder nu med de fleste i at det er et simpelt Probe´N´Crash... At i tømmer hans andre planeter/måner først... tja.. Kyllingemetode, for at sikre han ikke er on, er mit bedste gæt! 99 ud af 100 almindelige ok raiders vil nok tage mainflåden først, og SÅ gennempule måner/planeter for diverse rester! ( og også den måde det gør mest ondt på ) MEN og det så uanset hvad, så er og bliver det et GODT hit, man …

• Har det lidt lige som Kejser G... Det her så jeg bare ikke komme, og jeg er stadig i fornægtelse. Jeg følger selvfølgelig U10 hver 2-3. dag, og det her har virkelig rystet mig! Spacey af alle spillere troede jeg bare ALDRIG ville sætte noget over OGame, og da slet ikke en IRL-ting, som fodbold... Fodbold! FODBOLD!!! Hvad godt har fodbold NOGENSINDE bibragt nørder, spørger jeg bare??? I 3 fra VE... For satan, hvor er det en flot skalp at hænge på jeres totempæl- Tillykke! Som Kejser G må jeg tils…

• Shrek[] -vs- AceMan[V.E] ~(TD: 2,92 G)

Java - - HoF Uni 10

Nydeligt slag placeret som nr 5 på AS Tillykke med det Shrek og god rebuild til AceMan Har dog liiiiige en lille tilføjelse: ---------------------------- - Resultat - (Under forudsætning af at angriberen fik ruinmark) Angriber har fået: 558.292.549 Angriber har totalt tabt: 420.804.000 Forsvareren har totalt tabt: 2.499.686.000 Total skade: 2.920.490.000 ------------------------------- De fremtidige placeringer på AS'en er potentielt ikke reelle (har dog ikke regnet på lige netop denne), idet de…

• WOW, ser det først nu... Lækkert, lækkert hit. Super lækker profit Synes jeg mangler lidt follow ups??? Morte Du ønsked en god hurtig rebuild

• Kan kun sige så mange tak for dette slag Dejligt at nogle spillere kan holde mig oppe, når jeg nu ikke selv kan. Igen et nydeligt slag fra din hånd Flyingduck Synd det ikke blev til flere follow-ups God rebuild til dig Cassius

• Quote from MegaMan: “CBJ du gør det skide godt kigger næsten hver dag herinde efter nye hits fra dig af. Du har virkelig udviklet dig som en top spiller det sidste halve år men nu er flåden jo også blevet til det. Da jeg spillede var du skam også god til at lave mange hits men ikke det bedste fleetsave du fik lavet. Det hjælper at flåden er for stor til at man kan solo den så betyder det ikke så meget at man ikke er på lige når flåden kommer hjem Men Godt arbejde og held og lykke med dine næste …

• Ja, Krumme lænede sig nok lidt op ad den der. Flot udført straf God rebuild itl dig Krumme Du er go' til at lave points, så bare på den igen

• Quote from Stidsen: “Det er så blæret det der Wild Tiger! Ninja er mit yndlingshit Held og lykke med opbygningen Flying...” Lige præcis som jeg ville have formuleret det Vil så lige tilføje, at jeg har ondt af Flyingduck, men du kan ta' det. Op igen

• Du er sprudlende og forrygende som kun ganske GANSKE få andre. Har derfor bare lige ET enkelt spørgsmål til dig CBJ: ER du i VIRKELIGHEDEN MegaMan??? Synd Salvation God rebuild til dig. Som i MegaMans tid, er vi andre bare CBJs spisekammer! CBJ Dine svage techs afslører dig. Du er ikke MM! Han ville ha' gjort dem stærkere! Du er CBJ, men du er så afgjort en tro kopi af hans (og Stalkers) legendariske spillestil. I viste/viser nøjagtig den samme fanden-i-voldskhed og har det samme held med jeres …

• Kan bare ønske dig god rebuild Jokke

• Tjah. Der er ingen undskyldning. Jeg har dusket den koloni jeg kom hjem fra igen og igen, og jeg kan vist bare være glad for, at det ikke var da jeg sendte hele lortet for et par dage siden, at jeg blev opdaget. Jeg var af den overbevisning, at når jeg KUN sendte 100+, så var der ikke nogen, der gad at spilde kræfter på at nakke dem på returen, fordi der jo også var en lille håndfuld tilbage i stalden, så min eneste forsigtighed gik på at sende for nedsat speed. Der tog jeg så fejl. 100+ giver t…

• Hey King Kong! Dejligt at se dig komme godt ind med den nye acc., og dejligt at se dig have succes med disse nymodens små finurlige fikumdik tingester De er jo bare noge pjat, der aldrig RIGTIG vil få succes. Nææææh, har man først haft SS, så behøver man ikke andre skibe. Men held og lykke med dit latterlige "dødsstjerne-eller-hvad-de-nu-hedder" togt... Du vil snart erfare, at det eneste der holder er SLAGSKIBE!!! ... og Store Transer! God rebuild til dig Orion

• Kææææft, du er ækel. Minder mig rigtig meget om MegaMan. Flot! God rebuild til dig Sir hassinc.

• Surt Frø... Men altså: FS, ikk'! Kom igen Ligner en nydelig profit, men jeg kan ikke lige regne ud, hvor meget du mistede Janosch. Men lækkert hit under alle omstændigheder Der ryger nogle RIPs i dette uni for tiden

• Wow et slag Og kostbart i deut, skal jeg lige love for. Noget af en chance at tage, når du ikke lige vidste om han kom on. Jeg opdaterer AS'en snarrest! God rebuild til dig mr-prehn