Search Results

Search results 1-20 of 323.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Helt fantastisk timing vores uni 1 rabalder havde så Havde jeg ikke i forvejen sat kontoen på slet var det uden den mindste tvivl gjort nu! Sjovt hvordan gameforge har glemt hvad betydningen af SPECIAL universer betyder... Vi er nu også ude i at jeg ikke så meget som vil overveje at komme tilbage...

• Top klasse underholdning Så er der kun at sige farvel og tak

• Nu hvor Ne0 har skrevet et lille ekstra kapitel ind i historien er det vidst tid til svar på tiltale Jeg takker for kampen og vil først og fremmest undskylde overfor Ne0 at jeg på denne utroligt sløsede måde smed alt væk. Jeg var allerede for et lille år siden bevidst om at tiden var ved at være inde til at trække stikket da hverken viljen eller lysten var tilbage. Men jeg ønskede at slutte med et brag da der alligevel var brugt så mange timer at et enkelt flueben i "slet konto" ville være for k…

• Mange måneder er gået og friheden har gjort godt, men i feriens behagelige varme med chablisens kalden som den eneste pligt, begyndte en gammel kending at bevæge sig i mit baghovede. Computeren stod alligevel fremme og konen var alligevel kommet til at vække mig, da hendes arbejde kaldte, så pludselig var klokken 5, og jeg gloede ud over det tommeste univers jeg har set siden den sidste tid i uni 7. IQ, Ne0 og selv den evigt stabile WT var ingen steder at se. Men den lave aktivitet var godt til…

• Uha det er ikke megen profit du får samlet for tiden hr skipper fr Jopper

• Quote from mr IQ: “Skipperen brød sig ikke synderligt om det han så... slet ikke Dog skal man være fair, så han løfter på hatten og ønsker tillykke med hittene på Sulaco og Ginni. Skipperen har givet lang snor til alle - i meget lang tid... og han noterer sig alt, også ombygning af flåde og etablering af raid kolonier. Men det er ikke det eneste han gør - han lader OGSÅ modspillerne vide, at han har noteret det. Angreb imod HEAD og skipperen havde sent "fair notice" om at han var bekendt med flå…

• Efter hittet mod sulaco tænkte jeg at jeg lige så godt kunne tage Lord Nazgul med da jeg alligevel havde mine ds på min raidkoloni der ligger lige op af ham ok profit da deuregningen ikke blev særlig stor Lord Nazgul tog det fint og ønskes et hurtigt rb herfra Angriber Surfer Våben: 170% Skjold: 170% Pansring: 170% Destroyer............ 46.268 - VS - Forsvarer Lord Nazgul Våben: 180% Skjold: 160% Pansring: 180% L. Trans............ 1.907 St. Trans............ 1.103 St. Jæger............ 1 Kryds…

• lidt skal også have sin ret 10 mil her og 10 mil der og pludselig har du 20 mil du kører hårdt på endnu... god stil!

• Jeg har haft lyst til at hapse sulaco længe efterhånden, men da jeg for et års tid siden spildte noget der nok har lignet 100m deu på at sende efter ham uden held grundet lang flyvetur droppede jeg det lidt igen. Efter jeg er kommet tilbage har jeg dog kigget lidt efter hans tider for til sidst at finde et ret pænt mønster der burde give mig et par timers hul. For dog at give mig selv bedre odds valgte jeg at bruge en god gammeldags raidkoloni så længden på flyvningen blev på 40 min til trods f…

• Hvad hører du lige nu?

Surfer - - Intergalaktisk bar

I hører for lidt K-Pop drenge youtube.com/watch?v=xF3MC8PWgJE

• Valgte i sidste uge at ombygge min flåde en smule da mine rips blot stod og rustede. Havde derfor slagkraft til at tage Ginni bag hans forsvar. Fandt ud af ved phx at han sendte halvdelen af hans RIPs på langtidstransportmissioner, hvilket passede mig fint da jeg ellers skulle til at sende ipr, hvilket jeg efterhånden har gjort rigelig gange efter min egen mening Så sendte bare på nedsat da Ginni har store huller og så fik den turtle et bette lag stryg Ramte et ganske dårligt scenarie så som de…

• 1

• Quote from mr IQ: “Man må vel hellere starte med at skrive noget positivt: STORT slag - gigantisk TD - flotte flåder. Attackers / defender tager den vel sagtens selv derfra, men jeg er ikke imponeret. At ramme en man kan SE er on/of er sgu ingen kunst - at man så ikke hører noget fra en ny overtager af kontoen, det er jo så et spørgsmål om at kommunikation går TO veje, også på interne ally mails. Ingen respekt i min bog, og kommentarer til min mening er jo så heldigvis også ret så ligegyldig i d…

• lækkert arbejde twist elsker når der bliver givet modstand til giganterne

• Skulle da lige se om man kunne endnu nu hvor jeg efterhånden er den eneste store fleeter tilbage i Dyt Båt må jeg jo forsøge at holde fanen. Så forleden at Spaceboy havde sin flåde opdelt, hvilket gav mulighed for dette dejlige hit. Da jeg så sondede ham i aftes kunne jeg se at han tydeligvis havde glemt denne del af flåden, da resten af flåden var på et (efter hans ophobningen af res i hans lagre at dømme) længere fs. Så der er egentlig tale om klassisk probe'n'crash, hvor der skulle flyves ov…

• Gæt den næste

Surfer - - Forumspil

Heller ikke og frokosten bestod sgu kun af en beskeden salat dms har ikke været her et stykke tid ?

• Psy du må nok efterhånden kunne kaldes vet

• Gæt den næste

Surfer - - Forumspil

Nahaj DD må være næste

• Fint hit med en pæn profit Hvis ikke folk kan "tale" pænt fortjener de også en bette hån... Angående Nektar forstår jeg ikke hvorfor i ikke bare ignorerer ham... han er tydeligvis ikke mulig at nå igennem til.

• Hva bygger du/ hva forsker du

Surfer - - Løs snak Uni 1

Plasma lvl 9 der er åbenbart sket nyt i spillet i mit fravær xD