Search Results

Search results 1-20 of 441.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Sikke et brag, flot hot. Viser bare at det kan svare sig, at blande kortene af og til - også selvom det kan være teknisk svært at trykke slet på en konto. Mon ikke GF har rettet den bug nu Keep in flying or your fleet is dying.

• IQ signing of

mr IQ - - Løs snak Uni 1

Jeg er nået til vejs ende med Ogame og forsøgte uden held at slette min konto. Tak til supporten for at hjælpe med den sidste opgave i Ogame - og tak til specielt alle jer, som spiller eller har spillet på HEAD. God vind til gode med og modspillere - resten: ingen nævnt, alle glemt IQ

• Den kødædende DræberKanarieFugl ville lige smide et par håndetegn og nytårshilsner til Daddy Limetime. Der stod lidt forsvar i vejen, så det rykkede fuglen til side før han fløj forbi (c: Skal også lige huske at ønske godt nytår. Den 01-01-2019 --:--:--, møder følgende flåder i kamp: Angriber KillerCanaryBird [HEAD] Våben 200% - Skjold 200% - Pansring 200% ________________________________________________ Interceptor 5.000 _________________________________________ Forsvarer Daddy Primetime [KIMB…

• Den kødædende DræberKanarieFugl var blevet brødflov efter en lang hyggelig nytårsaften med bobler i glasset, så den nuppede sig lige en hotDOG (c:b Den 31-12-2018 --:--:--, møder følgende flåder i kamp: Angriber KillerCanaryBird [HEAD] Våben 200% - Skjold 200% - Pansring 200% ________________________________________________ Lille Jæger 3.685.047 Bomber 6.100 Destroyer 64.216 _________________________________________ Forsvarer DOG [KIMBRER] Våben 190% - Skjold 190% - Pansring 190% ______________…

• Nahhh... rigtige [HEAD] folk smider ikke flåder væk. Ikke engang et skibe af hver type for sjov Ved ikke hvem farHEAD er, men da altid cool med nogle fans - selvom jeg ikke er sikker på at @Spacey fortjener en idol-status hehe PUFFF... og så var der en flåde mindre.

• Nej det var ikke det jeg ville vide, men det var et godt svar på de mange i blå pyjamas Ressei. Og så må du godt stoppe med at spille kloge-Åge. Det er et skidt træk, specielt når du er game administrator. Du sidder og oversætter hvad jeg skriver og tillægger det dine subjektive udlægninger, som om du skal være smagsdommer for, hvad andre spillere mener og skriver. Hvis jeg er utilfreds med resultatet af MERGE, så har jeg præcis den mening og ret til at skrive det, så længe jeg ikke gør det til …

• Tak det var da i det mindste et svar jeg kunne bruge: inaktive er ved MERGE havnet i Vmode - der arbejdes på det Og føler man behov for at "oversætte" mine kommentarer, så behøver man ikke gøre sig ulejligheden at kaste oversættelsen efter mig. Jeg ved ganske udmærket, hvad jeg mener og skriver præcist det

• Og hvordan nåede du frem til den konklusion? Man skal ikke tvinge folk til en skid. Log ind i UNI1 og se resultatet af tvang. Det gav en galakse helt fyldt af planet i blå farve, så aktive spillere ikke har mange muligheder for at få ledige planetpladser til at udvide deres account. Havde de så smidt en stak inaktive ind, så der var noget at lege med - og fordelt dem over flere galakser fremfor 1:1 koordinat afstemt med tidligere univers, så var det en anden snak.

• Vi kan nu konkludere, at det ældste univers i Ogame.dk har fået cirka 10 aktive nye spillere.... hele galakse et er besat af mænd og damer iklædt blå pyjamas og rygmærket "Vmode". Ikke skyggen af nye inaktive mål af betydning eller sjove modspillere - næ nej vi læsser det lort over i UNI1, som ikke lige passer i MERGE modellen. Velkommen til Ogame.dks skraldespand. Skipperen er IKKE imponeret.

• Den der venter på noget godt, venter sjældent for længe :o) Godt brago

• Skipperen nikker anerkendende. Bestået :o) "Kan du ikke lige benytte dig af ormehullet inden merge lukker det og hoppe retur til UNI1" råber skipperen i den anden ende af ormehullet. Du skal skisme ligge der i det fjerne og larme... det må du gøre i UNI1 hehe Top lækkert angreb WT. Hfwrb defender.

• Merge lortet sammen!

mr IQ - - Yderligere Ting

Først et HEADs-up til alle dem, som gør en stor indsats for at fremme spillet - tak for jer Og så lige en øffer fra paphoveder som mig. Når man planlægger større systemomlægninger, som kan resultere i det rod der nu er med flere accounts til få targit unier, så er det bare ikke godt nok, at skrive det på et lille tekstareal i et lukket forum-regi. Annonceringer af denne art bør aht. brugernes muligheder for at afhænde/slette overskydende konti, sendes ud som en besked i KLAR TEKST til de registr…

• Merge lortet sammen!

Som jeg læser det - og jeg har gamle briller - så lægger "force merge" ikke op til en valgmulighed for "target univers". Dermed ryger de vel automatisk over i det primære target univers. Men den må en med GO stjerner lige kommentere på :o)

• Merge lortet sammen!

Tålmodigheds-vest eller ej :o) Det fremgår jo klart, at man skal vælge i denne uge og har man accounts i target unier, så vil der ske en force-merge. Resultatet bliver at man må spille EN account og enten give de andre væk - eller slette dem. Det er risikoen ved force-merge, at man ikke får flere aktive spillere, blot samme antal aktive spillere med flere accounts i perm V-mode.

• Merge lortet sammen!

Ini <<< det ligner en force-merge af dine accounts til primær target uni. Du ender nok op med flere "multi" accounts i Quantum, da jeg ikke lige ser en "force merge" som mulighed til UNI1. Best of luck med merge til jer alle.

• Merge lortet sammen!

Ini << kan godt forstå dine spørgsmål om konsekvenserne for en "merge", hvor der er tvang involveret. Når man som dig har brugt tiden på at bygge accounts i flere unier og dermed fået gode accs, så er man ikke interesseret i, at de går tabt - eller holdes i perm Vmode pga. en såkaldt "forced merge". Løsningen med at kunne give acc til andre spillere er en fatal mangel, og udstiller præcist de udfordringer som Ogame programmørerne og GF slås med: en manglende systemanalytisk tilgang til spillerne…

• Merge lortet sammen!

Sikke dog en voldsom trængsel og alarm... og så er det ikke engang jul endnu :o) Har GF taget højde for den danske købelov? Har brugerne betalt for at spille (hint, hint: MM), så er GF forpligtet til, at deres køb ikke går tabt. Dette gælder OGSÅ, hvor brugeren tvinges til at afstå fra en konto med MM - slette den, give den bort - fordi brugeren ellers risikerer at handle i strid med reglerne for MULTI. GF må komme op med en løsning, så brugerne kan flytte MM imellem de konti, som er tilknyttet …

• Skipperen kunne mærke efterskælvet.... Nogen havde forskudt tyngdekraften i hele universet Damn, der fik du godt nok krøllet nogle kugler WT. Kanon hit - congratz og naturligvis hfwrb defender.

• Det er dog lige godt nok det groveste At nakke 25 RIP med RIPs LÅÅLLLL. Nice hit mate, hwfrb defender.