Search Results

Search results 1-20 of 218.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Quote: “Original af Babylon Shrek, er der nogen fra .AD. herinde ?. Nej okay er der vist ikke. Willow er den person som jeg snakkede allermest med helt tilbage fra SPQR tiden og det var en fed tid.. Og ja det om NA har været en general ting og ikke om alle personer, må du jo os vide. Men sådan er det jo så, de dårlige tabere viser sig jo nu, jeg skrev 2-3 døgn før jeg ville stoppe og der kunne du jo bare have meldt dig, der var sjovt nok INGEN fra ".AD." som havde meldt sig, sjovt nok kun fra RV…

• Woooot O.o ellers et skrald Flot hit, gratz og hvad man ellers siger Hvilken konto sad Bamsen på? synes ikke at kunne genkende de navne folk bruger nu om stunder

• Ser godt ud Shrek, men bliv nu lige færdig med det her spil ikke? Kan da ikke være mere tilbage at smadre efterhånden? xD

• Quote: “Original af Avalon Quote: “Original af Bonkfish Det er en super konto, og en flot flåde Klahn byggede op:) Ingen turtles kan vide sig sikker.” Ah han har ikke bygget det hele men tæt på de des og ic er der bygget lidt på =) Men ja lækker flåde, men frygtelige planeter Slettede en planet Klahn i slutningen af g1 og lagde den i starten af g1 lige ved Sassicia.” Du ved godt at du skulle skydes ikke Ikke at du sletter dem, men de planetnavne du har tildelt dem fratager da brugeren al personl…

• LCRO[NA] -vs- DR LOVE[IC] (TS: ~692M)

Klahn - - HoF Uni 1

Fandme på tide at du får luftet den bunke skibe... Men Hvae... Synes at mine lj er på skrump?

• Quote: “Originally posted by ZybeR Quote: “Original af Flyingduck Nå...så er der ingen der skal FS i aften... Er spændt på at høre omkring udfaldet... hvis der bliver dømt til fordel for mig, så vil jeg have at man "sætter UNI 1 tilbage"...er det 4 dage?? så jeg kan bibeholde flåden og de skyldige spærres til 2037... Hoppe og Hvem.. og andre.. har i hørt om "Sælg ikke skindet for bjørnen er skudt"??.... hvis i får tildelt den tvivlsomme dom at det godkendes... så må jeg til fadankret.. :noinside…

• Quote: “Original af Pyro_ Kunne jo være du stadig gemte dig et sted i de mange tomme galakser Men nej du har nok ret :rolleyes:” Jeg er da også med ingame - inaktiv som altid, fm på 3 måned osv ;D søg: klahn Pas nu på at jeg ikke tager dig med min psyko lt som ikke er blevet crashet endnu, såfremt jeg en dag kommer ud af FM Du kan jo se at min / mine flåder ikke bryder sig om at arbejde under fremmed kommando - de destrueres bare

• Quote: “Original af Pyro_ Smukt, smukt hit @Klahn - Hvaa er det ren kedsomhed at du stadig tuller rundt på boardet? :P” Der findes ikke nogen bedre grund til at være her overhovedet, gør der?

• Fot hit... sikke et spild af tid at jeg byggede 19000 recyklere..

• Nano: ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅLT for lidt fodder! rebuild ftw! Kylling; kom lige online så du kan true nano til at bygge nye LJ Willow: uenig, ingen lj ingen sjov

• Damn Salagor... pas på med det der turtlepjat... det holder ikke Flot slag, lige så fin profit - kan der ikke klages over

• Quote: “Original af L'er Super flot Nano. godt at se .AD. stadig giver den gas ;)” Står i deres kontrakt at de skal

• Quote: “Original af MartinR God profit Nano, du kan jo godt når du endelig får taget dig sammen Men er sikker på du har fået et par gode mål nu da jeg er væk med de 10k DS. Folk føler sig sikre når jeg ikke ligger og holder øje med dem længere! :D” Er bare fint, så kan jeg raide dem i al hemmelighed med min enorme hær af transportere

• Pfff... elendigt slag! AAAALT for lidt fodder Nano, såfremt du ikke snart får bygget noget skærer vi i lommepengene

• Flot slag! Og endnu flottere profit! Har trods alt steget om kap med Zyber en del sidste år, og jeg vil personligt mene at han ikke er typen der snydder Som sagt, flot slag, nyd profitten, og send mig lige lidt af den

• Quote: “Original af Jack Quote: “Original af Klahn Quote: “Original af Jack Quote: “Original af Klahn Lækkert slag - skid profitten et vidst sted hen - den rigtige der røg ned Lækkert and, giver en omgang :D” Hehe du husker mig måske stadigvæk ? :D” Jeps, som jeg sagde den gang - din flåde skulle nok ende til en AD'er - lovede det faktisk :P” Haha ja, du sagde også at der var hyret HH på mig i alle galakser hvor jeg holdte til xD Så aldrig en sonde fra dig eller de andre i .AD. Men ærger du dig …

• Quote: “Original af Jack Quote: “Original af Klahn Lækkert slag - skid profitten et vidst sted hen - den rigtige der røg ned Lækkert and, giver en omgang :D” Hehe du husker mig måske stadigvæk ? :D” Jeps, som jeg sagde den gang - din flåde skulle nok ende til en AD'er - lovede det faktisk

• Lækkert slag - skid profitten et vidst sted hen - den rigtige der røg ned Lækkert and, giver en omgang

• Flot slag, og dejlige flåder der ryger rundt Anyway... satme nogle sløve pader de IPR i bruger... tager ikke engang forsvarsraketterne

• Smukt Flying ser sq godt ud tillykke med profit samt allstar.. Men lad det nu ikke blive til en vane.... ellers ryger jeg bare af allstar