Search Results

Search results 1-20 of 640.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• LOL. Så logger man på forum, alt er tysk og folk er gået amok xD Anede ikke engang gb-hits var ulovlige igen. Min acc har stået i FM i 1½ år. Havde givet den til Vuti, men han gad heller ikke rigtigt. Hev den ud af FM, kiggede rundt, så alle var i FM og tænkte dødt uni, flåden skal dø. DD har skrevet historien så fint, fordi det var hvad der skete. Jeg sondede, simmende, så jeg tabte mod rips alene og de lå tættest, så sendte bare mod dem og var offline de efterfølgende 16 timer or so. Fatter ik…

• MQuote from Toph: “nydeligt hit. masser af skade og profit DD har fået hans flåde på den eneste måde man kan. ved at farme inaktive minimum 14 timer dagligt hverdag i +2 år. Det er måden man får ress til flåde :)” Man kan også bare nakke en masse noobs Flot hit DD, du må da snart have hentet mig.

• lol. Du tror, du er mere centrum i verden, end du er. Jeg er ligeglad med dig, hvor du spiller og hvilken acc du har. Jeg reagerede på princippet i tage røven på folk. At du derefter tager den personligt på dig, er jo ikke min skyld. Så fortsætter jeg da bare med dig. Du er ikke den eneste, der læser det her. Tror du jeg skriver til dig? Jeg skriver til alle som læser, og heldigvis er der nogle mennesker, der er håb for endnu, så de sidder bag skærmen og tænker: "han har sgu ret". Og tager det m…

• Quote from tahmias: “Quote from Ne0: “Følte du dig ramt, tahmias? Hvis du er så awesome, hvorfor så gøre det på den nederen måde? Er det fordi du får et kick ud af at tage røven på folk så? Det gør det da kun endnu værre.... Du præsenterer det endda stolt, som om det er "din ting". At være en ***. Det siger vel en del om dig som, når det er det bedste fra din person du har at byde på...” Om jeg føler mig ramt? af hvad? Hvis folk har/får ondt i røven over noget, der foregår i en eller anden ligeg…

• Følte du dig ramt, tahmias? Hvis du er så awesome, hvorfor så gøre det på den nederen måde? Er det fordi du får et kick ud af at tage røven på folk så? Det gør det da kun endnu værre.... Du præsenterer det endda stolt, som om det er "din ting". At være en ***. Det siger vel en del om dig som, når det er det bedste fra din person du har at byde på...

• Quote from Kongen: “Trist at se dig nede Goat... men det her var bare et spørgsmål om tid, i gjorde det jo åbenbart ikke svært for dem at få din retur tid For så kunne dette jo hav været undgået. Men sjovt ingen har lært noget af sidste backstab.... KUN stol på dem du kender. Jeg flyver KUN solo i org efter det der skete her, skal satame ikke nyde noget med at nogen trækker eller snyder mig. I burde osse hav været klogere...” En ting er at nogle snyder i livet, for at blive rigere, at man også g…

• Quote from KingOfDraconien: “Quote from Ne0: “Har det ikke været sådan i alle unis siden man kunne købe ress? Folk køber ress og bruger deres fordel til at demotivere alle andre i uniet fra starten af, for til sidst at sidde tilbage og brokke sig over ogame er dødt.” Givet, ja der er en masse der køber sig til toppen, men som vi alle ved bliver de hurtigt sivet fra alligevel når man lige pludseligt ikke kan køber et MM-forsvar mere eller lignende. Dog tror jeg at der ville give mere aktivitet hv…

• Quote from KingOfDraconien: “Det ender jo bare som; Kassiopiea - IO - Leo - Nekkar osv. med at efter 4-6 måneder så alle flåderne ryddet og så bygger folk bare turtle og så har vi igen, igen og IGEN! en top 100 bestående af 95% minere :notsure:, og så ender det i et inaktivt-farmings uni ” Har det ikke været sådan i alle unis siden man kunne købe ress? Folk køber ress og bruger deres fordel til at demotivere alle andre i uniet fra starten af, for til sidst at sidde tilbage og brokke sig over oga…

• 4 x Økonomi i Draco

Ne0 - - Forslag Arkiv

Quote from Dark Depresion: “Quote from Whats Cooking: “Af ren nysgerrighed kunne jeg godt tænke mig at høre jeres tanker, hvis nu i var blevet flyttet ind i Hydra i stedet :attention: Ville i så ikke have nogle ønsker til GF :spørg: :spørg: ” Nope, jeg ville blot acceptere at det er nu en gang er de settings det univers kører med... Og det er selvom det er nogle lorte settings.” Quote from Dark Depresion: “ Når det så er sagt, så vil jeg gerne pointere at jeg holder fast ved hvad sagde til sidst…

• Quote from KaptajnKnas: “ Velkommen ind, og endnu en gang tillykke med den fine ministerpost. Vi håber alle, at du kan klare sådan en stor post fra start af ” Ja, vi skal helst ikke have nogle skandaler og den dertilhørende ministerrokade. Ærgeligt Muk. Prøv med et andet slags fs

• Quote from ErikFyr: “Før var datoen 28.03.- 01.04, den nye er 29.3 - 04.04. :)” Så før tog det 5 dage, nu tager det 7, også håber de ingen ligger mærke til forskellen, fordi de har rykket hele processen 1 dag frem lol

• Server merge 2016 Diskussions Tråd

Ne0 - - Yderligere Ting

Quote from Toph: “Altså kan se gode og dårlige ting ved det hele. Draco er godt pga. 50% til rm og 7 galakser Hydra er godt pga 4x speed (Godt fleeter uni) 4x eco (godt miner uni) dog 9 galakser og kun 30% til rm. Så fra min side af ville det være ligemeget da jeg er 100% raider. Hydra ville nok være bedst så mine rips kunne ramme hurtigere og folk som jeg raider får flere ress samlet hurtigere :)” Draco er kun i live, fordi den eneste rigtigt effektive raider der er, er dig, og du er inaktiv. H…

Ne0 - - Yderligere Ting

Quote from Arch Angel: “Om hydra <-> draco skulle den ene eller den anden vej kunne man altid diskuttere. men hvis der nogensinde skulle ske noget med de førnævnte universer (inden for de næste.. 2-3 år) og det skulle være point-sammenligneligt var det nu det skulle ske. Er glad for at vi fik det ændret til vores oprindelige forslag.. og meget lettet!” Det giver ingen mening at samle endgame accounts i et langsomt uni, med mindre der er for at tvinge folk det at bruge MM. 1 mine vil for mig tage…

• Toph min flåde står på 2:150:5 planet, skal nok skrotte forsvaret inden...

Ne0 - - Yderligere Ting

Jeg forstår ikke, hvorfor folk er så fokuseret på ligevægt i point. Ogame er bygget sådan op, at i endgame vil mindre spillere altid kunne hente større spillere, hvis de er bare lidt mere aktive. I early game er det rigtigt, at man ved at have flere point i miner, og ved at sætte ress i miner, får et eksponentielt stigende afkast af sin investering. Men den stigning aftager meget brat, og minerne bliver urealistisk dyre, i forhold til det øgede afkast de giver. Så så længe man passer på sin egen…

Ne0 - - Yderligere Ting

Quote from ErikFyr: “ Men vil folk hellere spille 4x speed end 2x speed, 2x speed er mere roligt så flere har en chance for at følge med :)” Jeg skal ikke kunne sige, hvad "folk" vil. Men vi er i hvert fald mindst en alliance i hydra, der godt vil blive i 4x speed. Kan forestille mig det samme er tilfældet for EC, der valgte 4x speed sidst der var merge, samt de mindre spillere, der kan bygge deres nye accs op langt hurtigere.

Ne0 - - Yderligere Ting

Kunne man i det mindste lave en afstemning om, hvorvidt hydra skal merges til draco eller omvendt? Så kan flertallet (af de aktive spillere) i de 2 universer bestemme, om det skal være 2 eller 4 gange speed efter merge. Så kan ingen i det demokratiske Danmark tillade sig at brokke sig. Så må fok stoppe, hvis det er det de vil. Man lad da i det mindste folk blive hørt.

• Så må de lave et kompromis og flytte alle inaktive fra hydra og draco med over på en helt ny server med 3x speed, 50% til RM, 25 ekstra felter og 7 galakser. Hvordan løser de problemet med 25 mindre felter? Jeg går i minus felter på stort set alle kolonier uden dem....

• De nedlægger begge uni, der har 4x speed? Wtf? Sry, så ikke lige at Nekkar også har det. Men stadig... Wtf?

• Hvor mange point har du? - Oversigt

Ne0 - - Yderligere Ting

Nåååå kk 9 sep. 2014 Merge Hydra 91.863.481 1. dec. 2014 118.267.596 1. feb. 2015 118.303.466 1. maj 2015 136.727.480 1. sep. 2015 164.478.978 1. dec. 2015 188.448.530 I dag 218.661.967