Search Results

Search results 1-20 of 575.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Nice hit guys! :cookie1: Bliver spændende at se hvad fremtiden bringer for Orion universet!

• bliver næsten nød til at kommentere det her. Det er absolut lækkert. Især på en blind phalanx, der øger samtidig spændingen og man føler sig ikke helt dum, efter man har ramt. Sq flot klaret og respekt herfra. Jae Platon held og lykke med resterne

• W0W.. nice fleet-battle. Must say it was one big mistake Kroer, but shit happens sometime.. JES, I can feel why you wouldn't recall your fleet.. Nice profit and next time JES, have some deuterium ready 24/7 - 365 !

• det ser jo overdrevet lækkert ud med 35.000 ic det sq en hidsig flåde der vil noget. GRATZ

• Haha lækkert bager Spaceboy, overvej lige din næste bytur - så den ikke ender lige så gjald næste gang xD

• Hold da op :o) Det ser sq godt ud En meget enkelt flådesammensætning og nu en meget god profit

• Hehe så fik du da lige rykket ham rundt meffe. Hvor længe har den bruger været i ban-mode? Dejligt hit, elsker de her hit hvor det udelukkende er skibe man smadre, så plejer profitten os at være i top

• Det ser utroligt smukt ud det her! Altid rar at lave blind-phalanx og så at vide man har ramt rigtigt xD

• Det nu engang et meget flot angreb.. altså ren flåde tab

• Quote from The force: “Set det her er jo lidt sjovt. Rixe du har sørme overtaget den konto som du har jaget voldsomt back in the good old days Men en Flot TD osv og held og lykke til Talentet med at blive inaktiv, Det er jo snart jul. :D” Ja det ved jeg nu ikke om det netop er den jeg har jagtet voldsomt? Det må du nok hellere forklare.. Ja, tænkte på at give ham en god julegave - Tak angående det med TD^^

• # Tastefull, du gør det vidst alt for nemt for dig selv hvis jeg skal til at forklare hvor jeg "gemmer" mig #Epoxy, det vidst os for meget sagt, at der er noobs på de kontoer. Men sjovt nok, så snakkede vi om det samme i Survival omkring Omega - you know what I mean. Men jo det er en allstar, dog 1 mio. mindre end 1. pladsen hvor Jesper fanger Spank i en NINJA. Men jeg har nu over 700 mio. ressourcer, så det må jo have givet overskud på en eller anden måde!? Tjae, du skal nok ikke forvente at se…

• tror ikke i når survival, hvis "vi" bare så længe kunne holde ud.. just wait and see babes^^ men av epoxy, du gør et smukt arbejde der med en ret respektabel flåde!

• Ja så kan jeg vidst godt komme frem i lyset. Nogle ved hvem jeg er og andre har spillet med mig! - Det har jo været en fornøjelse at spille lidt ogame, specielt efter i morges. Historien bag dette hit er ikke særligt indviklet. Det er en selvskreven regel som endnu en gang kom frem i dagslyset: - No Fleetsave - No Fleet - "Med en løftet pegefenger" Det hele startede med, at jeg for et par uger siden ville se hvem jeg kunne nakke i top 20, på flådestatestikken - Så så jeg jo så det her navn "Tale…

• Det må jeg sige GunJack, en ordenlig bunke romkugler du har dig der. De kan bore sig igennem nogle tykke forsvar:)

• Hold da op, så får man lige af vide du mister flåden Spank - Surt røv. Ved udemærket godt selv, hvordan det er, at blive taget i sådan ninja på en måne I min verden, er der ingen ting i ogame der behøves skills. Alle er sq lige gode til Ogame. Det eneste det handler om, er viden og kendskab til spillet. Der er rigtig mange ting, som man kan udføre i ogame, som mange folk overhovedet ikke aner om ! Det vil jeg æde min gamle hat på ! - Så hold tonen sober og lad være med at snakke om skills, for d…

• Det godt nok utroligt smuk hit. Det er sq udført til største perfektionisme. Havde aldrig troet Worf skulle være offline i hele 5 timer i træk, men det sq godt klaret af jer gutter. Worf, du må få en go rebuild og alt der hører til Det store tab kunne i godt have undgået, hvis i har været lidt mere up-to-date. Men det da ikke møg at sige til, i laver et utroligt kæmpe hit!

• U6 nice battle

Rixe - - HoF Uni 6

Ja det her er jo ikke mindre end smukt! Det sq lidt dristig af jer, men fedt, at nakke ham på sådan en ordinær metode! Kan kun sige tillykke. Det dejligt at se du har fået bygget så "meget" flåde op Ginni NB: Hvis jeg ikke husker forkert, er ham her imothep ikke en der lagde ude i galaxe 3? En stor turtle med ok flåde?

• nice worf nogle flotte skibe du har Fortæl mig lige, har du bygget på dit forsvar siden sidst jeg spillede med dig? hvis ja, så fortæl mig da lige hvad du har og render rundt med i dit lejr?

• Puha Tyr. Din flåde var jeg jo til tider meget interesseret i - den er da vokset en del, siden jeg sidst så den. Du må jo så hygge dig IRL og rart at se, du tyer til den virkelige verden wnh, lækkert at se du kan lave sådan en solo hit med knap 300 mio profit

• Wow, wow ... You didn't expect to get the whole ozean, did you? - but is it enough? - apparently not! From an old sight of the uni, I can't see how [UNIt 6] can be threatenedfrom other players now, A_Broholm seemed to have a scary fleet. Nice attack from both of you Worf and NoName, in spite of some difficulties with the fleets and deuterium :] quiet funny though I like this match, as A_Broholm already mentioned, he "killed" my feared Interceptors in a ninja, in a time of weakness despite these …