Search Results

Search results 1-20 of 566.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Påske Jagt

DingoPer - - Community

Der er stadig massere mulighed for at få fat i et af vores påskeæg. Der er forsat 17 ubrugte koder i omløb, så ud og led på forum, og scor en værdi coupon, som kan byttes til MM

• 1

• Nyt univers: Uni25 Nekkar - 06/07

DingoPer - - Spillet

Halløjsa Ogamere! Nu er tiden atter kommet til et nyt univers i de danske jagtmarker. Det bliver det 25'ende univers i .dk's historie, og kommer til at hedde Nekkar . Tilmelding vil blive åbnet imorgen d. 06/07 omkring 14:00. Specielle ting at nævne er: Speed: 2x flåde, 4x økonomi 50% til ruinmark Felter: 25 ekstra felter. Mvh Dit OGame.dk-Team

• Ny TGO Blege Ben

DingoPer - - Teamet

Velkommen til Blege Ben som er blevet Trial GameOperator pr. d.d Tag godt imod ham, han kommer til at være TGO for IO.dk

• Lunituni stoppet

DingoPer - - Teamet

Jeg må desværre meddele at Lunituni har valgt at stoppe som SGO i det danske team, da tiden ikke var dertil mere. På vegne af det danske Ogame team takker jeg dig for din indsats som SGO og du ønskes alt godt i fremtiden.

• Lord Dark stoppet som GO

DingoPer - - Teamet

Lord Dark er stoppet som GameOperator På vegne af det danske Ogame team takker jeg dig for din indsats som GO og du ønskes alt godt i fremtiden.

• Termin stoppet

DingoPer - - Teamet

Termin har desværre valgt at stoppe som T-GO På vegne af det danske Ogame team takker jeg dig for din indsats som GO og du ønskes alt godt i fremtiden.

• Toph stoppet som GO

DingoPer - - Teamet

Toph er stoppet som GameOperator På vegne af det danske Ogame team takker jeg dig for din indsats som GO og du ønskes alt godt i fremtiden.

• Dear players, Today we want to introduce you a bit our next version and its content: Version 6.0.0 (Communication update). Some of you might have already seen some screenshots of it in our Facebook Page . The new features you will find in this version are based on communication between players, those together with some new tiny changes in the design will allow you to face a better battle experience with your mates. Better way to organize your hits, ask for help in case of an incoming attack and …

• 9

• 4

• Tælletråden

DingoPer - - Forumspil

500 Sådan, vi ses ved 1000 :p

• Superliga - The Game

DingoPer - - Gamle Spil

Quote from GeforceGamer: “ Nu glemte du selv at få AaB med igen :wink: ” De er lette at overse AaB 32 Brøndby IF 6 FC København 19 Esbjerg FB 20 FC Nordsjælland 20 OB 20 Randers FC 62 AGF 18 FC Vestsjælland 23 Viborg FF 20

• Tælletråden

DingoPer - - Forumspil

Quote from Arch Angel: “Quote from Red-Baron: “Lidt sært at post numre ikke matcher, men tjah.” Har fundet synderen! Killswitch's post nr. 421 blev til 431 >_> Vi trækker lige 10 fra tælletræet og lader som om at i ikke allesammen har failet grumt 463” Lige netop det jeg prøvede at rette op på med min post nr. 452, men fik de hurtigt ødelagt. Gad vide hvor længe der går før svenskeren igen kommer og ødelægger talrækken 469

• Tælletråden

DingoPer - - Forumspil

452

• Superliga - The Game

DingoPer - - Gamle Spil

Quote from Psytech: “AaB 30 Brøndby IF 9 Esbjerg FB 20 FC Nordsjælland 20 OB 20 Randers FC 62 AGF 18 FC Vestsjælland 23 Viborg FF 20” Hvor dælen blev FCK af ? :confused: Tilføjer dem lige igen, med det sidste angivne antal point :biggrin: Brøndby IF 9 FC København 18 Esbjerg FB 20 FC Nordsjælland 20 OB 20 Randers FC 62 AGF 18 FC Vestsjælland 23 Viborg FF 20

• 3 Det med at føle sig yngere, har sådan en gammel bueskytte som vore kære svensker nok brug for

• Superliga - The Game

DingoPer - - Gamle Spil

AaB 27 FC Midtjylland 9 FC København 18 Brøndby IF 12 Esbjerg FB 20 FC Nordsjælland 20 OB 20 Randers FC 53 AGF 18 FC Vestsjælland 23 Viborg FF 20

• 2 Quote from Killswitch: “ Hehe R B, godt at en faktisk bliver savnet. Nu forsvinder jeg dog igen - Fjeld og moskussafari hele neste uge Skal op på 3 topper højere end 2000 moh, alene med 2 piger.” Hvordan har du fået overbevist plejehjemmet om de skal have terrængående kørestole, så du kan få din dates med op topperne?

• Server sammenlægning

DingoPer - - Spillet

Så er det blevet tid til endnu en sammenlægning af serverne i Danmark. Vær opmærksom på, der kommer til at være 3 sammenlægninger på samme tid. Exodus: Andromeda Target: 1 1: 1000 - available spots & Exodus: 10 (x2) Target: Draco (x2, 50% DF, 7 galaxies) OR Hydra (x4, +25 fields) Draco: 500 - available spots Hydra: 500 - available spots & Exodus: Gemini, Jupiter, Kassiopeia Target: Io (50% DF, +25 fields) Io: 500 - available spots Hvornår sker dette? Time to select target: 11.08.2014 Migration: …