Search Results

Search results 1-3 of 3.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Efter et mislykket 3 mand AKS tideligere på dagen Rubbers samlede flåde, så tog jeg da lige en kigger mere, senere om aftenen og fandt en del af flåde liggende for sig selv. Rc'er og flåden blev kastet afsted og hans planeter og måner blev der konstant tjekket for aktivitet. Heldivis for mig, så var han ikke online, og der røg 574m lige ned i lommen. Hav en en god weekend rubber og jer der kigger med derude On 15-03-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Zeke [Bro] _________…

• Der sad jeg så sent om natten og havde lige misset et retur hit på Psyko268. I ren nysgerrighed smed jeg et par sonder efter rubberduck, i håb om bare at finde noget erstatning for den profit jeg desværre ikke fik hos psyko268. Derude i G4 finder jeg så noget af rubbers flåde med en værdi på ca 787m og ress for 16m. Imens jeg får samlet flåden sammen, så kom der aktivitet på hans måne igen og jeg mistænkte at han var online. Til mit held var dette ikke tilfældet. flåden var nu vokset til en stør…

• On 11-02-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Zeke [Bro] ________________________________________________ Bomber 712 Destroyer 1.006 Small Cargo 7.611 Light Fighter 16.584 Cruiser 4.386 Battleship 2.574 Battlecruiser 1.284 Espionage Probe 4 _________________________________________ Attacker Exanimo [Bro] ________________________________________________ Small Cargo 21.002 Light Fighter 61.000 _________________________________________ Defender Ydmer [Hope] _________________…