Search Results

Search results 1-20 of 47.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Det var da et velkommen til pegasus,der kunne mærkes,da jeg går ud fra,at det er en overtager af andee-kontoén.så velkommen til,her bliver der givet et meget fast håndtryk til nytilkomne kan du se/mærke...:)...dopey....flot spottet..sjældent på boardet,men enorm aktiv ingame..;) glrb,,

• .nydeligt slag.....og lad nu filur vænne sig lidt til forum,så kunne det jo være der kom lidt mere tekst på...det der er ,ser jo rigtig fint ud...:)...glrb til def

• fik en hyggelig sludder med pray om den RM...ansjosen var jo steget 2 pladser militær og lå helt stille,så var nysgerig om hvem der havde sendt kamikaze flåde afsted..flot blind ninja...må være surt,sådan at sende forkert..eller hvad der nu gik galt

• Ja,det ser da meget godt ud...alt der kunne flyve(næsten)kom afsted,derfor ingen followups lige efter.....def kom på ca ½ time efter,så vi nåede ikke fu eller det sidste metal i rm.....glrb abra,du tog det meget pænt.. :op:

• Er ikke altid den "gnavne" dværg,så når der ligger så flotte hit´s skal det da have et skulderklap(buk dig knægt)...superflot....og flot lj build,især når det var planlagt til dette hit... glrb damuwin...fs din flåde...forsvar kan kun holde folk væk et stykke tid

• Quote from mrkaio: “Quote from Søvnig: “Altid en "flad" fornemmelse ,at se Mrkaio hits,især når der (igen) samtidig bliver peget fingre ad modstanderen,for MM forbrug.....bevares,det ser da pænt ud...men det gjorde lance armstrong´s tour de france sejre jo også...DENGANG...men han var da mand nok ,til ikke at pege fingre af andre Hittet...1/10 (de 1.328.00 som mrkaio tabte) Glrb Ms13” "tabte" selv med rent ress loot har jeg profit, fik også en ordenlig bid af rm. MEN det er nu ikke min pointe. H…

• Altid en "flad" fornemmelse ,at se Mrkaio hits,især når der (igen) samtidig bliver peget fingre ad modstanderen,for MM forbrug.....bevares,det ser da pænt ud...men det gjorde lance armstrong´s tour de france sejre jo også...DENGANG...men han var da mand nok ,til ikke at pege fingre af andre Hittet...1/10 (de 1.328.00 som mrkaio tabte) Glrb Ms13

• Et rigtig flot hit....et fra øverste hylde,og vindstyrke 12,hvis man skulle bevæge sig ud i chili-jargon...flot RM høst...samlet en superdag du har haft... :op:

• Serie tråden

Søvnig - - Intergalaktisk bar

Wauw...ingen der ser "Vikings"...?...en super serie(5 sæsoner pt) om vores danske super godfather regnar lodbrog og hans sønner,flettet sammen af tråde fra de nordiske sagaér og mytologier....fantastiske skuespillere,skuespil og historier..........WHO WANT TO BE KING....!!!! lige begyndt på badlands....en slags waterworld på land,orientalsk sværdkamp i sydstaterne ...ser lovende ud ellers GOT...(no introduction) Boardwalk empire...(must, hvis man er til gangster.genren) spartacus....(gladiator m…

• Sleepy(må jo ikke hede Søvnig) er ALTID vågen,når det gælder... :sove: ...Så dig længe inden du ramte,og da jeg ikke kendte dine eller filurens tek,måtte jeg sjusse mig frem og valgte at lade lidt lt og spy ligge,for at være sikker på et 20 % skud.... og lige i "røven" er stadig for langt fra,kun den måne jeg håbede på ,var alt for langt fra Din(e) 25 Recycler(e) har en samlet kapacitet på 500.000. Ruinmarken på (x) bestod af 1.743.700 metal og 1.350.300 krystal. Du har samlet 250.000 metal og 2…

• ja,...random,det har du nok ret i...har dog et par gange oplevet at mine rc,ramt på sec. helt har misset rm..tror det har noget med at gøre,hvor,hvornår og med hvad speed de er sendt på,...jeg fik 3 hold rc ind på den rm..og de ramte ,så den sidst sendte(100%)ramte først osv...og alle på sec.(dog skubbet 1 sec. i rapporten) sendt på 100% og sidst Recyclerarbejde af ruinmarken på 12.11.2015 09:06:41 Din(e) 140 Recycler(e) har en samlet kapacitet på 2.800.000. Ruinmarken på bestod af 241.036.500 m…

• Det er godt spottet,og hvad jeg ved af,er i godt nok gode til at knække måner....nu har i jo så også snart ryddet nekkar for flåder.:),så pt bliver det svært at tage kampen op,med jer to....i er uhy-ge-lig-e..... :mellow: ....dog burde i lige lære at rydde ordentlig op efter jer selv .100kk+ "stjålet fra rm, er en ommer(eller ikke)...glrb slyngel,hvis det bliver....disse "jeg-er sent-på-den-FS" er farlige at lave

• Det må så være den sidste rest af DSSD der lukker af i uni 10....sejt at du har holdt ved ,og godt du er vokset med opgaven,ved at være dværg...øhh eller noget.. :biggrin: ..og stadig gør det....viser da at den alliance,trods alt har sat sit fingeraftryk i uni 10...men du er jo aktiv andre steder,og det har jeg da glæde af...:)...flot afsked med GB hittet :cool1: hej kejser og janosch... hilsen fra den søvnige del af projekt DSSD= HEIDE

• mundlort...det har du fuldstændig ret i,den søvnige dværg,er jo ved at blive gnaven,over al det FM snak ,især når i respektere de grunde,folk i jeres egen alliance har,for at gå i FM,og knap andres....tror i glemmer at andre end jer ,også har en grund......personlig er jeg fløjtende ligeglad med hvem ,hvor mange og hvor længe folk er i FM...sådan er spillet indrettet,der er muligheder for at fremkomme med ideèr til ogame,så brug disse,i stedet for at pege fingre,og udlevere folk, som i kun har j…

• Jeg håber da at de fleste boardbruger kan se hvor latterlige i efterhånden er ved at blive,med jeres FM pjat....da ALL IN og RR vist er lige gode til at have folk i FM i tide og utide,i er bare dem der råber op igen og igen.....noget andet er at den krigserklæring i har fremlagt ,er så ugennemtænk og latterlig som noget kan være,når i kan bruge den slags "smuthuller".......,,det ville have været bedre hvis i havde henvendt jer med jeres betingelser,så vi fælles kunne indrette dem ,for ikke at de…

• Må indrømme at dette er ved at tage overhånd,for mig at se må der være nogle meget forstyrrede personer der sætter dagsordnen her på forum...at beskylde en alliance for at være sexuelt afvigende,udskud...osv mest med nedværdigende og sexuelle temaer...dette sker også ingame...og selvfølgelig mest fra folk som har mistet et eller andet på deres spilkonto...sagen er egentlig ret enkelt..ALL IN er en flok ,af garvede og meget dygtige spillere,mange med mange år på bagen...så der følger jo nok en fo…

• RB..!.chu´s tekst var lavet som et quote fra mig..hvilket det jo ikke er...er dog blevet rettet...så kan forstå forviringen stadig et nydeligt hit...

• chu...?..tror der er gået noget galt med din quote....for det du quoter mig for,har jeg aldrig skrevet...ang. script,kan man jo kigge på pranger,så ingen grund til at du skal føle dig angrebet..tværdigmod,der står jo tillykke mm.

• Quote from Skumpi: “Men det er da fedt at se ALL IN har smidt nogle råstoffer efter STALKER så han kan komme op igen ^^” Uhmm..hrmpff...ved ikke hvad du ser,men STALKER har ikke fået en krumme ress fra nogen i ALL IN..dem henter han hurtigere en vi når at tænke "indsamling til skadesramte flådespillere"...men jo,med den fart han har på ,kunne man godt tænke tanken...men nej,han er en reebuilder,og meget hurtigere end alle andre..Nu jeg er vågen,skal jeg da sige tillykke til angriber(de af dem de…

• Flot flot ninja... ....havde jo sendt lidt på hold,men der kom ingen forsinkelse,trods aktivitet.. :confused: ...så godt du selv kunne... ....glrb til angriber....hvad gik der galt.....?. :mellow: