Search Results

Search results 1-20 of 189.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Quote from Wankerdyr: “Brug det ikke hele på flåde.. Vi andre kan jo ikke følge med..” Det skulle du have sagt noget tidligere, udover impuls lvl 13 er alt gået til flåde

• Quote from KingOfDraconien: “P.s Synes dog ikke godt om din solsat bash” Der var nok til at fylde 68 recs, det var gravition in the making der blev stoppet i god tid :biggrin:

• Hej Leo Lidt historie skal der til :squint: Jeg havde fundet lidt solsats på Sensi_mania's koloni, og da angrebet var gået glat igennem så ville jeg kigge lidt nærmere på hans andre planeter. Jeg blev noget overrasket over at finde flåden hjemme på en måne uden aktivitet, og med 100 mill ress. Nå simme simme. Kæmpe profit hvis det lykkedes, men jeg manglede over 5k recs. Jeg havde heldigvis masser af ress, og med hjælp fra et par guld og sølv boostere havde jeg hurtigt 4k recs yderligere. Nå afs…

• Hej Leo Efter at være ved at køre træt i at farme inaktive for at bygge miner, så prøvede jeg at kigge på nærliggende måner for at se om der skulle være glemt noget. Jeg fandt en god del af Lordtai's flåde dejligt tæt på, men der var aktivitet på en anden koloni. Der kom så tæller 10 min senere, og jeg prøvede lykken og sendte. 10 min før impact kom der aktivitet på månen, jeg kiggede og 300ss og 100 ic + lidt st var kommet hjem. Hmm, simme simme stadigt godt hit, men manglede pludselig 400 rec…

• Tillykke med den flotte fangst, Jeg så godt RM få min efter i havde lavet hittet, men Gism plejer at være gode til at rydde op, og jeg havde 50 systemer at flyve med recs, så valgte at bruge mit flådespot mere fornuftigt :biggrin: Held og lykke med genopbygningen til Lowbite Godt nytår Sif

• Rigtigt flot hit :cool1: Jeg troede faktisk at han FS'ede, siden han havde fået lov til at flyve rundt med den flåde så længe. Det kan godt være at den virkede mod mindre targets, men en flåde med kun tunge skibe og intet fodder, den har ikke en chance imod en godt sammensat flåde Tag du dig bare god tid med genopbygningen Spanking, så har jeg lidt fred i g7 så længe :biggrin:

• Ekspeditions hof#2 1.565 MM fundet

Kerrigan - - B&F HOF

Quote from Rubberduck: “....så endnu engang Gratz til dig sif og lad vær med at bruge det hele på forsvar :twoup:” Mange tak, og skal nok lade være med at bruge det hele på forsvar. Planen ved at flytte til g7 var at bygge miner i fred, men nabolaget er ved at sværme med top flåder, så jeg må beskytte mine interesser.

Kerrigan - - B&F HOF

Flot og heldigt :op: Jeg tror dog ikke at det tæller når det er fundet ved den event der giver x9 mm fund. Jeg fandt selv 4 igår der alle lå mellem 3k og 4,5k men gik ikke ud fra at de talte med, så de er ikke postet.

Kerrigan - - B&F HOF

Ærgeligt at jeg ikke fandt denne igår da der var *9 event Uni: 23/Leo Ingame navn: Sif MM fundet: 1.565 O5XqQUVAAAAABJRU5ErkJggg==

• Ekspeditions rekord 1799 MM fundet

Kerrigan - - B&F HOF

Super, tak for det

• Ekspeditions rekord 1799 MM fundet

Kerrigan - - B&F HOF

Var heldig at få hentet lidt MM på ekspeditions mission, ser ud til at det er en rekord. (det er ikke fundet under event med *9) Er sgu ingen ørn til at poste billeder, så må se om det virker :blink: Uni: 23/Leo Ingame navn: Sif MM fundet: 1799 A8OoyK0lzUfcAAAAAElFTkSuQmCC

• Så kom med en grundig forklaring, for jeg tror ikke selv at du har styr på de halve sandheder **** har skrevet til forskellige spillere. Beskeder som også bliver delt imellem spillerne. **** har ikke gjort det nemmere at tro på at **** spiller efter reglerne. Jeg kan dog ikke bevise noget, og eftersom **** har fået ophævet dit ban, så har **** også fået overtalt GO. Det ændrer ikke på at der er noget der lugter ved dette hit. Det er sidste bemærkning fra min side, jeg synes ikke at i fortjener m…

• Flot hit, og modigt at tage chancen, og amatør agtigt af forsvarerne (mig selv incl.)... Og dog... Jeg er desværre ikke overbevist om at i har rent mel i posen, det lugter desværre af en stor gang setup, hvor i belejligt bruger den account som **** spillede på til for ganske nyligt, og som jeg er blevet overbevist om at han stadigt styrer (direkte eller indirekte), til at ramme jeres modstandere. Det er jo belejligt at **** logger af så der er en undskyldning for ikke at se de flåder der er 1 1/…

• Det var en fornøjelse at stå ved skipperens side, og beundre din taktiske snilde, men mest de store underarme

• Solo og aks. HoF top 10

Kerrigan - - HOF Uni 22 Kassiopeia

Dejligt arbejde med en top hof liste :biggrin:

• Sikke en imponerende fangst og profit :twoup: Held og lykke med genopbygningen til Hypnotic22

• Hej Kassiopeia Havde sendt et mindre angreb imod en af Decepticons planeter i g1. Der var fyldte lagre, så tænkte at jeg lige ville se om der ikke skulle være andre planeter. Fandt 3 stk i g3, som jeg lige ville kigge på fra min planet i g4. Woahh, masser af ress, og en fornuftig flåde. Det blev jeg nød til at kigge nærmere på. Havde kun 1 ledigt flådespot, men 10 flåder ville være hjemme indenfor 30 min. Så ventede tålmodigt og sendte da jeg kunne og alt jeg kunne :biggrin: Jeg havde en ide om …

• Hold da fast en TD i har fået skrabet sammen der, drenge og pige :blink: Den aks hof kommer det forhåbentligtvis til at tage noget tid at få slået, ellers går det ud over mig :down: Flot stykke rekognoscerings arbejde i har fået lavet, og smukt teamwork, og billedet er altså god humor Starcommander skal nok komme stærkt tilbage, det er jo kun et par pladser eller 4 der skal tilbage erobres, så spiller han med musklerne igen p.s. Øjet nederst er bare klamt :syg:

• Quote from Zurg: “Du bliver da bare ved og ved og ved og ved!! Godt gået Kerrigan, er der efterhånden nogle i top 50 som du ikke har krydset klinger med endnu? ” Der er en håndfuld eller 2, men jeg har god tid :biggrin:

• Hej Kassiopeia Har haft kig på Ellom siden jeg ankom til G4, men der har været så mange dejlige targets som mine tunge skibe skulle forbi først. Men i nat var der et hul i kalenderen, så på nedsat kraft tøffede de afsted langsomt imod målet, mens admiralen sov skønhedssøvn. 5 minutter før impact måtte hun dog lige op for at observere om alt så ok ud... Det gjorde det, så var det bare tilbage i seng :sove: 150k deut forbrugt på nattens udflugt. Ellom jeg ønsker dig en speedy recovery Kerrigan -vs…