Search Results

Search results 1-20 of 407.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Merge lortet sammen!

ChemicalBoy - - Yderligere Ting

Quote from Al Capone: “Intet nyt.. Det forventes at merge vil komme inden nytår, men ingen ved noget.. ” Så skal de da til og igang Nytår er jo lige om lidt..

• ^True.. Er egentlig lidt ligeglad med hvordan de vil merge, bare der sker et merge. Som uniet er nu er det dødkedeligt at spille

• Den Intergalaktiske Bar

ChemicalBoy - - Intergalaktisk bar

Ghost Recon Wildlands Battlefield 1 H1Z1 Det er dem jeg spiller for tiden

• Quote from Caly: “Quote from ChemicalBoy: “Quote from mrkaio: “Quote from ChemicalBoy: “Er der noget nyt omkring merge? Spiller selv i Orion, og der er DØDT Nekkar -> Orion ville være perfekt! Eller Mizar-> Nekkar-> Orion ” hvad har du imod pegasus? ” I er for nye, hahaEj!, for min skyld kan pegasus også være en del af det.. Hvor mange spillere er der i jeres uni?Orion er dags dato på 199 spillere.. hvoraf der cirka er 30-40 stykker der reelt er aktive. Resten er (I) eller permanent FM. ” Men al…

• Quote from mrkaio: “Quote from ChemicalBoy: “Er der noget nyt omkring merge? Spiller selv i Orion, og der er DØDT Nekkar -> Orion ville være perfekt! Eller Mizar-> Nekkar-> Orion ” hvad har du imod pegasus? ” I er for nye, haha Ej!, for min skyld kan pegasus også være en del af det.. Hvor mange spillere er der i jeres uni? Orion er dags dato på 199 spillere.. hvoraf der cirka er 30-40 stykker der reelt er aktive. Resten er (I) eller permanent FM.

• Orion: D. 24/7-2017 8.821.354 (Placering 7 af 199)

• Er der noget nyt omkring merge? Spiller selv i Orion, og der er DØDT Nekkar -> Orion ville være perfekt! Eller Mizar-> Nekkar-> Orion

• I Orion har vi da haft planeter der skulle have på den gode side af 20 forsøg før det lykkedes.. og andre hvor den kom i første hug! Det er meget forskelligt

• Quote from ErikFyr: “Godt spørgsmål, den dag han skriver Dansk, genkender jeg ham ikke længere xD ” Altså, back in the days, der snakkede han dansk.. Ved ikke hvad i har gjort ved ham imens jeg var væk

• Super fedt drenge og piger Ærger mig over jeg ikke var online, så jeg kunne sende recyclers! Må blive næste gang

• Quote from Arch Angel: “velkommen tilbage fra mørket cb” Hehe tak Arch!

Quote from Spaceking: “Hehe og som du sikkert kan huske så gik det meget stærkt Nr 1 havde omkring de 2m des + 20 - 30m lj :p Og man kunne nemt nå naboen med rips indenfor 10 min, hvis ens teks var gode Da så serveren blev lukket og man skulle tilbage til Org 35 (som jeg spillede derudover) så gik alting meget langsom hehe” Ja det har været det uni så Ja jeg spillede også uni 35 på .org det var også ret sjovt hehe

Quote from Spaceking: “Jeg tror bare jeg holder min mund :p Kan godt se at jeg havde glemt nogle små detaljer hehe Pegasus har 5x speed ja, men dog kun 3x flådespeed - Spiller selv i Quantum.org med 5x speed i både flåde og miner Har dog ikke hørt omkring 10x speed dengang - Spillede på en kopi server (ikke GF som stod bag) men den havde 100x speed, og det gik stærkt :p Men nu/var er jeg heller ikke så meget inde i spillet på det tidspunkt hvor uni 10 kom ud, selvom jeg spille i Uni 6, og holdt …

Quote from Spaceking: “Jamen davs, kender dig dog ikke, men velkommen tilbage Som du selv skriver så er det stukket helt af med de universer Ikke bare med uni'er, men også med forskellige hastigheder på miner og flåde + de %'er der ryger til rm også kan ændres på nu GF kører meget i at variere mellem de forskellige nye universer - Dk serverne har bare ikke den fordel at vi får de "gode" forhold som fx 5x speed på økonomi Men håber du har fundet dig til rette på det "nye" forum + Orion :)” Hmm se…

Ja det er da helt stukket af med universer? hvorfor har de skiftet navne? Kan se ud fra forum at det uni jeg spiller i nu, har heddet Uni 26? da jeg stoppede i sin tid var der vist nok kun 10 universer

Quote from Psytech: “velkommen tilbage AKS Monkey D Ruffy[.ER.] & Kejser-K[.CT.] & bjarke999[.ER.] & minicool[.ER.] -vs- My Chemical Romance[Blizzard] ~(TD: 518,12 M) + 31 rip kill Det skulle vel aldrig være dig der, så mener jeg at jeg erindre dig?:P” Nej det er ikke mig Hedder det samme ingame som her på boardet. Jeg var også stoppet med OGame i 2010. Dengang jeg spillede hed alle universerne bare "Univers 1,2,3 osv" har haft en stor miner account i Uni 4 som jeg lå nr 4 med Men det univers er…

Quote from ErikFyr: “Quote from ChemicalBoy: “I'm back in bussiness! Er der nogen der kan huske mig? :D” Hmm ved ikke, men velkommen tilbage xD” Jeg takker, dig kender jeg ikke. tror dersværre ikke der er særlig mange tilbage af dem jeg spillede med i sin tid. har holdt en pause på 6-7 år cirka

I'm back in bussiness! Er der nogen der kan huske mig?

• Quote from DingoPer: “Merge.. Kort nok ? Uni1+10 kunne man flytte til fra 2-9 + 11, derfor er de forsvundet de gamle” Hva fanden Dingo? er du herinde endnu? Tak for forklaringen.. Dark: Jeps har sat og læst lidt gamle HoF's osv her til aften