Search Results

Search results 1-20 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Forum merge.

Dark Depresion - - Spørgsmål og Hjælp

Ved ikke med WBB5, men der har været en funktion til at deaktivere forum sektioner i både WBB3 og WBB4. Dette fjerner dem også fra dashboard.

• Tjae, jeg kan ikke udtale mig om hvad der sker over i Cartel lejren. Men i mit tilfælde har teamet meget random, pludseligt og u-announceret besluttet sig for at store spillere ikke længere må sende ress til de nye små spillere.

• Youtube tråden

Dark Depresion - - Intergalaktisk bar

Det her virker meget passende at høre, men jeg venter på teamet lærer regelsættet >_> youtube.com/watch?v=xuYLsimZtTw

• Korrekt. Har været kilde til et par frustrationer fra min side indimellem, da jeg af princip ikke vil have købt MM på min acc.

• GB-Hit

Dark Depresion - - Spillet

Jeg kunne nævne flere personer der har modtaget GB-hits her mens det har været forbudt... Om det er forbudt eller ej, ændrer ikke på at folk stadig laver dem. At gøre det forbudt, har kun indflyelse på dem af os der følger reglerne - resten forsætter som de plejer. Hvilket netop er derfor man ligeså godt kan tillade det, så alle konkurrerer på samme vilkår.

• News?

No can do Senor. Jeg vil altid sætte brugerne først, og netop derfor vil GF ikke længere have mig GF er ikke så vilde med at man kritiserer en CoMa der ikke gør hans arbejde.

• News?

Quote from Ressei: “Jeg forstår nogle kan være frustreret over ikke og få svar på deres spørgsmål i tide. Men vi er ikke forpligtet til, og kommer heller aldrig til det, og offentliggøre hvornår folk tager på ferie eller har problemer IRL. ” Medmindre tingene har ændret sig siden jeg var Admin, så er du forpligtet som teamler til at svare indenfor 48 timer. Kan man ikke det, skal der sidde en afløser på jobbet, ellers skal alle tidspunkter hvor denne tidsfrist ikke kan varetages announceres på f…

• CR-keys er ved at udløbe, så tid til at poste Havde egentlig forberedt alt bortset fra mit FS, og var få minutter fra at gå i seng da en pludselig indskydelse fik mig til at tjekke et par af de targets der var på min liste. Og der var sørme gevinst af den større slags. Sengetiden blev pludselig udskudt med flere timer og det endte med at blive en meget lang og hård men yderst profitabel morgen. Ingen deut på de nærmeste måner betød at jeg måtte sende intergal, så jeg det endte med at blive lige …

• Trashsim har altid været fyldt med fejl, især når det gælder RIPs. Og Warsallk er mere interesseret i alle mulige fancy ligegyldigheder end at få grundfunktionen af sit tool til at fungere ordenligt. Der er en grund til de fleste stadig bruger Speedsim/Websim. Det er måske simpelt og kunne bruge en ekstra funktion eller to, men hvad det kan, gør det fantastisk.

• Mest af alt fordi jeg havde 800 RIPs ude andetsteds, og så gav det ligesom bare mening at gøre det på den måde når jeg også skulle bruge et par til FS.

• CR-key igen... Def slettede sin acc et par uger senere, så GLwRL On 08-11-2018 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker FitzChivalry [Solutam] Weapons 220% - Shields 220% - Armour 220% ________________________________________________ Deathstar 2.500 _________________________________________ Defender Task Force 152 [DFA] Weapons 170% - Shields 170% - Armour 160% ________________________________________________ Large Cargo 40 Solar Satellite 420 Rocket Launcher 161.517 Light Laser 36…

• Endnu en CR-key der snart bliver ugyldig og endnu et forsvar reduceret i størrelse. Virkelig uheldigt der røg en RIP der - under 2% sandsynlighed for at det ville ske >_> On 08-11-2018 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker FitzChivalry [Solutam] Weapons 220% - Shields 220% - Armour 220% ________________________________________________ Deathstar 5.000 _________________________________________ Defender Limeobst Weapons 190% - Shields 180% - Armour 180% ____________________________…

• Endnu en CR-key der snart bliver ugyldig og endnu et forsvar reduceret i størrelse. On 06-11-2018 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker FitzChivalry [Solutam] Weapons 220% - Shields 220% - Armour 220% ________________________________________________ Deathstar 11.111 _________________________________________ Defender dkbora Weapons 190% - Shields 190% - Armour 200% ________________________________________________ Small Cargo 20.000 Recycler 70 Espionage Probe 1.355 Solar Satellit…

• Jeg hørte en lille fugl synge om at hits imod SMD blev ønsket på boardet. Heldigvis har jeg da et par stykker liggende der alligevel skal postes inden CR-key udløber On 05-11-2018 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker FitzChivalry [Solutam] Weapons 220% - Shields 220% - Armour 220% ________________________________________________ Deathstar 12.000 _________________________________________ Defender Empire [SMD] Weapons 190% - Shields 180% - Armour 190% ____________________________…

• Gad vide hvornår han erkender OGame bare ikke lige er hans spil Ikke at N1x klager naturligvis. Det er ligefør vi snart bør anmelde Nano for pushing lol.gif

• Vi kan vel ligeså godt bruge våbenhvilen på at få posted et par hits inden deres CR-key udløber On 30-10-2018 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker FitzChivalry [Solutam] Weapons 220% - Shields 220% - Armour 220% ________________________________________________ Deathstar 8.595 _________________________________________ Defender torsk2 Weapons 180% - Shields 180% - Armour 180% ________________________________________________ Small Cargo 5 Large Cargo 1.030 Light Fighter 14 Heavy F…

• Vi kan vel ligeså godt bruge våbenhvilen på at få posted et par hits inden deres CR-key udløber On 28-10-2018 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker FitzChivalry [Solutam] Weapons 220% - Shields 220% - Armour 220% ________________________________________________ Deathstar 6.100 _________________________________________ Defender sillas [SMD] Weapons 190% - Shields 180% - Armour 190% ________________________________________________ Large Cargo 2.162 Heavy Fighter 100 Cruiser 40 Bat…

• Damn for en lækker torsk du hev i land der.

• Quote from El Vicentillo: “DFS er ikke CARTEL, så hold dem udenfor vores regnskab. ” Ellers ikke det indtryk man får af at kigge på jeres blokerede FS systemer i G5... Sjovt nok også endnu en DFS konto der ankom i morges til at støtte jer imod BB og N1x... Når det er sagt, så er det et dejligt hit på et dejligt target. Den tur må du gerne lige gentage en gang eller hundrede mere

• Quote from N1xorn3m3s7s: “Quote from Sidekick: “Man behøver ikke længere skrive teks med i slagene... Nice hit Al C. ” Sidan hvornår ?men my bad ” 8. Marts. Ændring af regler i kamprapporter