Search Results

Search results 1-20 of 326.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• UniverseView

Gwo - - Spørgsmål og Hjælp

Som der bliver nævnt, så er det i galakseoversigten jeg mente. Jeg håber du har fundet ud af det

• UniverseView

Du kan prøve at klikke på spillernavnet ud for den nyopdagede planet. Det plejer at gøre det for mig - uden at være it-kyndig tænker jeg at den så lagrer informationen lokalt i stedet for at vente på at UniverseView opdaterer koordinaterne

• Gameforge´s største fejl

Det er desværre ikke sådan GF fungerer. Nogle gange får vi måske lidt at vide, mens der andre gange er en lige så stor overraskelse i det for os, som for almindelige brugere - og mere kan jeg vidst ikke uddybe her. Med det sagt, jo: GF har lavet tilsvarende fejl før, og jeg er slet ikke i tvivl om at det sker igen. Nyt er ikke nødvendigvis dårligt, men i et så langsigtet spil som OGame, er det da først for alvor at der er en hårfin grænse mellem en god og dårlig opdatering... eventuelt kunne GF …

• Gameforge´s største fejl

Jeg er helt enig i at det er en gigantisk brøler fra GameForges side - problemet er så bare, at nu de først har gjort det er det meget svært at ændre det tilbage, da det givetvis giver en unfair fordel for os der har brugt muligheden til at lave et par position 15-planeter. Som jeg ser det er det altså, endnu engang, en af de situationer hvor GF med fordel kunne have startet en debat før opdateringen, for at få afklaret om det var en god idé eller ej... og nu er det for sent imo. Angående hele f…

• ...og så kommer vi tilbage til topic, så vi undgår warns

• Det var satme noget af en profit taget TD i betragtning - nice one! GLwRB Enurhp

• Så kommer vil tilbage på sporet drenge inden der bliver uddelt flere warns. ...med det sagt: rigtig flotte hits i fik lavet der. Kæmpestort tillykke med det - godt spillet!

• Det er bestemt også fine argumenter - og jeg kan sagtens følge jer i jeres holdning. Når det er, at jeg blander mig i en diskussion som her, så er det som udgangspunkt som en bruger; hvis jeg er inde og moderere skal jeg nok sørge for at det er klart og tydeligt (f.eks. sådan her). Som sagt: hvis det er noget et flertal ønsker er det selvfølgeligt helt fint. Jeg skal sgu ikke diktere hvad der skal ske og ikke ske

• Skulle vi ikke lade være med at gøre det personligt HLS? I stedet for at kaste med mudder mod begge sider, kunne du passende komme ind i diskussionen, opføre dig anstændigt som os andre og komme med saglige argumenter

• Det er en fair pointe du har - og når jeg skriver herinde, er det heller ikke for at lege ham den sure gamle nar, men derimod for at få afklaret hvad behovet rent faktisk er... For som jeg skrev: så kan jeg ikke personligt se behovet, men jeg vil omvendt heller ikke sætte mig mod flertallet, hvis det er det der ønskes

• Idé til Label af kamprapporter/HOF

Gwo - - Yderligere Ting

@Eventyret: Under samme retorik kan det vel også argumenteres for at MD pr. automatik hører under phalanx (eller evt. blind phalanx hvis det er MD + tilbagetrukken stationering)? @Krumme: Samme argument som til Eventyret - kan samme argument ikke også stilles angående MD, som værende et phalanx hit? MD ninja som: hvis flåden er på vej tilbage til en planet og folk sender til at holde på månen ud for selvsamme planet, og denne måne så bliver MD'et lige inden flåderne når frem til at holde bliver …

• Jeg kan godt følge dig i hvad du siger @Eventyret, men hvor skal vi så stoppe? - her tænker jeg på, at vi så burde have labels til tilbagetrukken stationering, MD + tilbagetrukken stationering, MD ninja (eller hvad pokker man nu vil kalde det) og selvfølgeligt også MD. Det bliver alt for mange valgmuligheder efter min mening... Men hvis det er det communitiet ønsker, så vil jeg ikke stå i vejen

• Personligt kan jeg ikke se behovet for en sådan label. Når jeg endeligt har postet den slags hits har det ikke været noget problem at skrive "+ MD" efter label

• Der er ikke så meget historie - der var tæller på et par af hans måner, og jeg spottede både main fleet og denne her... men da jeg har haft lidt forskellige gøremål i løbet af dagen havde jeg ikke deuterium på nærmeste måne, så jeg måtte nøjes med de småtterier der lå på planeten... Derfor blev der heller ikke sendt follow-ups før efter der var kommet lidt flåde frem, og da var det for sent. Profitten luner dog stadigvæk, selv uden at høste af de sidste ~300M råstoffer On 04-11-2018 --:--:--, th…

• Det er smukt Spacey! Base548 har dælme også bare været i kikkerten længe - og så springer alle os andre jo bare fra med tiden, så det bliver endnu mere besværligt at få ram på ham.. så virkeligt godt gået

• Merge lortet sammen!

Gwo - - Yderligere Ting

Det vil GameForge desværre bare ikke være med til... desværre

• HoF Allstar Orion

Gwo - - HOF Uni 26 Orion

Så skulle AS gerne være opdateret. Der har kun været begrænset med inputs, hvorfor jeg ikke ser nogen grund til at ændre at GB-hits ikke kommer på AS-listen. Dertil lyder det som om at slaget mod ChemicalBoy har været legitimt, og jeg ser derfor ingen grund til at slaget ikke fortjener en plads på AS. I må endeligt prikke til mig, hvis jeg har lavet en fejl eller overset noget

• @Kbh_36: at du skriver det indlæg du gør, berettiger ikke til at poste privatbeskeder mellem dig og Citronen uden Citronens accept heraf. Der vil blive givet warns hvis det sker - så er du (og alle andre for den sags skyld) advaret. Mvh. Gwo

• HoF Allstar Orion

Gwo - - HOF Uni 26 Orion

Jeg lader den køre til søndag eftermiddag, hvorefter jeg opdaterer listen Jeg har udelukkende taget de to hits med her i diskussionen, da det er de eneste der efter min overbevisning kan sættes spørgsmålstegn ved hvorvidt de skal være med eller ej - de resterende hits der skal på listen, er der slet ingen tvivl om hører til på AS imo

• Vi har været rimeligt large her i tråden, og det agter vi også at fortsætte med... Så lige en hurtig opfordring: hold privatbeskederne væk fra forum og ellers skal i endeligt bare fortsætte i samme tone som hidtil, for så skal os i "grøn stue" nok give jer lidt plads. Hyg jer - Gwo