Search Results

Search results 1-20 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Fik et godt tip og sjovt nok havde han ikke sendt fra månen af. Det måtte jo udnyttes. Desværre var der ikke tid til bedre planlægning så det var bare afsted med skidtet og det endte jo også meget godt Den 12-11-2018 --:--:--, møder følgende flåder i kamp: Angriber Krumme [All In] Våben 150% - Skjold 150% - Pansring 140% ________________________________________________ Lille Jæger 18.086 Krydser 200 Spionagesonde 1 _________________________________________ Forsvarer Renegade Mercury Våben 120% …

• GB hit i Hyperion?

Krumme - - Spillet

Midlertidig ændring i GB hit reglen Nu læste jeg lige hurtigt at GB hit var midlertidigt bannet pga. merge, men gælder det også i Hyperion - som ikke har været en del af merge?

• Spottede den her i mit eget solsystem så det var bare at smide IC og SS afsted - simmede efter de var sendt og sendte så tilsvarende RC umiddelbart efter Ingen reaktion og hurtig nem profit. Klager ikke! Den 12-11-2018 --:--:--, møder følgende flåder i kamp: Angriber Krumme [All In] Våben 150% - Skjold 150% - Pansring 140% ________________________________________________ Slagskib 1.719 Interceptor 1.372 _________________________________________ Forsvarer DrNoLife [GGez] Våben 120% - Skjold 110%…

• Quote from Bambus: “åha Krumme du giver den gas! Kom ind i Quan og leg med ” Der er en grund til jeg giver den gas. Ingen popper mine måner. Ingen der truer mig. Ingen der tog mine farms den første måned. Nyder at spille ogame fordi konsekvenserne af mine fejl er så små i sammenligning med et aktivt univers :p

• Har været efter Powerplay i lang tid, men han har været rigtig god til at passe på det han havde liggende og lige så god til at gemme sin flåde. Havde en teori om at han FS'ede til en rm så hans flåde var væk i ihvertfald 10 timer. Min teori var at han FS'ede flere døgn i træk fordi der kunne nemt gå 4-5 dage mellem jeg så hans flåde selvom jeg spionerede ham hver gang der kom aktivitet i håb om at se hans flåde returnere. Skrev til ham og hørte ham ad om han var klar på at bruge flåden men han…

• Nu er jeg i den situation at mange af de hits jeg laver disse dage inkluderer at jeg popper en måne. Føler lidt at sætte hittet som "Phalanx" ikke rigtig giver hittet "justice" så mit forslag (som jeg ikke forventede jeg behøvede at sende til Ogame Origin?) er at vi får et Label der hedder "Moon destruction" eller noget i den boldgade. Føler lidt det giver hittet er bedre twist end bare "phalanx"

• Det har ikke været nogen hemmelighed at jeg har været efter Bandit Flyby i et stykke tid. Nuppede Bandit's flåde som en af de første flåder jeg fik krammet på i dette uni men Bandit kom på efter og fik RM Dette betød jo så også at flåden blev RB'et hurtigt så der var mere at komme efter Dette var dog nemmere sagt end gjort da Bandit og Lonley lavede en mesterlig ninja på mig så selv om jeg safetyprobede samt Bandit altid på når jeg angreb så vi måtte ty til andre midler Vi fjernede Bandit's 2 m…

• Har flere gange været efter Mike Prøvede et skin angreb nok 30 min før dette hit. Han kom på 3 min før jeg ramte. Tænkte at han så ville føle sig lidt sikker og rigtigt nok. Mindre end 1 minut efter jeg ramte kom han online Klk er i store problemer de her dage så håber du rebuilder ! Og så fik du vel for 20-30 RC af RM så er det jo en fin start ;p Den 10-11-2018 --:--:--, møder følgende flåder i kamp: Angriber Krumme [All In] Våben 150% - Skjold 150% - Pansring 140% ____________________________…

• Var efter GoGo en smule da der var HH på ham, men et andet klk medlem syntes det var en god idé at ninja det bette flåde jeg sendte så jeg måtte trække mig lidt tilbage og se på det store billede hvilket fik mig til at tænke på GoGo's flåde i stedet for hans planeter Dette førte til dette yndige hit. Var ellers en rimelig tam fredag aften med knap så meget succes som jeg ville have ønsket og fik også 2 mill profit på hans planet. Klager ikke! Den 09-11-2018 --:--:--, møder følgende flåder i kam…

• Quote from Bambus: “Er der profit, flyves der.. ” Amen Der er ikke særligt mange at flyve efter så hvis man som lille spiller ikke forstår at gøre sig ubetydelig så er det ikke dem der ligger højest på listen's skyld. Hvis du føler du mangler nogle gode hints til at flyve under radaren og stadig være effektiv så spørg DarkCloud Han har formået at flyve nok under radaren mikset med at være alle de steder han burde være. Han kan nok lære dig en ting eller to

• Ikke for TD'en eller profitten denne bliver postet, men er første gang jeg har fået muligheden for at beregne returtiden på en flåde og fange en flåde. Så han transporterede fra G2 til G1 og frem med papir og blyant og så ellers regne på det. Ramte 2 sekunder efter flåden landte selvom der ikke engang var aktivitet på planeten da jeg ramte :p Den 09-11-2018 --:--:--, møder følgende flåder i kamp: Angriber Krumme [All In] Våben 150% - Skjold 150% - Pansring 140% _________________________________…

• Jeg er god til at give måner. Dette er den tredje i den sidste uge til folk der slet ikke har nogen måner :p USE IT WISELY ! Den 07-11-2018 --:--:--, møder følgende flåder i kamp: Angriber Krumme [All In] Våben 150% - Skjold 150% - Pansring 140% ________________________________________________ Interceptor 406 _________________________________________ Forsvarer Pertinax [IAP] Våben 90% - Skjold 90% - Pansring 80% ________________________________________________ Lille Jæger 474 Raketkanon 238 Lil…

• Køber krystal!

Krumme - - Handel Uni 35

*BUMP*

• Ja flåden kommer jo ikke tilbage af sig selv så man må arbejde ekstra hårdt Den 06-11-2018 --:--:--, møder følgende flåder i kamp: Angriber Krumme [All In] Våben 150% - Skjold 150% - Pansring 140% ________________________________________________ Stor Transporter 325 Lille Jæger 22.524 Krydser 3.893 _________________________________________ Forsvarer Mikemike [Klk] Våben 130% - Skjold 120% - Pansring 140% ________________________________________________ Recycler 609 Solarsatellit 250 Interceptor…

• Den 06-11-2018 --:--:--, møder følgende flåder i kamp: Angriber Krumme [All In] Våben 150% - Skjold 150% - Pansring 140% ________________________________________________ Krydser 1.000 _________________________________________ Forsvarer Rolex [IAP] Våben 80% - Skjold 90% - Pansring 80% ________________________________________________ Lille Transporter 572 Stor Transporter 52 Lille Jæger 115 Stor Jæger 5 Krydser 165 Koloniskib 1 Recycler 8 Spionagesonde 42 Lille Laserkanon 28 Stor Laserkanon 2 Io…

• Når man bliver udspillet og smider 300mill i flåde væk må man jo bare arbejde dobbelt så hårdt. Dette var en god start Den 06-11-2018 --:--:--, møder følgende flåder i kamp: Angriber Krumme [All In] Våben 150% - Skjold 150% - Pansring 140% ________________________________________________ Lille Jæger 15.804 Destroyer 306 Stor Transporter 850 Spionagesonde 3 _________________________________________ Forsvarer Engineer Wasat [IAP] Våben 130% - Skjold 120% - Pansring 130% __________________________…

• Ja det var ekstremt godt planlagt fra jeres side af. Med 11 min og 46 sekunders flyvetid og tæller på alle Bandit's planeter samt en flyvetid for Lonley på 10 minutter så tænkte jeg det urealistisk at han nåede at sende så tog ikke safetyprobing super seriøst. Lavede bare den klassiske safetyprobe. Burde have vidst at Lonley havde gennemskuet mig. Well played. Skal nok komme tilbage. Har stadig alt den flåde jeg bruger til at farme og raide med

• Community Letter

Krumme - - Yderligere Ting

Har ikke helt fanget det der quote system men anyways - der står også skrevet "Our favorite solution will be some kind of “graveyard” server which can be used as target for inactive accounts, also giving them the option to move back on normal universes as soon as they become active again" hvilket er dette vi klager over. Dvs. at by default så går alle inaktive i en merge ind i en trashcan/graveyard eller kald det hvad du vil hvor ingen vil have glæde eller gavn af dem.

• Vil sige dette her er mit første RIGTIGE hit. Har ramt både Bandit Flyby og Engineer Wasat men begge formåede at få hele RM fordi de kom på umiddelbart bagefter. Ikke denne gang med ninjakurt! Han er som sagt lige kommet ud af FM. En FM han så nødsaget at gå i fordi jeg var over ham som en høg. Tog en masse fra ham tidligere i dag lidt over det hele, men vidste at hans flåde stadig fløj rundt et sted. Holdte så godt øje med ham som jeg kunne og pludselig faldte jeg over hans flåde liggende på e…

• Community Letter

Krumme - - Yderligere Ting

Enig^ Umiddelbart et stort - for mange spillere og ISÆR nye spillere der skal bruge folk at farme.