Search Results

Search results 1-20 of 622.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Merge lortet sammen!

Ressei - - Yderligere Ting

Det er ikke sikker killer. De inaktive vil forsøge og blive flyttet så de havner på de samme positioner som de oprindeligt havde..

• Merge i Wasat

Ressei - - Løs Snak Uni 34

Der er ingen merges der vil være perfekte. slet ikke i et lille community som .DK.. Jeg syntes vi har fået det bedste ud af det indtil videre

• Re-kolonisér?

Ressei - - Spørgsmål og Hjælp

Du burde have fået gratis planetflytninger for de planeter som ikke ligger på den samme plads som inden merge - også selvom planeten blot er rykket fra position 4 til 5 i samme system. Jeg er ikke sikker på hvorfor du ikke kan lave en gratis flytning, mit gæt er, at du enten gør et eller andet forkert, eller at GF ikke har 'udbetalt' alle rekoloniseringer endnu da ikke alle kontoer er merge endnu

• GB-hits efterlyses

Ressei - - Løs Snak Uni 24

Jeg er sikker på der er "nogle" herinde der ville elske og give min konto prygl.. det er helt sikkert

• Merge lortet sammen!

Alle inaktive bliver flyttet også, men de bliver først flyttet når alt andet er flyttet.. dvs (I) bliver flyttet som det sidste - ind på de pladser der nu engang er ledige.

• GB-hits efterlyses

Jeg er udelukkende herinde for og hygge :D. Ingen ogame for mig lige pt. satser på nogle skarpe settings til næste uni

• GB-hits efterlyses

NINJA / RIP KILL [TOT: 17.397.031.500] Flyingduck [Cartel] vs. Hephaestus [SMD] & HyperTensive [SNIP] & TheAnnoyingDwarf [SMD] (A: 14.190.000.000, D: 3.207.031.500) Jeg har ikke spillet siden december sidste år cirka

• GB-hits efterlyses

Bare rolig n1x, du har den største flåde hvis ikke vi medregner draco :P. Specielt efter anden smed alle sine romkugler ud lige efter han fik min

• GB-hits efterlyses

Hehe. Der er bare en større ulempe i mizar pga. Deut omkostningerne er så høje. For og sende skal du “satse” op mod 1 mia deut for en profit på 1-2 mia.. der er det noget nemmere i Q :p

• GB-hits efterlyses

Nå ja, altså the1 har jo også haft skuden sovende flere gange hvor jeg bare ikke har gidet

• GB-hits efterlyses

Jeg tror bare de har indset Zaza er bedst uden for meget flåde .

• Det er langt fra alle communities nye universer der åbner med 1x flådespeed.. Tjek f.eks: ru, es, hr, hu, it osv. Der er ikke nogen mening med flådehastighederne da de fleste communities har afholdt afstemninger

• Merge vil formegentligt ske oftere, hvor ofte kan jeg ikke sige, men tanken er, at deres system skal være nemmere og håndtere og fungere mere eller mindre automatisk. Jeg tror ikke i skal lægge for meget i, om det lige er 1x flåde hastighed pga. Merge planer. Det ville helt sikkert give mening og lave en form for plan eller system, men jeg tvivler på det ligger til grund for valget af settings.

• Merge lortet sammen!

Merge har aldrig været en arbejdsopgave for nogle teams, vi kommer med vores råd og forsøger og få lavet den bedste løsning men har som sådan ingen indflydelse på hvordan gameforge driver deres virksomhed. Merge handler i højeste grad om resourceprioritering internt i gameforge.

• Merge lortet sammen!

Jeg har endnu ikke modtaget info fra gf om at de har ændret sekundær target i gruppe 1. Så det er godt jeg har jer til og holde mig opdateret

• Merge lortet sammen!

Hej, ja, det er ændret til wasat. Jeg vil gerne forklare hvorfor: jeg var i daglig dialog med grimnir i ugerne op til merge blev annonceret for og få planen på plads. Det oprindelige udspil fra gf var mildt sagt skidt, og jeg tvivler på nogle ville syntes det var godt. Derfor diskuterede vi en løsning internt i teamet og jeg forhandlede med grimnir. Det vil altså sige at han (gf) havde nogle krav de skulle følge iht. Merge scriptet og jeg havde nogle ændringer som jeg ville have igennem - vi mød…

• Merge lortet sammen!

Lobby eller ej, men ikke og have en konto bytte/overdrage funktion til et community som dk er ikke OK på nogen måde. Det har GF fået afvide siden lobbyen blev implementeret.. vi blev lovet funktionen var klar inden merge, men det har åbenbart ikke været muligt. Så nu står vi her, og har fået det alle har skreget på i flere år. Jeg er med på situationen ikke er ideel for brugere som dig med mange konti, men det er ikke pga merge, men pga manglende funktion af lobbyen. Lad os holde det adskilt så …

• Merge lortet sammen!

Det er vi udemærket klar over BB, og der er rigtig mange der klager over præcis samme situation. Hvis merge skulle vente på acc Trade funktionen fik vi først merge næste år. Ikke at jeg gider forsvare beslutningen fra GF, men de har taget en beslutning om hvilken rækkefølge tingene skulle komme i, og de er relativt ligeglade med hvad spillerne eller teamlerne fortæller dem. Det er en virksomhedsbeslutning som der sikkert ligger nogle rationaler bag som vi ikke kender til.

• Merge lortet sammen!

Vi kan ikke slette din konto for dig. Det vi kan gøre er at bede coma om det.. coma har omkring 1 måned svartid når jeg skriver til ham :p

• Merge lortet sammen!

det er kun muligt for uni1 og være target i en merge gruppe. Jeg valgte derfor uni1 skulle være sekundær target for gruppe 2 og ikke gruppe 1