Search Results

Search results 1-20 of 677.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Merge lortet sammen!

Ressei - - Yderligere Ting

Merge har aldrig været en arbejdsopgave for nogle teams, vi kommer med vores råd og forsøger og få lavet den bedste løsning men har som sådan ingen indflydelse på hvordan gameforge driver deres virksomhed. Merge handler i højeste grad om resourceprioritering internt i gameforge.

• Merge lortet sammen!

Jeg har endnu ikke modtaget info fra gf om at de har ændret sekundær target i gruppe 1. Så det er godt jeg har jer til og holde mig opdateret

• Merge lortet sammen!

Hej, ja, det er ændret til wasat. Jeg vil gerne forklare hvorfor: jeg var i daglig dialog med grimnir i ugerne op til merge blev annonceret for og få planen på plads. Det oprindelige udspil fra gf var mildt sagt skidt, og jeg tvivler på nogle ville syntes det var godt. Derfor diskuterede vi en løsning internt i teamet og jeg forhandlede med grimnir. Det vil altså sige at han (gf) havde nogle krav de skulle følge iht. Merge scriptet og jeg havde nogle ændringer som jeg ville have igennem - vi mød…

• Merge lortet sammen!

Lobby eller ej, men ikke og have en konto bytte/overdrage funktion til et community som dk er ikke OK på nogen måde. Det har GF fået afvide siden lobbyen blev implementeret.. vi blev lovet funktionen var klar inden merge, men det har åbenbart ikke været muligt. Så nu står vi her, og har fået det alle har skreget på i flere år. Jeg er med på situationen ikke er ideel for brugere som dig med mange konti, men det er ikke pga merge, men pga manglende funktion af lobbyen. Lad os holde det adskilt så …

• Merge lortet sammen!

Det er vi udemærket klar over BB, og der er rigtig mange der klager over præcis samme situation. Hvis merge skulle vente på acc Trade funktionen fik vi først merge næste år. Ikke at jeg gider forsvare beslutningen fra GF, men de har taget en beslutning om hvilken rækkefølge tingene skulle komme i, og de er relativt ligeglade med hvad spillerne eller teamlerne fortæller dem. Det er en virksomhedsbeslutning som der sikkert ligger nogle rationaler bag som vi ikke kender til.

• Merge lortet sammen!

Vi kan ikke slette din konto for dig. Det vi kan gøre er at bede coma om det.. coma har omkring 1 måned svartid når jeg skriver til ham :p

• Merge lortet sammen!

det er kun muligt for uni1 og være target i en merge gruppe. Jeg valgte derfor uni1 skulle være sekundær target for gruppe 2 og ikke gruppe 1

• Merge lortet sammen!

der kommer forespørgsler på, om man kan nå og slette en eksisterende konto i et target Universe og derefter få mulighed for og merge derind. Som udgangspunkt er dette muligt. Det eneste der står til hindring er, hvis alle ledige slots i target universet er taget, så vil det ikke være muligt og vælge det Universe.

• Merge lortet sammen!

hyperion er sekundær target for gruppe 1, så ja, kontoer fra exodus universer i gruppe 1 kan potentielt merge ind i hyperion.

• Merge lortet sammen!

BB: det er ude af vores hænder hvordan kontoerne bliver fordelt hvis man har flere kontoer end der er target universer.

• Merge lortet sammen!

Sjovt bb, jeg erindre da ikke at du aktivt spiller din konto i draco, så om den er mergetvungen eller ej, så står den vel blot og samler støv? :p

• Q Jungletrommen

Ressei - - Løs Snak Uni 28

Jeg gætter på killer ikke kan få lov og afk farme 24/7

• Merge lortet sammen!

jeg Har aldrig sagt wasat vil være det primære target.

• Merge lortet sammen!

Er med på det ville give fint mening, vi forsøger og få wasat som sekundær target i gruppe 1. Det er dog udelukket og lave en ny merge gruppe med Vega og taurus som exodus og wasat som target.

• Merge lortet sammen!

Hele pointen med Merge er og give de ældre og halvdøde universer noget mere liv. Når vi tager de lidt nyere, hvad er så argumentet for vi skal bruge en GO til og holde øje med et univers med under 100 registrerede brugere, eller at GF for den sags skyld skal bruge serverplads på det. Indtil videre er der ikke kommet et eneste argument for hvorfor vi ikke skulle Merge så mange accounts. Ja, nogle spillere vil have for mange kontoer og må opgive nogle af dem, men sådan må det være når man prøver o…

• Merge lortet sammen!

Ja, de vil ende i Quantum. Det vil dog kun være muligt og spille på en af dem. Alle gratis rekolo, items og MM der er købt vil blive flyttet med kontoen når den bliver merged.

• Merge lortet sammen!

Hvis der er flere kontoer på samme lobby end der er target universer (inkl. Alternative targets) vil det være muligt og have to kontoer i samme univers. Der vil ikke være mulighed for en konto i draco og Merge ind i Sirius da sirius er i en anden Merge gruppe end draco. I dit tilfælde sidekick, så vil det være muligt og ende med 2 kontoer i Quantum. Den ene skal så enten slettes eller gives væk når lobbyen bliver opdateret med en funktion til konto byt.

• SPRIT nyt uni

Hyperion er sprit nyt

• Merge lortet sammen!

Den problemstilling er vi klar over killer, jeg forsøger og få et svar fra GF på det punkt lige pt. Icequeen, umiddelbart ryger alle kontoer i mizar, nekkar, draco, Orion, pegasus ind i Q der er ikke mulighed for og vælge andet.

• Merge lortet sammen!

Uanset hvad er denne plan efter min mening den rigtige, uanset om folk så har en konto for meget, den må jo så gives bort når lobby funktionen tillader det. Det er jo GF beslutning, så mon ikke de kommer op med en løsning.