Search Results

Search results 1-20 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Merge lortet sammen!

ErikFyr - - Yderligere Ting

Quote from the1killer: “som altid laver GF fuldstændig rod i den og teamet tager skraldet og prøver at fungerer stødpuden... alt imens de gør deres bedste for at forsvarer GF beslutning, præcis som de skal en af de grunde til at jeg ikke har ansøgt om at blive en del af teamet :O ” Hvad forventer du ellers ud af os, vi prøver at gøre noget hele tiden for at gøre tingene bedre for spillerne men mange gange kræver det at GF vil lytte og lave nogle bedre beslutninger end det vi har fået. Jeg er eni…

• Merge lortet sammen!

Vi har hvertfald annonceret at merge kommer for ca. 2 uger siden, men alle de problemer der er nu må vi løse på en eller anden måde. Men vi kan bare ikke ændre på hvordan merge systemet fungere og en masse folk fra forskellige teams har prøvet at arbejde med GF om at gøre det så godt som muligt for brugerne. Det er bare ikke helt lykkedes pga. forskellige ting

• Merge lortet sammen!

Jeg har snakket med CoMa i går og han kan godt slette den hurtigere hvis vi sender en ticket op til ham, men i må gerne sætte den på slet allerede nu. Jeg kan ikke garantere at han kan nå at klare alle de konto sletninger

• Merge lortet sammen!

Man skal bare sende en ticket, så sender vi den op til ham så han måske kan nå at slette den hurtigere end 7 dage

• Merge lortet sammen!

Det ville være nemt nok at lave tror jeg, men meningen er at man ikke skal kunne sitte en konto i længere tid end 48 timer for at overholde konto sitting reglen

• Merge lortet sammen!

Quote from Blege Ben: “Hvilke unis er tilfældige unis man kan ramme i? ” Dem som er target universer, men man kan ikke selv vælge, systemet vil prøve at gøre det på sådan en måde så man undgår multi kontoer så meget som muligt Quote from Lille Skygge: “hvad hvis man som BB står med det problem at man ikke kan vælge noget uni, vil det så være muligt, at man idag sætter en af sine kontoer på slet? Fx for mit vedkommende, har jeg en Vega konto, og taget er sirius og andet valg er Hyperion, men jeg …

• OGame.DK Server Merge

ErikFyr - - Spillet

I forbindelse med merge vil nogen servere få nye indstillinger, de nye indstillinger bliver følgende: Univers 1: Speed: 1x Flåde, 4x Økonomi + AKS + 50% RM + 9 Galakser + Ekstra Fields: +30 felter Quantum: Speed: 2x Flåde, 6x Økonomi + AKS + 50% RM + 5 Galakser + Ekstra Fields: +30 felter + 50% mindre deuteriumforbrug Ændringerne sker på Onsdag den 17/10 kl. 11:30.

• OGame.DK Server Merge

ErikFyr - - Spillet

Valg fasen starter i morgen Tirsdag 16/10 kl. 00:01 server tid. Har lige fået tidspunktet

• Dato: 16/10 & 17/10 Tid: Hele dagen. Event: Der vil være 15 % rabat på alle items i perioden. OG_Itemsale.jpg Mvh Dit OGame.dk Team

• Dato: 15/10 til 21/10 Tid: Hele dagen. Event: Der vil spawne planeter rundt omkring, som ved angreb giver items (normalt tilgængelige gennem butikken) i stedet for ressourcer. OG_EventPlanets.jpg Mvh Dit OGame.dk Team

• Hey OGamere, På Mandag den 15/10 bliver OGame opdateret, lige nu kender jeg ikke tidspunktet men i kan forvente at blive logget ud når det sker Game version 6.8.0 [Added] Merge feature Startpage 9.5.3 [Added] Rule 13: 3 months support limitation [Added] Merge feature Lobby 1.3.0 [Added] Merge feature Opdateringen vil forberede OGame til merge. Mvh Dit OGame.dk Team

• OGame.DK Server Merge

ErikFyr - - Spillet

Har opdateret den øverste post med datoer for hvornår merge sker Valg fasen: (Her kan man vælge target) Tirsdag 16/10 til Mandag 22/10 Merge fasen: (Her sker selve merge) Tirsdag 23/10 til Mandag 29/10 Indtil videre kan vi forvente at det starter efter Server vedligeholdelse d. 16/10 men ellers kommer der præcise tidspunkter på Mandag

• Har fået nogen til at tjekke det og det er muligt at lave en konto i Draco

• 16th Anniversary of Ogame

ErikFyr - - Spillet

Dear community, Thank you very much for sending your Pet pictures! In total, we received 107 pictures of your companions! We will start our internal poll today and will come up with the final winners next week! Good luck to everyone! Regards, Your OGame Team

• Server vedligeholdelse d. 16/10

ErikFyr - - Spillet

Kære OGamere, Vores servere (både lobbyen og spillet) vil være nede den 16/10 fra kl. 09:00 til kl. 10:00, på grund af hardware vedligeholdelse. Der vil også være den månedlige vedligeholdelse mellem kl. 10:00 og kl. 10:30, hvor serveren igen går ned i ca. 5 minutter. Mvh Dit OGame.dk Team

• Jeg tror de er ved at forberede sig til merge, jeg vil prøve at finde nogle informationer omkring det og eventuelt vende tilbage med flere informationer her

• Dato: 12/10 & 13/10 Tid: Hele dagen. Event: Hver handelsmand koster 2000 MM (i steden for 3500 MM) hele dagen. OG_MerchantDiscount.jpg Mvh Dit OGame.dk Team

• Dato: 12/10 & 13/10 Tid: Hele dagen. Event: Der vil i perioden være forhøjet grænse på hvor mange ressourcer man kan købe for MM. Man kan købe op til 100 mil ressourcer så længe man har plads til det, mens eventet er i gang. Vi vil dog gøre opmærksom på at det kun er universer der er ældre en 1 år. Der får adgang til dette event. OG_MoreResInShop.jpg Mvh Dit OGame.dk Team

• Q Jungletrommen

ErikFyr - - Løs Snak Uni 28

Hele DK imod Bikermus kunne blive sjovt

• Q Jungletrommen

ErikFyr - - Løs Snak Uni 28

Quote from Bambus: “Det vil jo så være et konto bytte med sig selv?? At have en konto i fm, og en anden ude, og så bytte rundt med 3 måneders mellemrum er jo ikke multi - og hvis du holder pa det er multi, hvad er så finten?? hvad får man ud af det? andet end den ene konto er 3 måneder bagud hele tiden?? ” Nej, konto byt er når du giver din konto væk til en anden person og får en anden konto af en anden person eller bare giver den væk til en anden person, det er så tilladt men svært at gøre lige…