Search Results

Search results 1-20 of 338.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• HoF Allstar Orion

Gwo - - HOF Uni 26

Så skulle AS gerne være opdateret. Der har kun været begrænset med inputs, hvorfor jeg ikke ser nogen grund til at ændre at GB-hits ikke kommer på AS-listen. Dertil lyder det som om at slaget mod ChemicalBoy har været legitimt, og jeg ser derfor ingen grund til at slaget ikke fortjener en plads på AS. I må endeligt prikke til mig, hvis jeg har lavet en fejl eller overset noget

• @Kbh_36: at du skriver det indlæg du gør, berettiger ikke til at poste privatbeskeder mellem dig og Citronen uden Citronens accept heraf. Der vil blive givet warns hvis det sker - så er du (og alle andre for den sags skyld) advaret. Mvh. Gwo

• HoF Allstar Orion

Gwo - - HOF Uni 26

Jeg lader den køre til søndag eftermiddag, hvorefter jeg opdaterer listen Jeg har udelukkende taget de to hits med her i diskussionen, da det er de eneste der efter min overbevisning kan sættes spørgsmålstegn ved hvorvidt de skal være med eller ej - de resterende hits der skal på listen, er der slet ingen tvivl om hører til på AS imo

• Vi har været rimeligt large her i tråden, og det agter vi også at fortsætte med... Så lige en hurtig opfordring: hold privatbeskederne væk fra forum og ellers skal i endeligt bare fortsætte i samme tone som hidtil, for så skal os i "grøn stue" nok give jer lidt plads. Hyg jer - Gwo

• HoF Allstar Orion

Gwo - - HOF Uni 26

Jeg har tænkt mig at opdatere AS-listen i løbet af kort tid... Til det har jeg dog brug for jer Orion-spilleres input. Jeg vil meget gerne høre fra jer angående hvorvidt følgende 2 hits skal på listen med begrundelse for hvorfor/hvorfor ikke: board.dk.ogame.gameforge.com/i…9-233-000-F-7-072-939-00/ board.dk.ogame.gameforge.com/i…-N-A-2-151-351-000-F-381/

• Rykket til HoF-sektionen for Wasat fra Quantum.

• Min vurdering var ud fra tidligere hits koblet sammen med at universet er 3x militær/6x økonomi og derfor burde komme ret hurtigt op i gear. At du samtidigt er den eneste der har brokket sig over grænsen gør også at den foreløbigt ikke bliver justeret - hvis den er helt skæv må der jo også være andre der mener det samme :-)

• HOF GRÆNSE: 100.000.000 TD

Gwo - - HOF Uni 32

Jeg kan sagtens forstå begge sider, og personligt hælder jeg mest til en mere konservativ udvikling af HoF-grænsen, da jeg selv har stået i den situation at grænsen blev sat så højt, at der var under 10 hits der kunne kategoriseres som en HoF... men hvad jeg personligt mener kan være hamrende ligegyldigt, hvis ikke det er det i ønsker her i Ursa. Derfor holder jeg også fast i, at jeg holder nøje øje med tråden, og såfremt grænsen er for lav skal jeg nok sætte den op. Bliv endeligt ved med diskus…

Gwo - - HOF Uni 32

Det er noteret - jeg giver det lige et par dage inden den ryger op, bare så der er mulighed for at komme med indvendinger

• HOF GRÆNSE: 50.000.000

Gwo - - HOF Uni 34

HoF-grænsen er pr. dags dato sat til 25.000.000

• HOF GRÆNSE: 10.000.000

Gwo - - HOF Uni 33

HoF-grænsen er pr. dags dato sat til 10.000.000

Gwo - - HOF Uni 32

HoF-grænsen er pr. dags dato hævet til 100.000.000. Dette er en ret stor stigning, så hvis i mener det er sat for højt så giv mig en melding!

• HOF GRÆNSE: 50.000.000 TD

Gwo - - HOF Uni 31

HoF-grænsen er pr. dags dato hævet til 50.000.000

• Gamle dage i ogame.dk historie

Gwo - - Intergalaktisk bar

Jamen jeg tror sgu bare jeg inviterer alt og alle hjem til min bette 2-værelses i Aalborg... Så kan det være en stående taffel ...men helt seriøst så vil jeg også gerne støtte op om et sådant arrangement!

• Alliancedepot

Gwo - - Løs Snak Uni 33

Universet er uden AKS, så hverken at holde hos allymates eller at flyve med dem er muligt.

• Det fortjener alligevel en kommentar: jeg er vild med de navne! GLwRB President Tau - og tillykke med profitten Wienerschnitzel

• Hej ThomasBogh Ret lige overskriften til, så den er i overensstemmelse med de pågældende regler (dvs. navne, alliancetags og TD). Ellers et hyggeligt lille slag :-)

• Gameforge Coupons Give Away

Gwo - - Yderligere Ting

Abracadabra Scrooge McDuck Sidekick Lille skygge bestofthe60s Al Capone Zaza N1xorn3m3s7s Darth uzzerino Immortal LCM Anjobanjo HLS StarCraft Waste Luzzo The Devil The1killer Archerlite Framerate Flyingduck Ksbm Toph Beast Goatmeister ZybeR Martin_R Vendelboen Popzi Dark Depresion Psytech Spaceking Zyrox Zero Avalanche1 Citronen Blege ben Abdullahsine Rock Sprit Admiral Barbarossa Dancing Hamster Birthe Barolo Gwo

• Merge tråd.

Gwo - - Yderligere Ting

Jeg har især ét problem med merge: mængden af galakser. Der er ikke noget værre end at komme fra et univers med få galakser (f.eks. Pegasus) til et univers med mange galakser (f.eks. Nekkar). Der er INGEN kompensation for at ens planeter ligepludseligt ligger elendigt fordelt som følge af flere galakser (hvis man følger eksemplet: 5 --> 9 galakser). Derudover må jeg nok indrømme, at jeg ligesom Psytech ikke har det store behov for et merge... Pegasus er dejlig dødt, og passer fint til mit aktivi…

• Sælger deut og metal!

Gwo - - Handel Uni 30