Search Results

Search results 1-20 of 699.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Ikke så meget at sige ud over at det var på tide at nogle nakkede mig xD Har ikke haft løst til ogame de sidste 2 måneder så har lavet lange fs og kun miner hvilket er mega kedeligt. Så nu ser vi om nogle vil have min acc ellers gå den bare på slet

• Nyt uni?

Toph - - Yderligere Ting

jeg stemmer for at vi ikke får et nyt uni.

• Gameforge Coupons Give Away

Toph - - Yderligere Ting

Toph Abracadabra Scrooge McDuck Sidekick Lille skygge bestofthe60s Al Capone Zaza N1xorn3m3s7s Darth uzzerino Immortal LCM Anjobanjo HLS StarCraft Waste Luzzo The Devil The1killer Archerlite Framerate

• Ikke så meget at sige, et heldigt timet ninja. men jeg takker ikke nej til profit leveret til døren. On 24-03-2018 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Power [Empire] Weapons 110% - Shields 100% - Armour 110% ________________________________________________ Large Cargo 12.558 Battleship 5.497 Battlecruiser 260 _________________________________________ Defender Rainbow Dash [MLP] Weapons 160% - Shields 150% - Armour 160% ________________________________________________ Small Car…

• kommentere normalt ikke, men bliver simplehen nød til det i denne her. hvem fanden bygger 1500 bomber??? + Han har da tydeligvis ikke vidst hvad speedsim er? det er mega overkill det han har gang i. Her er der tale om en ganske klassik nybegynder til spillet.

• jungle trommen

Toph - - Løs Snak Uni 24

Nogle gange savner man at være Go bare fordi man følte man hjalp folk De gode gamle dage hvor tingene bare var nemmere.

• jungle trommen

Toph - - Løs Snak Uni 24

Janosch ejede hele uni10 i hele den tid han spillede der på sin boostede acc. det var først da merge med hydra hom at han stoppede med at være aktiv, så på en måde gav han vel sin flåde væk.

• jungle trommen

Toph - - Løs Snak Uni 24

Quote from Anjobanjo: “alle de beskyldninger osv beviser jo bare hvor ondt i r.... i har over vi rent faktisk står sammen i tykt og tyndt i the Cartel ift mange andre alliancer i ogame så kan kun smile og tænke: nuuur her er en usmagelig tudekiks små venner ” Bah lyder som en dårlig kærligheds historie. Familie er det eneste man kan stole på, og self flying når han kommer med jobrærtærte. Btw flying bor i sabro, mere kage tak.

• jungle trommen

Toph - - Løs Snak Uni 24

Quote from Dark Depresion: “Quote from KingOfDraconien: “Quote from Toph: “jeg kræver at de banner janosch kontoen da den blev boostet med alt for mange ress i sin tid. BAN BAN BAN ” Se hvis du nu havde gjort en indsats dengang kunne det jo være vi aldrig var endt her , kender ikke sagen men hvis det er det samme er jeg da skuffet over du intet gjorde ” Stort set hele V.E. sparede ress op i en måneds tid, og sendte det hele på én gang til Janosch der i mellemtiden havde byttet acc med StrayCat o…

• jungle trommen

Toph - - Løs Snak Uni 24

Quote from KingOfDraconien: “Quote from Toph: “Hva med ham DD, han skal vel også i ban. de inaktive har boostet ham med for mange ress. han er jo langt over dem i points og de booster ham stadig ban ban ban ” Quote from Jaqupson: “Der vil ikke blive bannet for bash på inaktive spillere. ” Igen uintelligente kommentar bringer ikke rigtig noget nyt til Men det også helt fint tråden her er også for trolls som dig @Toph Men igen hvis du booster folk så ved vi hvor vi har dig og det også fint ” Det e…

• jungle trommen

Toph - - Løs Snak Uni 24

Quote from KingOfDraconien: “Quote from Toph: “jeg kræver at de banner janosch kontoen da den blev boostet med alt for mange ress i sin tid. BAN BAN BAN ” Se hvis du nu havde gjort en indsats dengang kunne det jo være vi aldrig var endt her , kender ikke sagen men hvis det er det samme er jeg da skuffet over du intet gjorde ” Nu er det sådan at jeg boostede ham i sin tid.

• jungle trommen

Toph - - Løs Snak Uni 24

Hva med ham DD, han skal vel også i ban. de inaktive har boostet ham med for mange ress. han er jo langt over dem i points og de booster ham stadig ban ban ban

• jungle trommen

Toph - - Løs Snak Uni 24

jeg kræver at de banner janosch kontoen da den blev boostet med alt for mange ress i sin tid. BAN BAN BAN

• jungle trommen

Toph - - Løs Snak Uni 24

alt er irrelevant, jeg har altid ret.

• Sonde, simme, sende. On 25-02-2018 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Rainbow Dash [MLP] Weapons 140% - Shields 130% - Armour 140% ________________________________________________ Battleship 992 Battlecruiser 464 _________________________________________ Defender Commander Harb [DanishPp] Weapons 130% - Shields 120% - Armour 130% ________________________________________________ Large Cargo 226 Light Fighter 906 Heavy Fighter 4 Cruiser 1.019 Battleship 50 Recycler 496 Bomber 1…

• Mit første rigtige hit i sirius ikke det store men det er profit. On 21-02-2018 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Rainbow Dash [MLP] Weapons 140% - Shields 130% - Armour 140% ________________________________________________ Small Cargo 1 Light Fighter 7.000 Battlecruiser 318 Battleship 650 _________________________________________ Defender Crespo [MWH] Weapons 120% - Shields 110% - Armour 110% ________________________________________________ Small Cargo 25 Large Cargo 212 Li…

• Jeg spiller et andet spil som hedder csmanager. der har du 30 dage på et år You are only allowed to use the vacation manager 30 days per year. The amount of days left are set to 30 once per year (1st January). 1 day is being substracted if you de-activate it or every morning 04:00 CET providing that it's activated.

• Taurus

Toph - - Yderligere Ting

Btw hvis man skal lave et chaos uni så gør det da ordenligt 1. ingen mm. 2. 6x fleet - 6x miner, 80% til rm. Forsvar til rm 80%, angreb med sonder. få sådan et uni det vil blive nice.

• Taurus

Toph - - Yderligere Ting

Grunden til at der bliver lavet nye uni's hele tiden er fordi at der er spillere som gerne vil smide +500-5000 kr i håb om at ligge nr. 1 i et uni. Hvis der ingen som gjorde dette så vil vi heller ikke få nye unier hele tiden.

• Well dont know if it is a nice hit but the profit i guess i good? And Karma is a *****