Search Results

Search results 1-20 of 112.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Quote from Flyingduck: “så har i vel hver jeres IP.... som DD tidligere skrev i en tråd, så vil der altid være GB hit... nu forbliver de bare lovlige ” Nu til dags har alle de unge mennesker smart phones med 4g netværk har jeg hørt

• Det var sgu herligt, mine 2 nevøer, min onkel og hans barndomsven som alle bor i samme bygning som mig vil også gerne starte nu her i den nærmeste fremtid. Det bliver sgu dejligt.

• GB hit regelen

ZybeR - - Yderligere Ting

De merger alle de kontoer du har på samme email i et samlet lobby system, hvor du måske kan trykke på det univers du vil "logge" ind i

• Der er åbenbart nogen som ikke er så kreative i de andre uni's

• Bugged angreb

ZybeR - - Spillefejl, Bugs o.l.

I gamle dage havde det også noget og sige om man havde sat tiden som server tid eller computer tid. Det kunne fucke alt helt op hvis man havde sat den til computer tid

• Pansring 19

• sgu enlig lidt sjovt og tænke på at der bare kunne en rip til så var dette ikke muligt, men mon ikke at du så bare havde sendt lidt tungere skibe

• Nyt uni?

Browser spil er på vej ud, apps til telefoner er det nye. GF har også lige released Tera online til ps4 og den nye xbox, så deres krudt og alt det ligger nok i det i stedet

• Server crash i nat

ZybeR - - Spørgsmål og Hjælp

Det er d. 9 April i dag, så tyskerne har travlt, eller er jeg 78 år for sent på den her. Dejligt i fik flåderne tilbage, så må i ud og lave de ca. 300mil i farm on dagen for at finde det tabte.

• Gameforge Coupons Give Away

Abracadabra Scrooge McDuck Sidekick Lille skygge bestofthe60s Al Capone Zaza N1xorn3m3s7s Darth uzzerino Immortal LCM Anjobanjo HLS StarCraft Waste Luzzo The Devil The1killer Archerlite Framerate Flyingduck Ksbm Toph Beast Goatmeister ZybeR

• Hej alle Sad lige og kiggede mine billeder igennem og fandt lidt fra de gamle dage. d8eRaHX.jpg Billedet er taget d. 29.dec 2006 Det dejlige gamle design hvor commander var nyt Vi havde også en del ogame træf før i tiden, her er et billede til det første træf d. 23 juni 2007, det var sidst på aften da vi mødtes i Aarhus mener det var i Botanisk have? Txvt3aT.jpg Har flere billeder fra træffet(Men ville poste af andre end mig selv når jeg ikke har fået lov :)) det var super sjovt og fede tider, D…

• Forforlænget påskeferie i det tyske det jo også snart oktoberfest

• Server crash i nat

Vi må lave en støtte indsamling #RedQuantumsfortabtesønner hvis i ikke får jeres dagproduktion tilbage, smider gerne 100mil metal 50mil krystal og 25mil deut i den til at starte med.

• Server crash i nat

Tror grunden til det danske team ikke kan ændre noget på serverne har noget og gøre med de ikke er "ansat" af GF, men mere bare frivillige. Håber i snart får lov at komme ud af fm, men så vidt jeg forstår kan i jo godt hoppe ud, bare ikke sikkert at det som i skal have tilbage kommer til at passe pga. toolet ikke tager højde for hvad der allerede ligger på planetten nå de taster x antal skibe ind.

• Server crash i nat

Ja det jo ikke så godt hvis ham som har nakket ham ikke har været i fm i de 48 timer så de res ikke kom i omløb så kunne det jo godt se ud at der har været en anden fordel i at n1x gik i fm som andre fik noget godt ud af.

• Server crash i nat

Quote from Bambus: “Fordi en gør noget forkert skal alle straffes? Hvor fanden er du vokset op henne, kollektiv afstraffelse kommer man ikke langt ved, hvis n1x har udnyttet crashet så er det på plads med en straf, os andre der først har mistet alt, skal ikke straffes efterfølgende ved også og tage vores produktion fra os! Det vil jo være helt ude i hampen.. ” Hvem har gjort noget forkert? Hvis n1x er banned så råstofferne ikke kommer i omløb, så skal alle som har mistet flåderne jo det samme så…

• Server crash i nat

Må indrømme jeg synes også det mærkeligt man banner folk uden grund. Hvis der er sket en fejl på serveren så lav et roll back eller indfør raid forbud indtil man ved hvad fejlen er, og så få det rettet senere. Man banner ikke folk som spiller spillet fordi der er sket en fejl?

• Merge tråd.

Vil da blive ret ked af at komme uden for top 100 ved et merge. Er tilfreds som quantum er pt. behøver ikke flere spiller derinde, og raiderne laver da stadig vild profit hver dag, så tror mere de vil blive ked af hvis de inaktive forsvandt. Så har vi også kanon gode raiders i quantum, som på hver sin måde jagter hinanden og har respekt for hinanden og det skaber da også nogle spændende episoder, lidt som katten efter musen.

• Søger konto i Quantum

ZybeR - - Account Trading

Tænker hvis du spiller aktivt i 14 dage så er du i top 100 selv. Jeg gerne ingen der har en konto lige pt. måske LCM som lige er stoppet.

• Mon det er den samme Trojan fra Hydra i tidernes morgen ... håber dit rb går som planlagt