Search Results
Search results 1-20 of 907.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Angrebs Blok
PostSpændende! Lyder som noget af en fælde dog
-
40% måne chance
PostDet der normalt svarer til 20% i dit univers (afhængig af settings), det svarer tilsvarende til 40% i den givne periode. Kort: du får dobbelt måne % chance
-
Japetus afstemning
PostNår 82% har stemt, at de gerne vil have hurtigere forskning, og at flere af disse personer samtidig har stemt på x 7 økonomi, så har de tydeligvis ikke forstået afstemningen. Det bør ikke være økonomien, der bliver afgørende for, om der kommer hurtigere forskning eller ej. Tværtimod bør spørgsmålet om hurtigere forskning være afgørende for, om det bliver den ene eller anden økonomi hastighed - hvorfor ikke smide denne afstemning FØR den med økonomi? Så kan man skrive der, at hvis man siger ja ti…
-
Denne fejl message?
PostQuote from N1xorn3m3s7s: “er det ikke fordi det er under en måned siden du fik acc? ” Du har helt ret. Du må afvente @Falcon
-
Quote from Ressei: “Trist at det kommer så mange år for sent.. dog når man kogger på antallet af spillere i se og no så kan jeg stille spørgsmålstegn ved incitamentet for og merge de 20 spillere fra no ind i dk.. det giver heller ikke meget mening?.. ” Enig i at det er alt for mange år for sent. Der er stadig spillere i .se, men der er kun 20 tilbage i .no, og det er ingengang nordmænd de 18 af dem (+ -), så nej det giver ikke meget mening. Der var mange gode norske spillere i gamle dage, men in…
-
Lækkert! Så skal du til at tømme universet for ress igen Har flyttet hittet til kamprapporter
-
Jeg tror ikke, at folks holdning har ændret sig de sidste mange år, så det er helt sikkert noget, som alle vil være interesserede i - gætter jeg på. Bare jævnfør den skjulte sektion på boardet dedikeret til formålet, hvis der skulle være nogen som helst form for tvivl, om vores skandinaviske naboer vil det samme
-
#1 Solo - 2 HITS PART 1 [TOT: 2.439.238.000] Krumme [All In] vs. Garfield [GGez] (A: 907.555.000, D: 1.531.683.000)
Unixion - - HOF Uni 35
PostStort tillykke med den flotte skalp! Noget af et brag af komme tilbage fra ferie og nuppe Din flåde Falcon? Har du sponsoreret hele Garfields flåde da
-
Vi kæmpede en brav kamp over en længere periode med GF, men uanset hvor meget vi havde forberedt, og hvor mange krav vi opfyldt, så ville de i sidste ende ikke gå med til det. Der blev lagt mange timer, blod, sved og tårer herfra, men hvis GF er urokkelige, så er det umuligt. Du skal være velkommen til at sende forslaget videre til GF igen. Teamet har intet at skulle have sagt her.
-
Top 10 u1 miner
Post -
Jeg hjælper dig gerne igang. Skriver in game
-
Pænt goddag
PostVelkommen til BB Godt med en ny vagt til at våge over os! Smider du ikke lige en tilfældig i top 10 i fangehullet, så jeg selv kommer i top 10?
-
[TOT: 607.732.500] Zeke [Bro] & Exanimo [Bro] vs. Ydmer [Hope] (A: 124.987.000, D: 482.745.500)
Unixion - - HOF Uni 36
PostOuch et dejligt hit! God historie