Search Results
Search results 1-20 of 152.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Merge tråd.
Postkedelig tråd da merge aldrig sker alligevel, når der nu er så mange flere penge i det for Game forge at oprette nye uni'er så folk kan køre deres kapløb om at blive nummer 1 i et par måneder og når uni'erne så dør ud igen og pengene stopper med at trille ind så starter de bare et nyt....
-
Tælletråden
Post3226
-
Quote from Al Capone: “Glwrb Darth P ” er næsten halvvejs rebuilded allerede
-
ja nu kan jeg så angribe de lavere spillere igen dont blame it on me, the complaint department is #1 on the list der er kun en vej og det er at komme flyvende op af listen igen, både større, stærkere og hurtigere...
-
må sgu sige det var et smukt stykke veludført arbejde du fik lavet der, hatten af for det, en uges tid så er jeg tilbage igen tak for kampen (eller noget) 7-9-13 må det aldrig ske igen.. heldigvis er der noget der hedder rum dok
-
nice profit alligevel tillykke med HOF'et
-
[TOT: 201.506.500] tilmig [Hollow] & Farec [Hollow] vs. FLUF [PONY] (A: 39.662.000, F: 161.844.500)
Postså var det derfor Tilmig sad med flåden og rugede på alle de ress, jeg ventede bare på at han skulle falde isøvn og glemme at FS'e, men det skete desværre ikke tillykke med angrebet
-
woooow hvor vildt.... det er godt nok mange points der bliver smadret der
-
fint angreb, men lidt ærgerligt med ruinmarken, de ress. finder du hurtigt et andet sted
-
Quote from ErikFyr: “Quote from the1killer: “altså ifølge min pc (eller den jeg lånte) så fik jeg sprunget flåden til en anden måne, inden angrebet ramte dette var på kun 3 sek.... nu er jeg så i ban, på trods af at bikermus skrev at han ikke ville... ” På en eller anden måde har du reddet den mens angrebet også skete, kontoen er bare i ban så CoMa kan justere flåden og bagefter kommer den fri igen når det er gjort ” vil det så sige at dette angreb kan være ugyldigt og han så har reddet flåden..…
-
glwrb the1killer *zip Det er forbudt at diskutere ingame spærringer jf. §2.10 - Al Capone
-
Quote from SON: “Lækkert lavet Så kan det være man slipper for hans sonder konstant.. ” det var ligenøjagtigt derfor jeg opdagede at hans flåde lå hjemme, at den så ikke var flyttet 10 timer senere var jo bare glimrende.... så havde vi jo noget at flyve efter.. Tak gutter for en hyggelig flyve tur
-
[TOT: 6.164.149.000] inoobi [ETF] & Flyingduck [Cartel] vs. ABJepsen [DFK] (A: 0, F: 6.164.149.000)
Poster du da vimmer et par angreb i 2 har fået lavet, tillykke med dem, og total lækker profit glwrb til begge forsvarer
-
Tælletråden
Posthey stop stop jeg skal osse være med 3042
-
forsink FS
Posteller osse vil det gøre sådan at folk i nye unier (hvor måner ikke ligefrem hænger på træerne) ikke bare sidder og ser på deres flåder (10 minutter før de kommer hjem) blive nakket uden reelt at kunne gøre noget ved det... for så derefter at folk bliver inaktive eller går i perma FM eller lukker ned igen.... på den måde så har de da i de mindste en chance for at overleve spillet, at man ikke er online når et angreb rammer er jo ens egen skyld, men tænker det må være surt bare at kigge på at flåd…
-
forsink FS
Postså du mener at det er okay at en angriber kan forsinke sin flåde for at redde den, men forsvaren må ikke fordi så er det synd for angriberen?