Search Results
Search results 1-20 of 680.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 1.004.406.000] Toph [RELAX] vs. BeatrixKujara (A: 4.165.000, D: 1.000.241.000)
Blege Ben - - HOF Uni 28
PostWell you talk the talk... toph Nice hit dude
-
[TOT: 1.004.406.000] Toph [RELAX] vs. BeatrixKujara (A: 4.165.000, D: 1.000.241.000)
Blege Ben - - HOF Uni 28
PostØhh... har du været i toppen af q??!
-
[TOT: 2.479.583.000] LCM [Cartel] vs. Dark Horse (A: 4.080.000, D: 2.475.503.000)
Blege Ben - - HOF Uni 28
PostTjaa det er en skam en konto forsvinder pga en noob fejl... forsvinder resten af cartel konti også eller forbliver de perma i blå
-
LT VS ST
PostWell, nu er jeg jo en doven gammel dværg... bruger altid En kombination... dog står de aldrig og glaner på en kolo... så kommer de væmmelige fleetere og tager dem... I praksis så operere jeg altid med st til at kunne fs de ress (deu) der kræves i de respektive zoner (cold vs hot) derud over er der altid minimum den mængde lt jeg skal bruge til at farme med. Uddyber gerne i en pm
-
[TOT: 21.363.346.000] Kaizen [Cartel] vs. TheAnnoyingDwarf [SMD] (A: 1.881.428.000, D: 19.481.918.000)PROFIT 8.3MIA
Blege Ben - - HOF Uni 28
PostUnge mand...! Nu har jeg jo endnu en gang iført mig sølvpapirhatten og den orange vest... jeg har været med i rigtig lang tid... og det er som altid, hvis man syntes og føler noget er forkert, så hjælper det sq ikke at stille sig op på en fiske kasse nede på havnen og beklage sin nød... det maximale man kan opnå er en flok hirtshal habit klædte stoddere hujer med i kor og den alle fiskene ligsom er ligeglad.. så ender det her... Hvorfor pokker er det at det danske community ikke benytter deres t…
-
[TOT: 21.363.346.000] Kaizen [Cartel] vs. TheAnnoyingDwarf [SMD] (A: 1.881.428.000, D: 19.481.918.000)PROFIT 8.3MIA
Blege Ben - - HOF Uni 28
PostHusk at holde jer til emnet, som er nanos hit mod killer...! Alt det andet folkedomstol ska pakkes væk ASAP! Er der konkrete beviser, lav ticket eller pm mig så bringer jeg det videre... Det her mudderkast er faktisk blot opslidende at være vidne til...
-
Pænt goddag
PostGod morgen, Vil lige benytte denne glimragende morgen på at hilse på. Jeg har netop endnu en gang iført mig den orange vest og sølvpapirshatten. Jeg har fået fornøjelsen af at være t-go i jeres uni. Hvis der er noget jeg kan assistere med stort som småt så smid mig/os en ticket så kikker vi på det og finder en afklaring. De bedste hilsner BB
-
Pænt goddag
PostGod morgen, Vil lige benytte denne glimragende morgen på at hilse på. Jeg har netop endnu en gang iført mig den orange vest og sølvpapirshatten. Jeg har fået fornøjelsen af at være t-go i jeres uni. Hvis der er noget jeg kan assistere med stort som småt så smid mig/os en ticket så kikker vi på det og finder en afklaring. De bedste hilsner BB
-
[TOT: 6.263.908.000] N1xorn3m3s7s [RELAX] vs. Ramberg Meagan [DUD] (A: 1.381.705.000, D: 4.882.203.000)
Blege Ben - - HOF Uni 28
PostTrylle rix trylle lanx sådan ska sådan en fanx... Et glimragende hit min ungersvend... Og et fremragende rb ønskes den slagne part...
-
Fint hit krumme, er sikker på der er en grund, men det er vel ikke den mest optimale flåde at kaste efter den farm?
-
Flot misser, men du renser altså stadig spytbakker og varmer puderne i baren!
-
Forum merge.
PostMember since Jul 3rd 2007
-
Forum merge.
PostSå skal jeg blot have støvet min .org konto af... men helt sikkert en spændende drejning af tingene... blir sq spændende om dette er starten på en ensretning af ogame som vi kender det...
-
Youtube tråden
PostHavde aldrig hørt den der Dd... men den er sq ok... m.youtube.com/watch?v=twoAv3Ef…3&list=PL76276E8E77253F05
-
Ogame´s Folketing
Post@Flyingduck vil det ik være lige møj... de ville jo sikkert være på blå stue alligevel... Og du er så gammel i gårde og jeg har spillet med dig... er tæt på helt sikker athvis du er ved at lave en “måske” så ville du helt 100 ha skrevet en ticket hvis det du ville ik stod klokkeklart i reglerne. Vend lårtet på hovedet da izi overlod mig denne acc havde den en kæmpe gæld og en periode med Ban... der var sq ingen kære mor... Anyways så er deres Ban ovre engang her i aften mener jeg så ka de komme …
-
Ogame´s Folketing
PostTsk tsk... ham nano minder mig om en eller anden jeg har mødt i en fjern fjern fortid.... fra den gang hvor der herskede anarki, rufferri og botterne fløj frit i de danske galxaxer... Korrekt, reglerne er ikke perfekte, de rummer albuerum til at benytte elastikker ligesom den rare politibetjent der lader dig slippe med en advarsel når du bøjede reglerne lidt til din fordel. Som skrevet før mange gange... hvis man er på kant som i naturligvis aldrig er eller har været... så skader det altså ikke …
-
Ogame´s Folketing
Postjeg havde tænkt mig at komme med en laaaaan forklaring omkring samfundets skævvridning, ungdommens forfald og curlingmentalitet... Helt ærlig så gider jeg ik for lige meget hvad man siger og argumentere så er der en flok bufas der føler sig trådt over tæerne fordi de denne gsng ik fik lov at dreje reglerne til deres fordel... Prøv det her pis på .org eller .de i vill ha været perma bannet inden i var færdige med ar tage tilløb til den rævekage i bager... Grow up... “Mic drop” dværgen vralter ned…
-
Ogame´s Folketing
PostRyster på hovedet... Push er push og resultere i et Ban.... operere man i et måske område så smid en ticket.... så er man sikker.... I satsede og tænkte det går sq nok... men blot fordi man har tyndskid og en enkelt gang får lov til at måne potten i vagtstuen... betyder det sq ik man får lov hver gang... en gsng i mellem på man knibe ballerne sammen og gå den samme vej som alle til fælles potten.... Eller hvis tulle har sagt ja for et md siden til at “holde i hånd” betyder sq da ik at man må gri…